Впродовж 2022-2023 маркетингового року*, в умовах обмежених логістичних можливостей, Астарта експортувала 833 тисячі тонн продукції. Експортна географія компанії налічує понад 40 країн світу.
Незважаючи на постійне блокування морських торговельних шляхів росією та інші експортні обмеження, нам вдалося поставити на зовнішні ринки та 563 тис. тонн зернових та олійних культур, у т.ч. 177 тис. тонн пшениці та 386 тис. тонн кукурудзи. Італія, Іспанія, Індонезія та Кенія стали основними імпортерами пшениці, а Китай, Португалія та Іспанія – кукурудзи.
Основними споживачами продуктів переробки сої стали країни ЄС. Експортувавши 48 тис. тонн соєвої олії та 133 тис. тонн соєвого шроту, компанія наразі займає друге та перше місця серед експортерів цієї продукції відповідно.
Наразі компанія також поставила на європейські ринки 52 тис. тонн цукру, зберігши лідерські позиції серед українських експортерів.
"Внаслідок правильно вибудованої репутації, прозорості та сталості ведення бізнесу ми були готові до інтеграції в європейські ринки як з основними нашими продуктами, так і з нішевими. До речі, нішеві, зокрема органічні льон і гірчиця, стали одним із відкриттів минулого сезону. Саме їхня присутність у нашому продуктовому портфелі дозволила нам працювати як з великими, так і з регіональними гравцями європейського союзу. В планах Астарти продовжувати поглиблення торговельних відносин з ключовими європейськими партнерами та розвивати продуктову лінійку під власною торговою маркою", – зазначив комерційний директор Астарти, Вячеслав Чук.
*Маркетинговий рік – 1 липня 2022 року – 30 червня 2023 року.
ІЦ УАК за матеріалами прес-центру "Астарти"
agroconf.org