«НІБУЛОН» оголошує про зміни в організаційній структурі
15 February, Розділ Новини, переглядів 721
Виклики сьогодення завдають суттєвих змін роботі бізнесу. Приймаючи ці виклики, «НІБУЛОН» не лише продовжує працювати, а й вибудовує нову структуру управління компанією задля досягнення найбільш ефективного використання ресурсів та покращення операційних показників.
Проект оргструктури підприємства розроблявся спільно з компанією Deloitte. Її основоположним принципом є делегування повноважень та відповідальності за ключовими напрямами багатопрофільної діяльності компанії.
Відтепер основним органом з прийняття стратегічних рішень стане рада директорів, до якої входить генеральний директор, три невиконавчі директори, фінансовий директор, директор з торгівлі, директор з логістики, директор з агровиробництва, директор по роботі елеваторів, директор з персоналу, директор по взаємодії з органами влади та з правових питань.
Реорганізація також знайшла відображення в тому, як компанія окреслює власні напрями роботи. Так, всі види діяльності «НІБУЛОНа» відтепер розподілено між чотирма ключовими напрямами, а саме: трейдинг, логістика, агровиробництво та елеваторний напрям.
Кожен із директорів за напрямом матиме досить обширну зону відповідальності, зокрема:
Володимир Славінський, директор з торгівлі, зокрема нестиме відповідальність за комерційну діяльність в розрізі трейдингової активності компанії, а також закупівлі сільськогосподарської продукції.
Сергій Калкутін, директор з логістики, керуватиме та контролюватиме всі загальні аспекти відділу логістики; здійснюватиме моніторинг виконання міжнародних контрактів, забезпечення безперервного та ефективного використання всіх видів транспорту, якості та умов зберігання.
Костянтин Хмельницький, директор з агровиробництва, визначатиме стратегічний вектор розвитку агронапрямку, розроблятиме план дій його реалізації, включаючи інвестиційні програми та бюджетування.
Валерій Реуцой, директор по роботі елеваторів, визначатиме стратегічний вектор розвитку напряму зі зберігання зерна, включаючи інвестиційні програми та бюджетування, визначатиме можливості виходу в нові регіони.
Ольга Бабаніна, фінансовий директор, здійснюватиме контроль за такими напрямами, як бухгалтерія, підготовка бюджету, інвестиційне планування та аудит, стратегічне планування, звітність, підтримуватиме зв’язки з банками.
Яна Романенко, директор з персоналу, розроблятиме та впроваджуватиме HR план та стратегію з підтримки всіх операційних цілей компанії; впроваджуватиме нову корпоративну культуру; розроблятиме комплексну стратегію найму та утримання персоналу, нову систему винагородження та КРІ; працюватиме над проектом кадрового резерву, наступництва, запроваджуватиме оцінку, навчання та розвиток та ін.
Михайло Різак, директор по взаємодії з органами влади та з правових питань, відповідатиме за нормативну базу морського комплексу та морське право; юридичний супровід діяльності компанії; представлятиме її інтереси у всіх державних інституціях, судах усіх юрисдикцій та ін.; розроблятиме план сталого розвитку; займатиметься питаннями земельних відносин та оренди тощо.
Наразі це початок змін організаційної структури, і вже найближчим часом буде прийнято рішення про подальшу оптимізацію бізнес-процесів. Також, під час перехідного періоду для працівників проводитимуться тренінги та навчання за напрямами, відбудеться чіткий розподіл зон повноважень і відповідальностей, щоб надалі кожен зміг максимально ефективно розподілити свої зусилля для злагодженої роботи всіх підрозділів.
ІЦ УАК за матеріалами прес-служби "НІБУЛОНу"
agroconf.org
Схожі новини
НІБУЛОН вже 31 рік незламно продовжує працювати на благо України«Нібулон» експортував найбільший за останні 6 років обсяг зерна1 лютого 2013 р., о 14:00 в інформаційному агентстві «Укрінформ» за адресою (вул. Б. Хмельницького, 8/16 (ст. м. "Театральна") відбудеться круглий стАгрохолдинг "Нібулон" займеться суднобудуванням"НІБУЛОН" укріплює співпрацю з французьким "КРЕДІ АГРІКОЛЬ"