Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця спільно з німецькою VTG й австрійською Rail Cargo Austria успішно провела тестовий інтермодальний рейс Київ — Будапешт
» » Укрзалізниця спільно з німецькою VTG й австрійською Rail Cargo Austria успішно провела тестовий інтермодальний рейс Київ — Будапешт

    Укрзалізниця спільно з німецькою VTG й австрійською Rail Cargo Austria успішно провела тестовий інтермодальний рейс Київ — Будапешт


    Укрзалізниця спільно з німецькою VTG й австрійською Rail Cargo Austria успішно провела тестовий інтермодальний рейс Київ — Будапешт

    АТ «Укрзалізниця», австрійська залізнична компанія Rail Cargo Austria та німецький вагонний оператор VTG у рамках дії меморандуму між Укрзалізницею й RCA, підписаного у вересні 2023 року, успішно провели тестовий інтермодальний рейс з перевезення напівпричепів за маршрутом Київ — Будапешт.

    «Цим рейсом ми розпочали реалізацією проекту інтермодальних перевезень між Україною та країнами Європи, та плануємо надалі спільно розвивати цей маршрут до Відня, як нещодавно було домовлено», — розповів директор з комерційної роботи та логістики АТ «Укрзалізниця» Тимофій Мураховський.

    Так, було проведене пілотне контрейлерне відправлення завантажених автомобільних напівпричепів зі станції Київ-Ліски призначенням на станцію Будапешт. Навантаження та всі необхідні операції здійснено на Київському та Чопському контейнерних терміналах Філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця». Перевезення було виконано в контрейлерних платформах АТ «Укрзалізниця» з перевантаженням по станції Чоп у контрейлерну платформу стандарту євроколії (1435 мм), надану німецьким оператором VTG. Тяговий рухомий склад після перевантаження було надано Rail Cargo Austria.

    «Контрейлерна технологія дозволить розширити коло клієнтів залізниці та переключити вантаж з автомобільного транспорту на залізничний», — додав Тимофій Мураховський.

    Наразі сторони також опрацьовують усі питання щодо швидкого митного оформлення імпортно-експортних операцій інтермодальних перевезень.

    Крім того, у рамках співпраці з Литовською залізницею (LTG) на наступному тижні планується тестове перевезення по маршруту Каунас — Київ — Каунас.

    Нагадаємо, що АТ «Укрзалізниця» й австрійська залізнична компанія Rail Cargo Austria 14 вересня 2023 року підписали меморандум, домовились про спільну роботу з розвитку інтермодального залізничного сполучення між Україною й Австрією. Згідно з меморандумом у рамках реалізації проекту з розвитку інтермодальних перевезень Укрзалізниця відповідатиме за тяговий рухомий склад, інтермодальні вагони широкої колії, термінальні послуги та митні формальності в Україні, а Rail Cargo Group, до якої входить Rail Cargo Austria, бере на себе відповідальність за вказаними пунктами в ЄС.

    Довідково: Контрейлерна технологія – організація доставки комбінованим транспортом, при якому більшу частину маршруту вантажі в автомобільних причепах переміщуються спеціальними контрейлерними залізничними платформами, а останні кілометри від станції призначення до клієнта доставляються знову автодорогою. Це дає можливість скоротити загальний час у дорозі, у тому числі при перетині кордонів без затримок на автомобільних пунктах пропуску, звільнити парк автомобільних тягачів, скоротити витрати на паливо та зберегти робочий час водіїв, а також знизити аварійність на автошляхах і зменшити негативний вплив на навколишнє середовище.

