Аграрний тиждень. Україна
» » Україна – Єврокомісія – Румунія: розвиток судноплавства на Дунаї – спільне завдання задля вдосконалення експортних потужностей Дунайських портів
» » Україна – Єврокомісія – Румунія: розвиток судноплавства на Дунаї – спільне завдання задля вдосконалення експортних потужностей Дунайських портів

    Україна – Єврокомісія – Румунія: розвиток судноплавства на Дунаї – спільне завдання задля вдосконалення експортних потужностей Дунайських портів


    Україна – Єврокомісія – Румунія: розвиток судноплавства на Дунаї – спільне завдання задля вдосконалення експортних потужностей Дунайських портів

    За підтримки Євросоюзу відбулася тристороння зустріч Україна – Єврокомісія – Румунія. У фокусі переговорів – координація зусиль по вдосконаленню та розвитку експортних потужностей через українські та румунські канали річки Дунай.

    Єврокомісію представляла заступниця Генерального директора Генерального директорату Європейської Комісії з питань мобільності і транспорту (ГД ЄК MOVE) Майя Бакран. Українську делегацію очолив заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрій Васьков. Від Румунії до України завітали Міхнеа Друмеа, Державний канцлер кабінету прем'єр-міністра та Державний секретар Міністерства транспорту та інфраструктури Іонель Скріостану. Також участь у зустрічі взяли представники Дунайської комісії на чолі з Генеральним директором Секретаріату – Манфрейд Зейц.

    Під час зустрічі обговорили можливість спільного вимірювання глибин частин річки Дунай з представниками Румунії та України, у зв’язку з експлуатаційним днопоглиблюванням, яке нещодавно здійснила українська сторона.

    Під час зустрічі Заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрій Васьков повідомив, що наразі роботи з експлуатаційного днопоглиблення на річці Дунай не проводяться. Більш того, важливим було питання вдосконалення навігації, яке розглянули обидві сторони, зокрема знаходження нових шляхів покращення лоцманського проведення суден на спільному українсько-румунському секторі річки з метою збільшення кількості судозаходів у порти Дунаю.

    Всі сторони дійшли згоди, що розвиток ефективного та безпечного судноплавства на річці Дунай можливе у продуктивній та злагодженій співпраці з колегами з Єврокомісії, Румунії та Дунайської комісії.

    Сьогодні дунайські порти залишаються стабільним альтернативним шляхом для агроекспорту. За рік війни саме порти Ізмаїл, Рені та Усть-Дунайськ в 3 рази збільшили вантажопотік. Через Дунайський припортовий кластер експортовано понад 17 млн тонн вантажів, також лише через ці порти йде імпорт необхідних товарів для потреб України.

    Нагадаємо, що у травні 2022 року Європейська комісія запустила ініціативу «Шляхи солідарності», щоб підтримати Україну та створити дійові логістичні маршрути для експорту агропродукції та імпорту необхідних товарів. Одне з пріоритетних завдань – розвиток водних шляхів між країнами Євросоюзу та Україною, що дає можливість ефективно нарощувати потенціал портів Дунайського регіону.

    ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

    agroconf.org





    Схожі новини
  • В умовах переговорів щодо продовження дії чорноморської зернової ініціативи для України є важливим нормальне функціонування «Шляхів солідарності»
  • Денис Башлик: агроекспорт потребує збільшення кількості зерновозів та відкриття нових логістичних коридорів
  • Україна веде переговори про відправку свого агроекспорту через європейські морські порти
  • У Брюсселі обговорять перспективи українського молочного експорту до ЄС
  • Відбулось Десяте засідання Діалогу Україна-ЄС з аграрних питань та розвитку сільської місцевості

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна – Єврокомісія – Румунія: розвиток судноплавства на Дунаї – спільне завдання задля вдосконалення експортних потужностей Дунайських портів


Україна – Єврокомісія – Румунія: розвиток судноплавства на Дунаї – спільне завдання задля вдосконалення експортних потужностей Дунайських портів

За підтримки Євросоюзу відбулася тристороння зустріч Україна – Єврокомісія – Румунія. У фокусі переговорів – координація зусиль по вдосконаленню та розвитку експортних потужностей через українські та румунські канали річки Дунай.

Єврокомісію представляла заступниця Генерального директора Генерального директорату Європейської Комісії з питань мобільності і транспорту (ГД ЄК MOVE) Майя Бакран. Українську делегацію очолив заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрій Васьков. Від Румунії до України завітали Міхнеа Друмеа, Державний канцлер кабінету прем'єр-міністра та Державний секретар Міністерства транспорту та інфраструктури Іонель Скріостану. Також участь у зустрічі взяли представники Дунайської комісії на чолі з Генеральним директором Секретаріату – Манфрейд Зейц.

Під час зустрічі обговорили можливість спільного вимірювання глибин частин річки Дунай з представниками Румунії та України, у зв’язку з експлуатаційним днопоглиблюванням, яке нещодавно здійснила українська сторона.

Під час зустрічі Заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Юрій Васьков повідомив, що наразі роботи з експлуатаційного днопоглиблення на річці Дунай не проводяться. Більш того, важливим було питання вдосконалення навігації, яке розглянули обидві сторони, зокрема знаходження нових шляхів покращення лоцманського проведення суден на спільному українсько-румунському секторі річки з метою збільшення кількості судозаходів у порти Дунаю.

Всі сторони дійшли згоди, що розвиток ефективного та безпечного судноплавства на річці Дунай можливе у продуктивній та злагодженій співпраці з колегами з Єврокомісії, Румунії та Дунайської комісії.

Сьогодні дунайські порти залишаються стабільним альтернативним шляхом для агроекспорту. За рік війни саме порти Ізмаїл, Рені та Усть-Дунайськ в 3 рази збільшили вантажопотік. Через Дунайський припортовий кластер експортовано понад 17 млн тонн вантажів, також лише через ці порти йде імпорт необхідних товарів для потреб України.

Нагадаємо, що у травні 2022 року Європейська комісія запустила ініціативу «Шляхи солідарності», щоб підтримати Україну та створити дійові логістичні маршрути для експорту агропродукції та імпорту необхідних товарів. Одне з пріоритетних завдань – розвиток водних шляхів між країнами Євросоюзу та Україною, що дає можливість ефективно нарощувати потенціал портів Дунайського регіону.

ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

agroconf.org





Схожі новини
  • В умовах переговорів щодо продовження дії чорноморської зернової ініціативи для України є важливим нормальне функціонування «Шляхів солідарності»
  • Денис Башлик: агроекспорт потребує збільшення кількості зерновозів та відкриття нових логістичних коридорів
  • Україна веде переговори про відправку свого агроекспорту через європейські морські порти
  • У Брюсселі обговорять перспективи українського молочного експорту до ЄС
  • Відбулось Десяте засідання Діалогу Україна-ЄС з аграрних питань та розвитку сільської місцевості

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.