Аграрний тиждень. Україна
» » Логістика, монополізм і втрати від війни – експерт перерахував проблеми українського АПК
» » Логістика, монополізм і втрати від війни – експерт перерахував проблеми українського АПК

    Логістика, монополізм і втрати від війни – експерт перерахував проблеми українського АПК


    Логістика, монополізм і втрати від війни – експерт перерахував проблеми українського АПК

    Найважливішими внутрішніми проблемами, з якими стикається наразі український агропромисловий комплекс, є питання логістики та монополізму у транспортній галузі, фіскальна політика та питання компенсацій знищеного або втраченого через військову агресію рф майна. Таку думку в ексклюзивному коментарі УНН висловив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко.

    За його совами, наразі українські аграрії стикаються не лише із зовнішніми проблемами, наприклад блокуванням агроекспорту, а й з внутрішніми, які потрібно вирішувати безпосередньо в межах України та за допомогою уряду.

    Головною наявною проблемою Леонід Козаченко вважає логістику, вартість якої збільшилася через військове вторгнення рф майже в 4 рази.

    “І це вдарило по кишені виробників продукції — вони у багатьох випадках отримали втрати, а не прибутки від того, що вирощували продукцію. Тому це є головна проблема, над якою треба працювати”, — зазначив експерт.

    В якості одного зі шляхів розв'язання транспортного питання він запропонував запровадження практики приватної власності не лише на вагони, а й на локомотиви. За його словами, наприклад, у ЄС “хочеш — купуй локомотив чи вагон, навіть пасажирський”.

    “Це є - бізнес і конкуренція. В Україні немає конкуренції: є - бізнес, і є - монополізм. Тут треба багато працювати”, — зазначив він.

    Також, за словами експерта, наразі в АПК є “дуже багато питань до фіскальної політики”, про які “можна говорити окремо й багато”. Зокрема, серед цих питань він відзначив проблеми з блокуванням ПДВ-реєстрації.

    “І останнє — відновлення того, що ми втратили у результаті війни. Це й заміновані поля, й розмиті після підриву ГЕС та окуповані землі, забрана продукція з елеваторів і ферм наших. Усе це треба компенсовувати, відновлювати, ставити на ноги”, — резюмував Леонід Козаченко.

    ІЦ УАК за матеріалами УНН

    agroconf.org





    Схожі новини
  • З початку війни виріс сегмент тіньового ринку в сільському господарстві
  • Питання із нашим збіжжям остаточно вирішиться після завершення бойових дій - Леонід Козаченко
  • Леонід Козаченко вважає ризикованим кроком лібералізацію пестицидів та агрохімікатів в Україні
  • За рахунок конкуренції ціни на продукцію знизяться – Леонід Козаченко
  • Л.Козаченко: в Україні може зупинитися виробництво дитячого харчування

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Логістика, монополізм і втрати від війни – експерт перерахував проблеми українського АПК


Логістика, монополізм і втрати від війни – експерт перерахував проблеми українського АПК

Найважливішими внутрішніми проблемами, з якими стикається наразі український агропромисловий комплекс, є питання логістики та монополізму у транспортній галузі, фіскальна політика та питання компенсацій знищеного або втраченого через військову агресію рф майна. Таку думку в ексклюзивному коментарі УНН висловив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко.

За його совами, наразі українські аграрії стикаються не лише із зовнішніми проблемами, наприклад блокуванням агроекспорту, а й з внутрішніми, які потрібно вирішувати безпосередньо в межах України та за допомогою уряду.

Головною наявною проблемою Леонід Козаченко вважає логістику, вартість якої збільшилася через військове вторгнення рф майже в 4 рази.

“І це вдарило по кишені виробників продукції — вони у багатьох випадках отримали втрати, а не прибутки від того, що вирощували продукцію. Тому це є головна проблема, над якою треба працювати”, — зазначив експерт.

В якості одного зі шляхів розв'язання транспортного питання він запропонував запровадження практики приватної власності не лише на вагони, а й на локомотиви. За його словами, наприклад, у ЄС “хочеш — купуй локомотив чи вагон, навіть пасажирський”.

“Це є - бізнес і конкуренція. В Україні немає конкуренції: є - бізнес, і є - монополізм. Тут треба багато працювати”, — зазначив він.

Також, за словами експерта, наразі в АПК є “дуже багато питань до фіскальної політики”, про які “можна говорити окремо й багато”. Зокрема, серед цих питань він відзначив проблеми з блокуванням ПДВ-реєстрації.

“І останнє — відновлення того, що ми втратили у результаті війни. Це й заміновані поля, й розмиті після підриву ГЕС та окуповані землі, забрана продукція з елеваторів і ферм наших. Усе це треба компенсовувати, відновлювати, ставити на ноги”, — резюмував Леонід Козаченко.

ІЦ УАК за матеріалами УНН

agroconf.org





Схожі новини
  • З початку війни виріс сегмент тіньового ринку в сільському господарстві
  • Питання із нашим збіжжям остаточно вирішиться після завершення бойових дій - Леонід Козаченко
  • Леонід Козаченко вважає ризикованим кроком лібералізацію пестицидів та агрохімікатів в Україні
  • За рахунок конкуренції ціни на продукцію знизяться – Леонід Козаченко
  • Л.Козаченко: в Україні може зупинитися виробництво дитячого харчування

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.