Аграрний тиждень. Україна
» » «Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі
» » «Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі

    «Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі


    «Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі

    Компанія «Нібулон» відновила роботу Кременчуцької філії, де зерно перевантажують із суден у вагони. Про це директор з логістики компанії Сергій Калкутін розповів в інтерв'ю виданню «Порти України».

    З осені компанія «Нібулон» відновила роботу на всіх річкових підприємствах, що розташовані на підконтрольних Україні територіях. Навіть підприємства на лівому березі Дніпра нині вже приймають зерно з Харківської, Запорізької областей.

    «Ми шукали нові логістичні шляхи та використовуємо найближчі до наших терміналів залізничні станції. І хоча річкові філії не мають завантаження на 100%, деякі з них показують достойні результати», — пояснив Сергій Калкутін.

    Він уточнив, що єдиний річковий термінал «Нібулону», що здійснює відвантаження і на водні шляхи, і на залізницю, — Кременчуцька філія. «Наразі це своєрідний центральний перевалковий хаб компанії, який здійснює приймання зерна з водного транспорту — ми відновили перевезення на Середньому Дніпрі, де його перевантажують у вагони», — зауважив директор з логістики НІБУЛОНу.

    Очільник також висловив сподівання на відкриття порту Миколаїв: «Якщо відкриється порт Миколаїв, ми зможемо повернутися до більш-менш звичної роботи. Тоді запрацюють два наших підприємства на Південному Бузі. Щодо Дніпра перспективи гірші. Як відомо, Каховський шлюз пошкоджено. Якщо згодом відкриється навігація хоча б до Каховського шлюзу — це вже буде добре».

    Зі свого боку компанія очікує на відновлення судноплавства Дніпром і робить усе для того, що зберегти флот, інфраструктуру та, звісно, колектив.

    «До війни у нас була мета — вийти на 6 млн т перевезень річковим транспортом щороку. Маємо надію, що в майбутньому зможемо досягти цього результату», — підсумував Сергій Калкутін.

    Як повідомлялося раніше, «Нібулон» інвестував 15,5 млн доларів у розбудову логістики Дунаєм.

    ПОВНЕ ІНТЕРВ'Ю про те, як змінилася логістика НІБУЛОНу в умовах війни читайте за посиланням

    ІЦ УАК за матеріалами Порти України

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Філія «Кременчуцька» прийняла 1,5 мільйона тонн збіжжя
  • «НІБУЛОН» хоче збудувати ще один зерновий термінал у Миколаєві
  • "Нібулон" хоче збудувати в Миколаєві новий перевантажувальний термінал
  • Перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» філії «Переяславська» відвідали представники Росії
  • Перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» філії «Переяславська» відвідали представники Росії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі


«Нібулон» відновив перевезення на Середньому Дніпрі

Компанія «Нібулон» відновила роботу Кременчуцької філії, де зерно перевантажують із суден у вагони. Про це директор з логістики компанії Сергій Калкутін розповів в інтерв'ю виданню «Порти України».

З осені компанія «Нібулон» відновила роботу на всіх річкових підприємствах, що розташовані на підконтрольних Україні територіях. Навіть підприємства на лівому березі Дніпра нині вже приймають зерно з Харківської, Запорізької областей.

«Ми шукали нові логістичні шляхи та використовуємо найближчі до наших терміналів залізничні станції. І хоча річкові філії не мають завантаження на 100%, деякі з них показують достойні результати», — пояснив Сергій Калкутін.

Він уточнив, що єдиний річковий термінал «Нібулону», що здійснює відвантаження і на водні шляхи, і на залізницю, — Кременчуцька філія. «Наразі це своєрідний центральний перевалковий хаб компанії, який здійснює приймання зерна з водного транспорту — ми відновили перевезення на Середньому Дніпрі, де його перевантажують у вагони», — зауважив директор з логістики НІБУЛОНу.

Очільник також висловив сподівання на відкриття порту Миколаїв: «Якщо відкриється порт Миколаїв, ми зможемо повернутися до більш-менш звичної роботи. Тоді запрацюють два наших підприємства на Південному Бузі. Щодо Дніпра перспективи гірші. Як відомо, Каховський шлюз пошкоджено. Якщо згодом відкриється навігація хоча б до Каховського шлюзу — це вже буде добре».

Зі свого боку компанія очікує на відновлення судноплавства Дніпром і робить усе для того, що зберегти флот, інфраструктуру та, звісно, колектив.

«До війни у нас була мета — вийти на 6 млн т перевезень річковим транспортом щороку. Маємо надію, що в майбутньому зможемо досягти цього результату», — підсумував Сергій Калкутін.

Як повідомлялося раніше, «Нібулон» інвестував 15,5 млн доларів у розбудову логістики Дунаєм.

ПОВНЕ ІНТЕРВ'Ю про те, як змінилася логістика НІБУЛОНу в умовах війни читайте за посиланням

ІЦ УАК за матеріалами Порти України

agroconf.org





Схожі новини
  • Філія «Кременчуцька» прийняла 1,5 мільйона тонн збіжжя
  • «НІБУЛОН» хоче збудувати ще один зерновий термінал у Миколаєві
  • "Нібулон" хоче збудувати в Миколаєві новий перевантажувальний термінал
  • Перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» філії «Переяславська» відвідали представники Росії
  • Перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» філії «Переяславська» відвідали представники Росії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.