    ІЦ УАК за матеріалами УЗ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УЗ оприлюднила тарифні умови на перевезення зернових транзитом територією Молдови
  • УЗ пропонує перевезення контейнерів інтермодальними поїздами до Гданська
  • «Укрзалізниця» впроваджує комбінований інтермодальний сервіс
  • «Укрзалізниця» та DHL розвиватимуть вантажні перевезення з Китаю до Європи
  • Укрзалізниця прийматиме регулярні контейнерні поїзди з Китаю

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця спільно з німецькою VTG й австрійською Rail Cargo Austria успішно провела тестовий інтермодальний рейс Київ — Будапешт


Укрзалізниця спільно з німецькою VTG й австрійською Rail Cargo Austria успішно провела тестовий інтермодальний рейс Київ — Будапешт

АТ «Укрзалізниця», австрійська залізнична компанія Rail Cargo Austria та німецький вагонний оператор VTG у рамках дії меморандуму між Укрзалізницею й RCA, підписаного у вересні 2023 року, успішно провели тестовий інтермодальний рейс з перевезення напівпричепів за маршрутом Київ — Будапешт.

«Цим рейсом ми розпочали реалізацією проекту інтермодальних перевезень між Україною та країнами Європи, та плануємо надалі спільно розвивати цей маршрут до Відня, як нещодавно було домовлено», — розповів директор з комерційної роботи та логістики АТ «Укрзалізниця» Тимофій Мураховський.

Так, було проведене пілотне контрейлерне відправлення завантажених автомобільних напівпричепів зі станції Київ-Ліски призначенням на станцію Будапешт. Навантаження та всі необхідні операції здійснено на Київському та Чопському контейнерних терміналах Філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця». Перевезення було виконано в контрейлерних платформах АТ «Укрзалізниця» з перевантаженням по станції Чоп у контрейлерну платформу стандарту євроколії (1435 мм), надану німецьким оператором VTG. Тяговий рухомий склад після перевантаження було надано Rail Cargo Austria.

«Контрейлерна технологія дозволить розширити коло клієнтів залізниці та переключити вантаж з автомобільного транспорту на залізничний», — додав Тимофій Мураховський.

Наразі сторони також опрацьовують усі питання щодо швидкого митного оформлення імпортно-експортних операцій інтермодальних перевезень.

Крім того, у рамках співпраці з Литовською залізницею (LTG) на наступному тижні планується тестове перевезення по маршруту Каунас — Київ — Каунас.

Нагадаємо, що АТ «Укрзалізниця» й австрійська залізнична компанія Rail Cargo Austria 14 вересня 2023 року підписали меморандум, домовились про спільну роботу з розвитку інтермодального залізничного сполучення між Україною й Австрією. Згідно з меморандумом у рамках реалізації проекту з розвитку інтермодальних перевезень Укрзалізниця відповідатиме за тяговий рухомий склад, інтермодальні вагони широкої колії, термінальні послуги та митні формальності в Україні, а Rail Cargo Group, до якої входить Rail Cargo Austria, бере на себе відповідальність за вказаними пунктами в ЄС.

Довідково: Контрейлерна технологія – організація доставки комбінованим транспортом, при якому більшу частину маршруту вантажі в автомобільних причепах переміщуються спеціальними контрейлерними залізничними платформами, а останні кілометри від станції призначення до клієнта доставляються знову автодорогою. Це дає можливість скоротити загальний час у дорозі, у тому числі при перетині кордонів без затримок на автомобільних пунктах пропуску, звільнити парк автомобільних тягачів, скоротити витрати на паливо та зберегти робочий час водіїв, а також знизити аварійність на автошляхах і зменшити негативний вплив на навколишнє середовище.

ІЦ УАК за матеріалами УЗ

agroconf.org





Схожі новини
  • УЗ оприлюднила тарифні умови на перевезення зернових транзитом територією Молдови
  • УЗ пропонує перевезення контейнерів інтермодальними поїздами до Гданська
  • «Укрзалізниця» впроваджує комбінований інтермодальний сервіс
  • «Укрзалізниця» та DHL розвиватимуть вантажні перевезення з Китаю до Європи
  • Укрзалізниця прийматиме регулярні контейнерні поїзди з Китаю

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.