Аграрний тиждень. Україна
» » В УЗ повідомили про зниження вартості перевезення зерна
» » В УЗ повідомили про зниження вартості перевезення зерна

    В УЗ повідомили про зниження вартості перевезення зерна


    В УЗ повідомили про зниження вартості перевезення зерна

    АТ «Укрзалізниця» знижує вартість перевезення зернових вантажів залізницею з 1 липня. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

    З 1 липня здешевшає перевезення зернових вантажів залізницею (за рахунок зменшення вагонної складової тарифу). Так, вартість використання вагонів-зерновозів АТ «Укрзалізниця» цього місяця становить 300 грн/добу без ПДВ.

    За підрахунками перевізника, повна вартість перевезення 1 т зерна залізницею становить:



    на відстань 300 км — 9,4 долара/т (експорт через порти) і 11,4–11,9 долара/т (експорт через західні прикордонні переходи);



    на відстань 400 км — 11,7 долара/т і 13,7–14,3 долара/т відповідно;



    на відстань 500 км — 13,4 долара/т і 15,4–16,3 долара/т відповідно;



    на відстань 600 км — 15 долара/т і 17,2–18,2 долара/т відповідно.

    Зауважується, що у вартості перевезення враховано додаткові збори по станції відправлення (2500 грн/вагон); дві доби використання вагона під час завантаження/вивантаження; використання вагона, провізні платежі, повернення порожніх вагонів тощо.

    Окрім того, правління АТ «Укрзалізниця» ухвалило рішення зафіксувати середні швидкості руху вагонів перевізника до 1 вересня 2023 року.

    «Раніше середня швидкість руху вагонів змінювалась щомісяця й оголошувалася 28 числа. Це дасть змогу відправникам краще планувати свою роботу у вагонах АТ «Укрзалізниця», а також точно розрахувати вартість перевезення», — зауважив Валерій Ткачов і закликав використовувати вагони УЗ для перевезення збіжжя.

    Водночас під час онлайн-наради із перевізниками Румунії та Молдови представник УЗ зауважив, що в компанії розглянули пропозиції залізниці Молдови щодо надання знижок на транзитні перевезення української агропродукції. Тепер УЗ має намір відправити свій запит молдовським залізничникам для уточнення деталей. Зокрема, передбачається з’ясувати, яким чином буде застосовуватися знижка та як швидко вона буде нараховуватися. Також залізниця Молдови висунула зустрічну пропозицію щодо надання знижок для перевезення вантажів територією України.

    За інформацією Валерія Ткачова, на сьогодні транзитні тарифи залізниці Молдови на 57% вище діючих по Укрзалізниці. «При цьому з 1 липня ще на 8–11% ці тарифи підвищилися. З приводу знижок ми зараз з колегами опрацьовуємо і, думаю, найближчим часом ми озвучимо результати цих переговорів», — зауважив представник УЗ.

    Укрзалізниця оголосила голландські аукціони щодо піввагонів

    АТ «Укрзалізниця» оголосило проведення голландських аукціонів щодо піввагонів компанії, пише Rail.insider.

    Торги мають відбутися на електронному майданчику «Прозорро. Продажі» 6 липня. Розігруватимуться вагоновідправлення у піввагонах АТ «Укрзалізниця» на період з 10 по 31 липня 2023 року.

    На аукціони виставлено:



    20 лотів по 20 вагонів, можлива мінімальна ставка 507 грн за добу без ПДВ;



    10 лотів по 50 вагонів, можлива мінімальна ставка 208 грн за добу без ПДВ.

    Полігон навантаження та вивантаження – без обмежень. Початкова ставка – 1 300 грн за добу. Розмір кроку – 1%.

    Реєстрація на аукціон закінчується 5 липня 2023 року.

    На станції Вадул-Сірет складна ситуація з перестановкою вагонів

    По станції Вадул-Сірет спостерігається значне накопичення вагонів під перестановку візків з широкої на європейську колію. Про це йшлося під час наради УЗ із перевізниками Румунії та Молдови 4 липня, передає Rail.insider.

    Наразі до прикордонної станції Вадул-Сірет прямують 1289 вагонів, із них 528 вагонів з вугіллям під перестановку. Також фіксується накопичення зернових вантажів, вагони з якими також потрібно переставити на візки колії 1435 мм.

    Як пояснив представник Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця», на станції Вадул-Сірет є два пункти перестановки (для вантажних і пасажирських вагонів). На них можна обробити до 70 вагонів за робочу зміну. Проте, за словами посадовця, наразі є питання нестачі персоналу.

