Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»«Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі
АТУ»Новини»«Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі

    «Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі


    «Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі

    Компанія «Нібулон» відновила роботу Кременчуцької філії, де зерно перевантажують із суден у вагони. Про це директор з логістики компанії Сергій Калкутін розповів в інтерв'ю виданню «Порти України».

    З осені компанія «Нібулон» відновила роботу на всіх річкових підприємствах, що розташовані на підконтрольних Україні територіях. Навіть підприємства на лівому березі Дніпра нині вже приймають зерно з Харківської, Запорізької областей.

    «Ми шукали нові логістичні шляхи та використовуємо найближчі до наших терміналів залізничні станції. І хоча річкові філії не мають завантаження на 100%, деякі з них показують достойні результати», — пояснив Сергій Калкутін.

    Він уточнив, що єдиний річковий термінал «Нібулону», що здійснює відвантаження і на водні шляхи, і на залізницю, — Кременчуцька філія. «Наразі це своєрідний центральний перевалковий хаб компанії, який здійснює приймання зерна з водного транспорту — ми відновили перевезення на Середньому Дніпрі, де його перевантажують у вагони», — зауважив директор з логістики НІБУЛОНу.

    Очільник також висловив сподівання на відкриття порту Миколаїв: «Якщо відкриється порт Миколаїв, ми зможемо повернутися до більш-менш звичної роботи. Тоді запрацюють два наших підприємства на Південному Бузі. Щодо Дніпра перспективи гірші. Як відомо, Каховський шлюз пошкоджено. Якщо згодом відкриється навігація хоча б до Каховського шлюзу — це вже буде добре».

    Зі свого боку компанія очікує на відновлення судноплавства Дніпром і робить усе для того, що зберегти флот, інфраструктуру та, звісно, колектив.

    «До війни у нас була мета — вийти на 6 млн т перевезень річковим транспортом щороку. Маємо надію, що в майбутньому зможемо досягти цього результату», — підсумував Сергій Калкутін.

    Як повідомлялося раніше, «Нібулон» інвестував 15,5 млн доларів у розбудову логістики Дунаєм.

    ПОВНЕ ІНТЕРВ'Ю про те, як змінилася логістика НІБУЛОНу в умовах війни читайте за посиланням

    ІЦ УАК за матеріалами Порти України

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» філії «Переяславська» відвідали представники Росії
  • Перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» філії «Переяславська» відвідали представники Росії
  • "Нібулон" хоче збудувати в Миколаєві новий перевантажувальний термінал
  • Філія «Кременчуцька» прийняла 1,5 мільйона тонн збіжжя
  • «НІБУЛОН» хоче збудувати ще один зерновий термінал у Миколаєві

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі

18 травень, Розділ Новини, переглядів 1 201

«Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі

Компанія «Нібулон» відновила роботу Кременчуцької філії, де зерно перевантажують із суден у вагони. Про це директор з логістики компанії Сергій Калкутін розповів в інтерв'ю виданню «Порти України».

З осені компанія «Нібулон» відновила роботу на всіх річкових підприємствах, що розташовані на підконтрольних Україні територіях. Навіть підприємства на лівому березі Дніпра нині вже приймають зерно з Харківської, Запорізької областей.

«Ми шукали нові логістичні шляхи та використовуємо найближчі до наших терміналів залізничні станції. І хоча річкові філії не мають завантаження на 100%, деякі з них показують достойні результати», — пояснив Сергій Калкутін.

Він уточнив, що єдиний річковий термінал «Нібулону», що здійснює відвантаження і на водні шляхи, і на залізницю, — Кременчуцька філія. «Наразі це своєрідний центральний перевалковий хаб компанії, який здійснює приймання зерна з водного транспорту — ми відновили перевезення на Середньому Дніпрі, де його перевантажують у вагони», — зауважив директор з логістики НІБУЛОНу.

Очільник також висловив сподівання на відкриття порту Миколаїв: «Якщо відкриється порт Миколаїв, ми зможемо повернутися до більш-менш звичної роботи. Тоді запрацюють два наших підприємства на Південному Бузі. Щодо Дніпра перспективи гірші. Як відомо, Каховський шлюз пошкоджено. Якщо згодом відкриється навігація хоча б до Каховського шлюзу — це вже буде добре».

Зі свого боку компанія очікує на відновлення судноплавства Дніпром і робить усе для того, що зберегти флот, інфраструктуру та, звісно, колектив.

«До війни у нас була мета — вийти на 6 млн т перевезень річковим транспортом щороку. Маємо надію, що в майбутньому зможемо досягти цього результату», — підсумував Сергій Калкутін.

Як повідомлялося раніше, «Нібулон» інвестував 15,5 млн доларів у розбудову логістики Дунаєм.

ПОВНЕ ІНТЕРВ'Ю про те, як змінилася логістика НІБУЛОНу в умовах війни читайте за посиланням

ІЦ УАК за матеріалами Порти України

agroconf.org





Схожі новини
  • Перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» філії «Переяславська» відвідали представники Росії
  • Перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» філії «Переяславська» відвідали представники Росії
  • "Нібулон" хоче збудувати в Миколаєві новий перевантажувальний термінал
  • Філія «Кременчуцька» прийняла 1,5 мільйона тонн збіжжя
  • «НІБУЛОН» хоче збудувати ще один зерновий термінал у Миколаєві

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.