За сприяння Проекту USAID «Економічна підтримка України» (Проект USAID) 14 працівників суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» (ССЗ «НІБУЛОН») отримують додаткову спеціалізацію з питань будівництва та ремонту нових типів залізничних вагонів і вимог до зведення металевих мостів.
Навчання відбувається в межах реалізації проекту «Розвиток трудового потенціалу для України» ГО «Міжнародна фундація розвитку».
Розширення професійної кваліфікації співробітників заводу дозволить ССЗ «НІБУЛОН» зберегти робочі місця та диверсифікуватися за видами діяльності. Досвідчені корабели набудуть кваліфікації вагоно- та мостобудівників, поки їхні компетенції у сфері морегосподарського комплексу незатребувані повною мірою в умовах війни через блокування росією чорноморських портів.
Навчання розпочалося в середині вересня та триватиме до середини листопада. На суднобудівників чекає вивчення типів вагонів для перевезення зернових та олійних культур, їхніх основних параметрів і конструкційних матеріалів, які використовуються у вагонобудуванні. Команда ССЗ «НІБУЛОН» засвоїть експлуатаційні властивості, конструкцію ходових частин, гальм тощо.
«Завдяки навчанню наші фахівці отримають ґрунтовну теоретичну та практичну базу, зможуть обслуговувати вагони, самостійно здійснювати ремонтні роботи та підтримувати їх у робочому стані впродовж усього часу експлуатації», – говорить Богдан Музика, директор ССЗ «НІБУЛОН».
У межах ініціативи «АГРІ Україна» Проект USAID «Економічна підтримка України» закупив для потреб «НІБУЛОНу» 50 сучасних вагонів-хоперів.
«Використання цих вагонів уже допомагає нам покращити економіку транспортування зерна. Вартість перевезення збіжжя власними вагонами на 31% менша за використання послуг зовнішніх операторів, що дозволяє нам пропонувати кращі закупівельні ціни фермерам. Зараз, коли у штаті підприємства з’являться власні спеціалісти з обслуговування, зменшиться сукупна вартість обслуговування вагонів, що дозволить «НІБУЛОНу» пропонувати ще гнучкіші умови аграріям.
Крім того, Проект USAID допомагає «НІБУЛОНу» зберігати робочі місця у 9 заблокованих річкових елеваторах, у яких виникли додаткові витрати з перевезення збіжжя до найближчої залізничної станції. Для підтримки самоокупності кожного такого підприємства потрібно звідти перевозити понад 10 000 тонн збіжжя на місяць, що забезпечує безперервний щоденний обіг 50 вагонів від елеваторів до Ізмаїлу. Сучасні вагони-хопери, які отримала наша компанія, частково компенсують ці додаткові витрати та дозволяють нам забезпечувати роботою наших працівників у ці складні часи», – зазначає Михайло Різак, директор зі взаємодії з органами влади та питань сталого розвитку «НІБУЛОНу».
Нагадаємо, «НІБУЛОН» також отримав від Проекту USAID вагове обладнання для зважування автомобільного та залізничного транспорту. Використання цього обладнання та вагонів-хоперів дозволить компанії-агроекспортеру наростити обсяги перевезення зерна.
ІЦ УАК за матеріалами прес-служби "НІБУЛОНу"
agroconf.org