Аграрний тиждень. Україна
» » Чорноморська зернова ініціатива себе вичерпала, але морський коридор працює добре
» » Чорноморська зернова ініціатива себе вичерпала, але морський коридор працює добре

    Чорноморська зернова ініціатива себе вичерпала, але морський коридор працює добре






    Чорноморська зернова ініціатива у форматі, який існував до літа 2023 року, себе вичерпала і не буде відновлена, але морський коридор, який охороняють українські військові, добре працює як канал експорту української агропродукції, повідомив міністр аграрної політики та продовольства Микола Сольський на прес-ланчі у вівторок в Києві.

    “У мене таке відчуття, що у тому форматі, який був, (зернова ініціатива – ІФ-У) припинила своє існування. Вже влітку відчувалося, що вона мало цікавить світ. Зерно (на світовому ринку – ІФ-У) дешевше. У Туреччині загалом рекорд – їм це мало цікаво”, – пояснив він.

    Сольський додав, що минулого року зацікавлені у зерновій ініціативі сторони постійно дзвонили та цікавилися термінами його можливого візиту, а “в нинішньому до них неможливо додзвонитися”.

    Міністр високо оцінив роботу морського коридору, який працює за допомогою українських військових.

    “Море працює. Їм (російській стороні – ІФ-У) атакувати кораблі дуже складно. Крім того, порти Великої Одеси захищати військовим з військової точки зору краще, ніж Дунай. За всіма радянськими канонами порти будувалися в таких місцях, які передбачали, що їх рано чи пізно (атакують – ІФ-У). Вони захищаються у 10 разів ефективніше, ніж акваторія Дунаю”, – запевнив Сольський.

    Відповідаючи на запитання щодо можливостей розширити морський коридор, міністр уточнив, що це вже відбувається за рахунок збільшення входу та виходу суден у порти Великої Одеси. Крім того, він зазначив, що українські військові причетні до подорожчання фрахту вантажних суден, що виходять із Новоросійська.

    “Якийсь дискомфорт у Новоросійську для власника судна із Солоніки чи Сінгапуру – це завжди сигнал, що йому там потрібно встановити вищу ціну. Тому йому (вантажоперевізнику – ІФ-У) вигідніше до нас плисти”, – розповів Сольський.

    Говорячи про нещодавнє призупинення роботи морського коридору, яку об’єднаний округ “Південь” пояснив посиленням небезпеки атак російської сторони, Сольський уточнив, що крім цієї небезпеки існують ризики для суден, які під час негоди на морі можуть зіткнутися з мінами.

    Крім того, високі хвилі хоч і не створюють проблем для руху вантажних суден, чия вантажопідйомність у середньому становить близько 40 тис. тонн, проте є перешкодою для військових катерів, що супроводжують їх, які забезпечують безпеку пересування суден з вантажами по морському коридору.

    Сольський спростував припущення журналістів, які пов’язували обмеження руху суден морським коридором з діями місцевої влади в Одесі щодо детінізації експорту українського зерна. Міністр зазначив, що цей збіг подій у часі і звернув увагу ЗМІ, що посилення контролю в портах Великої Одеси призвело до зростання експорту зерна через західні кордони, зокрема залізницею на 50% протягом останнього тижня.

    https://ru.interfax.com.ua





    Схожі новини
  • Зернова ініціатива: росія припинила реєстрацію вхідного флоту
  • Білий дім сподівається на продовження зернової ініціативи
  • Чорноморська зернова угода може бути продовжена щонайменше на два місяці - Чавушоглу
  • Уряд робитиме все можливе, щоб захистити українських аграріїв та мінімізувати їхні втрати, - Микола Сольський в інтерв'ю BBC News
  • В ООН запевнили, що не дозволять припинення Чорноморської зернової ініціативи

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Чорноморська зернова ініціатива себе вичерпала, але морський коридор працює добре






Чорноморська зернова ініціатива у форматі, який існував до літа 2023 року, себе вичерпала і не буде відновлена, але морський коридор, який охороняють українські військові, добре працює як канал експорту української агропродукції, повідомив міністр аграрної політики та продовольства Микола Сольський на прес-ланчі у вівторок в Києві.

“У мене таке відчуття, що у тому форматі, який був, (зернова ініціатива – ІФ-У) припинила своє існування. Вже влітку відчувалося, що вона мало цікавить світ. Зерно (на світовому ринку – ІФ-У) дешевше. У Туреччині загалом рекорд – їм це мало цікаво”, – пояснив він.

Сольський додав, що минулого року зацікавлені у зерновій ініціативі сторони постійно дзвонили та цікавилися термінами його можливого візиту, а “в нинішньому до них неможливо додзвонитися”.

Міністр високо оцінив роботу морського коридору, який працює за допомогою українських військових.

“Море працює. Їм (російській стороні – ІФ-У) атакувати кораблі дуже складно. Крім того, порти Великої Одеси захищати військовим з військової точки зору краще, ніж Дунай. За всіма радянськими канонами порти будувалися в таких місцях, які передбачали, що їх рано чи пізно (атакують – ІФ-У). Вони захищаються у 10 разів ефективніше, ніж акваторія Дунаю”, – запевнив Сольський.

Відповідаючи на запитання щодо можливостей розширити морський коридор, міністр уточнив, що це вже відбувається за рахунок збільшення входу та виходу суден у порти Великої Одеси. Крім того, він зазначив, що українські військові причетні до подорожчання фрахту вантажних суден, що виходять із Новоросійська.

“Якийсь дискомфорт у Новоросійську для власника судна із Солоніки чи Сінгапуру – це завжди сигнал, що йому там потрібно встановити вищу ціну. Тому йому (вантажоперевізнику – ІФ-У) вигідніше до нас плисти”, – розповів Сольський.

Говорячи про нещодавнє призупинення роботи морського коридору, яку об’єднаний округ “Південь” пояснив посиленням небезпеки атак російської сторони, Сольський уточнив, що крім цієї небезпеки існують ризики для суден, які під час негоди на морі можуть зіткнутися з мінами.

Крім того, високі хвилі хоч і не створюють проблем для руху вантажних суден, чия вантажопідйомність у середньому становить близько 40 тис. тонн, проте є перешкодою для військових катерів, що супроводжують їх, які забезпечують безпеку пересування суден з вантажами по морському коридору.

Сольський спростував припущення журналістів, які пов’язували обмеження руху суден морським коридором з діями місцевої влади в Одесі щодо детінізації експорту українського зерна. Міністр зазначив, що цей збіг подій у часі і звернув увагу ЗМІ, що посилення контролю в портах Великої Одеси призвело до зростання експорту зерна через західні кордони, зокрема залізницею на 50% протягом останнього тижня.

https://ru.interfax.com.ua





Схожі новини
  • Зернова ініціатива: росія припинила реєстрацію вхідного флоту
  • Білий дім сподівається на продовження зернової ініціативи
  • Чорноморська зернова угода може бути продовжена щонайменше на два місяці - Чавушоглу
  • Уряд робитиме все можливе, щоб захистити українських аграріїв та мінімізувати їхні втрати, - Микола Сольський в інтерв'ю BBC News
  • В ООН запевнили, що не дозволять припинення Чорноморської зернової ініціативи

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.