Аграрний тиждень. Україна
» » Україна готова приєднатися до системи електронної товарно-транспортної накладної ЄС
» » Україна готова приєднатися до системи електронної товарно-транспортної накладної ЄС

    Україна готова приєднатися до системи електронної товарно-транспортної накладної ЄС


    Україна готова приєднатися до системи електронної товарно-транспортної накладної ЄС

    Україна успішно пройшла відбір для участі у пілотному проекті EU4Digital. Він передбачає приєднання до єдиної системи електронної товарно-транспортної накладної Європейського Союзу – е-CMR.

    «Протягом минулого року продовжувалася активна робота з впровадження електронної ТТН Україні. Ми маємо підтримку бізнесу у цьому напрямку та наразі тестуємо продукт.

    Перехід на електронну систему також матиме позитивний економічний ефект – електронні накладні дешевші паперових, та екологічний – відмова від паперових документів сприятиме збереженню довкілля. Перевагою системи е-ТТН в Україні є розробка одразу з урахуванням європейських стандартів обміну даними. Це зробить інтеграцію з європейською системою e-CMR легшою.

    Вдячні європейським партнерам за підтримку нашої ініціативи щодо приєднання до єдиної системи електронної товарно-транспортної накладної ЄС», — прокоментував Анатолій Комірний, заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України.

    У рамках пілоту сформовано робочу групу, завданням якої є:



    оцінка поточного стану справ з електронним обміном інформацією про вантажні перевезення в Україні;



    розробка дорожньої карти щодо запуску електронних супроводжувальних документів перевезення вантажів.

    Дорожня карта буде розроблена протягом 2023 року на підставі оцінки поточного стану справ, і включатиме план дій щодо інтеграції платформи електронних вантажних перевезень України та ЄС.

    Зокрема, відповідності е-ТТН стандартам обміну електронною інформацією про вантажні перевезення (eFTI).

    Нагадаємо, що восени 2022 року Україна почала співпрацю з Естонією із залучення до проекту впровадження е-ТТН для автомобільних вантажоперевізників.

    Впровадження системи е-TTН здійснюється у партнерстві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та USAID / UK aid проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS» та за участі ГО «Інститут аналітики та адвокації», яка на період реалізації проекту є адміністратором системи е-ТTН.

    ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Електронна товарно-транспортна накладна (е-ТТН) стане обов'язковою з 1 серпня 2023 року
  • В Україні завершили розробку Системи електронних товарно-транспортних накладних (е-ТТН)
  • В Україні запустили сайт електронних товарно-транспортних накладних
  • Відновлено роботу над впровадженням електронної товарно-транспортної накладної (е-ТТН)
  • Перехід на електронні е-ТТН дозволить миттєво погоджувати та підписувати документи на вантажоперевезення - Тарас Дзьоба

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна готова приєднатися до системи електронної товарно-транспортної накладної ЄС


Україна готова приєднатися до системи електронної товарно-транспортної накладної ЄС

Україна успішно пройшла відбір для участі у пілотному проекті EU4Digital. Він передбачає приєднання до єдиної системи електронної товарно-транспортної накладної Європейського Союзу – е-CMR.

«Протягом минулого року продовжувалася активна робота з впровадження електронної ТТН Україні. Ми маємо підтримку бізнесу у цьому напрямку та наразі тестуємо продукт.

Перехід на електронну систему також матиме позитивний економічний ефект – електронні накладні дешевші паперових, та екологічний – відмова від паперових документів сприятиме збереженню довкілля. Перевагою системи е-ТТН в Україні є розробка одразу з урахуванням європейських стандартів обміну даними. Це зробить інтеграцію з європейською системою e-CMR легшою.

Вдячні європейським партнерам за підтримку нашої ініціативи щодо приєднання до єдиної системи електронної товарно-транспортної накладної ЄС», — прокоментував Анатолій Комірний, заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України.

У рамках пілоту сформовано робочу групу, завданням якої є:



оцінка поточного стану справ з електронним обміном інформацією про вантажні перевезення в Україні;



розробка дорожньої карти щодо запуску електронних супроводжувальних документів перевезення вантажів.

Дорожня карта буде розроблена протягом 2023 року на підставі оцінки поточного стану справ, і включатиме план дій щодо інтеграції платформи електронних вантажних перевезень України та ЄС.

Зокрема, відповідності е-ТТН стандартам обміну електронною інформацією про вантажні перевезення (eFTI).

Нагадаємо, що восени 2022 року Україна почала співпрацю з Естонією із залучення до проекту впровадження е-ТТН для автомобільних вантажоперевізників.

Впровадження системи е-TTН здійснюється у партнерстві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та USAID / UK aid проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS» та за участі ГО «Інститут аналітики та адвокації», яка на період реалізації проекту є адміністратором системи е-ТTН.

ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

agroconf.org





Схожі новини
  • Електронна товарно-транспортна накладна (е-ТТН) стане обов'язковою з 1 серпня 2023 року
  • В Україні завершили розробку Системи електронних товарно-транспортних накладних (е-ТТН)
  • В Україні запустили сайт електронних товарно-транспортних накладних
  • Відновлено роботу над впровадженням електронної товарно-транспортної накладної (е-ТТН)
  • Перехід на електронні е-ТТН дозволить миттєво погоджувати та підписувати документи на вантажоперевезення - Тарас Дзьоба

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.