Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Астарта збільшила продажі за всіма позиціями
АТУ»Новини»Астарта збільшила продажі за всіма позиціями

    Астарта збільшила продажі за всіма позиціями


    Астарта збільшила продажі за всіма позиціями

    Агропромхолдинг «Астарта» за підсумками січня-березня 2023 року реалізував 50,8 тис. т цукру, що на 56% більше за аналогічний період минулого року.

    Про це йдеться у звіті компанії.

    Як зазначається, продажі пшениці у першому кварталі року зросли у 4 рази, до 40,85 тис. т, кукурудзи — до 227,2 тис. т (+14%), соняшнику — до 31,6 тис. т (+47%), ріпаку — до 3 тис. т (у 43 рази), соєвої олії — до 10,2 тис. т (+70%), соєвого шроту — до 41,3 тис. т (+6%).

    Продажі молока зросли на 19% і склали за квартал 28,8 тис. т.

    Водночас ціни на продукцію, що реалізується компанією, піднялися: на цукор — на 42%, кукурудзу — 32%, ріпак — 25%, соєву олію — 7%, соєвий шрот — 23%, молоко — на 14%. При цьому соняшник подешевшав на 16%, пшениця — на 17%.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • «Астарта» скоротила продажі соняшнику на 61%
  • «Астартою» скорочено продаж цукру на 20%
  • «Астарта» збільшила продажі цукру на 3%
  • «Астарта» потроїла продажі цукру
  • За січень-вересень 2019 р. "Астарта" скоротила продажі цукру на 12%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Астарта збільшила продажі за всіма позиціями

24 квітень, Розділ Новини, переглядів 911

Астарта збільшила продажі за всіма позиціями

Агропромхолдинг «Астарта» за підсумками січня-березня 2023 року реалізував 50,8 тис. т цукру, що на 56% більше за аналогічний період минулого року.

Про це йдеться у звіті компанії.

Як зазначається, продажі пшениці у першому кварталі року зросли у 4 рази, до 40,85 тис. т, кукурудзи — до 227,2 тис. т (+14%), соняшнику — до 31,6 тис. т (+47%), ріпаку — до 3 тис. т (у 43 рази), соєвої олії — до 10,2 тис. т (+70%), соєвого шроту — до 41,3 тис. т (+6%).

Продажі молока зросли на 19% і склали за квартал 28,8 тис. т.

Водночас ціни на продукцію, що реалізується компанією, піднялися: на цукор — на 42%, кукурудзу — 32%, ріпак — 25%, соєву олію — 7%, соєвий шрот — 23%, молоко — на 14%. При цьому соняшник подешевшав на 16%, пшениця — на 17%.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • «Астарта» скоротила продажі соняшнику на 61%
  • «Астартою» скорочено продаж цукру на 20%
  • «Астарта» збільшила продажі цукру на 3%
  • «Астарта» потроїла продажі цукру
  • За січень-вересень 2019 р. "Астарта" скоротила продажі цукру на 12%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.