    Залізничники наголосили на тому, що наразі ситуація із накопиченням рухомого складу по станції дуже складна. Адже частину колій займають порожні вагони, а частину — вагони із вантажем під перестановку.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • В УЗ розповіли про здешевлення аграрної логістики у квітні
  • Укрзалізниця заявляє про зниження цін на власні зерновози
  • У вересні залізницею на експорт перевезено майже 3 млн т зернових
  • Обвал на ринку нафти сповільнився: ціна Brent тримається вище позначки $56
  • Світові ціни на нафту

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В УЗ повідомили про зниження вартості перевезення зерна


В УЗ повідомили про зниження вартості перевезення зерна

АТ «Укрзалізниця» знижує вартість перевезення зернових вантажів залізницею з 1 липня. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

З 1 липня здешевшає перевезення зернових вантажів залізницею (за рахунок зменшення вагонної складової тарифу). Так, вартість використання вагонів-зерновозів АТ «Укрзалізниця» цього місяця становить 300 грн/добу без ПДВ.

За підрахунками перевізника, повна вартість перевезення 1 т зерна залізницею становить:



на відстань 300 км — 9,4 долара/т (експорт через порти) і 11,4–11,9 долара/т (експорт через західні прикордонні переходи);



на відстань 400 км — 11,7 долара/т і 13,7–14,3 долара/т відповідно;



на відстань 500 км — 13,4 долара/т і 15,4–16,3 долара/т відповідно;



на відстань 600 км — 15 долара/т і 17,2–18,2 долара/т відповідно.

Зауважується, що у вартості перевезення враховано додаткові збори по станції відправлення (2500 грн/вагон); дві доби використання вагона під час завантаження/вивантаження; використання вагона, провізні платежі, повернення порожніх вагонів тощо.

Окрім того, правління АТ «Укрзалізниця» ухвалило рішення зафіксувати середні швидкості руху вагонів перевізника до 1 вересня 2023 року.

«Раніше середня швидкість руху вагонів змінювалась щомісяця й оголошувалася 28 числа. Це дасть змогу відправникам краще планувати свою роботу у вагонах АТ «Укрзалізниця», а також точно розрахувати вартість перевезення», — зауважив Валерій Ткачов і закликав використовувати вагони УЗ для перевезення збіжжя.

Водночас під час онлайн-наради із перевізниками Румунії та Молдови представник УЗ зауважив, що в компанії розглянули пропозиції залізниці Молдови щодо надання знижок на транзитні перевезення української агропродукції. Тепер УЗ має намір відправити свій запит молдовським залізничникам для уточнення деталей. Зокрема, передбачається з’ясувати, яким чином буде застосовуватися знижка та як швидко вона буде нараховуватися. Також залізниця Молдови висунула зустрічну пропозицію щодо надання знижок для перевезення вантажів територією України.

За інформацією Валерія Ткачова, на сьогодні транзитні тарифи залізниці Молдови на 57% вище діючих по Укрзалізниці. «При цьому з 1 липня ще на 8–11% ці тарифи підвищилися. З приводу знижок ми зараз з колегами опрацьовуємо і, думаю, найближчим часом ми озвучимо результати цих переговорів», — зауважив представник УЗ.

Укрзалізниця оголосила голландські аукціони щодо піввагонів

АТ «Укрзалізниця» оголосило проведення голландських аукціонів щодо піввагонів компанії, пише Rail.insider.

Торги мають відбутися на електронному майданчику «Прозорро. Продажі» 6 липня. Розігруватимуться вагоновідправлення у піввагонах АТ «Укрзалізниця» на період з 10 по 31 липня 2023 року.

На аукціони виставлено:



20 лотів по 20 вагонів, можлива мінімальна ставка 507 грн за добу без ПДВ;



10 лотів по 50 вагонів, можлива мінімальна ставка 208 грн за добу без ПДВ.

Полігон навантаження та вивантаження – без обмежень. Початкова ставка – 1 300 грн за добу. Розмір кроку – 1%.

Реєстрація на аукціон закінчується 5 липня 2023 року.

На станції Вадул-Сірет складна ситуація з перестановкою вагонів

По станції Вадул-Сірет спостерігається значне накопичення вагонів під перестановку візків з широкої на європейську колію. Про це йшлося під час наради УЗ із перевізниками Румунії та Молдови 4 липня, передає Rail.insider.

Наразі до прикордонної станції Вадул-Сірет прямують 1289 вагонів, із них 528 вагонів з вугіллям під перестановку. Також фіксується накопичення зернових вантажів, вагони з якими також потрібно переставити на візки колії 1435 мм.

Як пояснив представник Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця», на станції Вадул-Сірет є два пункти перестановки (для вантажних і пасажирських вагонів). На них можна обробити до 70 вагонів за робочу зміну. Проте, за словами посадовця, наразі є питання нестачі персоналу.

Залізничники наголосили на тому, що наразі ситуація із накопиченням рухомого складу по станції дуже складна. Адже частину колій займають порожні вагони, а частину — вагони із вантажем під перестановку.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • В УЗ розповіли про здешевлення аграрної логістики у квітні
  • Укрзалізниця заявляє про зниження цін на власні зерновози
  • У вересні залізницею на експорт перевезено майже 3 млн т зернових
  • Обвал на ринку нафти сповільнився: ціна Brent тримається вище позначки $56
  • Світові ціни на нафту

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.