Аграрний тиждень. Україна
» » Генеральний секретар Європейської молочної асоціації Олександр Антон: Українські молочні продукти підходять для ринку ЄС
» » Генеральний секретар Європейської молочної асоціації Олександр Антон: Українські молочні продукти підходять для ринку ЄС

    Генеральний секретар Європейської молочної асоціації Олександр Антон: Українські молочні продукти підходять для ринку ЄС


    Генеральний секретар Європейської молочної асоціації Олександр Антон: Українські молочні продукти підходять для ринку ЄС

    10 травня, беручи участь в експертній дискусії “Світ, Європа, Україна – погляд з ЄС”, Олександр Антон, генеральний секретар EDA (European Dairy Ascoiation), зазначив, що спільними зусиллями разом з українською Спілкою молочних підприємств (СМПУ) на сьогодні молоко та молочні продукти вилучено зі «списку обмежень торгівлі» п’яти сусідніх з Україною країн.

    «Поки торгівля молочною продукцією базується на взаємності, ми повністю підтримуємо підхід ЄС до нульових мит і квот. На даний момент українська лактосфера повністю інтегрована в молочний сектор ЄС», – зазначив Антон.

    Тим не менш, ця «інтеграція» обмежена підходом, який потрібно оновлювати щороку, і логістичними проблемами, з якими ми стикаємося сьогодні (затори вантажівок із зерном на кордонах, страйк водіїв). Ось чому EDA замовила дослідження молочного ландшафту до 2030 року в ЄС та в Україні з двома припущеннями: закінчення війни та довгострокова інтеграція української молочної промисловості в ЄС.

    Молочний сектор України має високу конкурентоспроможність зі справжньою молочною культурою з точки зору виробництва молока, його переробки та споживання молочних продуктів – це також підтверджено присутністю міжнародних молочних компаній у країні, додав Антон. Обсяги молока, які переробляє українська молочна промисловість, зараз становлять близько 1/3 від 8 млн тонн молока, що виробляються на рік. Переробні підприємства повністю відповідають міжнародним стандартам, і молоко перетворюється на продукти з доданою вартістю, які підходять для міжнародних ринків, у тому числі для ринку ЄС.


    Захід проводився Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та аналітичним агентством ІНФАГРО за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) в партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).

    ІЦ УАК за матеріалами СМПУ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Тарас Висоцький розповів про державну підтримку молочної галузі, а Європейська молочна асоціація (EDA) зробила заяву щодо заборони імпорту української агропродукції
  • Україна за останні два роки перетворилася в нетто-імпортера молока
  • ЄС може ввести сертифікацію на covid-19 для імпортної молочки
  • У Мінагрополітики працюють над збільшенням споживання молока
  • В Україні запустили інформаційно-освітній проект «3 молочні продукти в день»

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Генеральний секретар Європейської молочної асоціації Олександр Антон: Українські молочні продукти підходять для ринку ЄС


Генеральний секретар Європейської молочної асоціації Олександр Антон: Українські молочні продукти підходять для ринку ЄС

10 травня, беручи участь в експертній дискусії “Світ, Європа, Україна – погляд з ЄС”, Олександр Антон, генеральний секретар EDA (European Dairy Ascoiation), зазначив, що спільними зусиллями разом з українською Спілкою молочних підприємств (СМПУ) на сьогодні молоко та молочні продукти вилучено зі «списку обмежень торгівлі» п’яти сусідніх з Україною країн.

«Поки торгівля молочною продукцією базується на взаємності, ми повністю підтримуємо підхід ЄС до нульових мит і квот. На даний момент українська лактосфера повністю інтегрована в молочний сектор ЄС», – зазначив Антон.

Тим не менш, ця «інтеграція» обмежена підходом, який потрібно оновлювати щороку, і логістичними проблемами, з якими ми стикаємося сьогодні (затори вантажівок із зерном на кордонах, страйк водіїв). Ось чому EDA замовила дослідження молочного ландшафту до 2030 року в ЄС та в Україні з двома припущеннями: закінчення війни та довгострокова інтеграція української молочної промисловості в ЄС.

Молочний сектор України має високу конкурентоспроможність зі справжньою молочною культурою з точки зору виробництва молока, його переробки та споживання молочних продуктів – це також підтверджено присутністю міжнародних молочних компаній у країні, додав Антон. Обсяги молока, які переробляє українська молочна промисловість, зараз становлять близько 1/3 від 8 млн тонн молока, що виробляються на рік. Переробні підприємства повністю відповідають міжнародним стандартам, і молоко перетворюється на продукти з доданою вартістю, які підходять для міжнародних ринків, у тому числі для ринку ЄС.


Захід проводився Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та аналітичним агентством ІНФАГРО за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) в партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).

ІЦ УАК за матеріалами СМПУ

agroconf.org





Схожі новини
  • Тарас Висоцький розповів про державну підтримку молочної галузі, а Європейська молочна асоціація (EDA) зробила заяву щодо заборони імпорту української агропродукції
  • Україна за останні два роки перетворилася в нетто-імпортера молока
  • ЄС може ввести сертифікацію на covid-19 для імпортної молочки
  • У Мінагрополітики працюють над збільшенням споживання молока
  • В Україні запустили інформаційно-освітній проект «3 молочні продукти в день»

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.