Аграрний тиждень. Україна
» » Миколаївські суднобудівні заводи можуть конкурувати з верфями Польщі, Кореї, Китаю, - посол Данії в Україні
» » Миколаївські суднобудівні заводи можуть конкурувати з верфями Польщі, Кореї, Китаю, - посол Данії в Україні

    Миколаївські суднобудівні заводи можуть конкурувати з верфями Польщі, Кореї, Китаю, - посол Данії в Україні


    Миколаївські суднобудівні заводи можуть конкурувати з верфями Польщі, Кореї, Китаю, - посол Данії в Україні

    Данія, яка взяла шевство над відбудовою Миколаєва та області, планує допомагати даному регіону не тільки з відновленням житла, критичної інфраструктури та бізнесу. У перспективі — підтримка колись ключової для Миколаєва сфери суднобудування.

    Про це в інтерв'ю Економічній правді розповів посол Данії в Україні Олє Егберг Міккельсен.

    «Ведемо діалог з Університетом кораблебудування імені адмірала Макарова, адже кораблебудування – це частина ДНК Миколаєва. ВНЗ сильно пошкоджений, але будівля структурно міцна, її можна відбудувати. Відновлення роботи закладу поверне молодь, а також, сподіваємося, іноземних студентів. Раніше це було суттєвим джерелом доходу, тому що вони платили за навчання», - ділиться планами пан посол.

    Олє Егберг Міккельсен також розповідає, що у Данії є бачення, що миколаївські суднобудівні заводи можуть бути модернізовані та конкурентоспроможні на міжнародному рівні:

    «Вони можуть конкурувати з корабельнями Польщі, Кореї, Китаю і ми не бачимо причин, чому б їм цього не робити. У вас є хороші спеціалісти, зварювальники, сильні традиції. Звичайно, зараз це складно через військову ситуацію. Порт заблокований, не можна вводити та виводити судна, але згодом, сподіваюся, місто знову стане містом суднобудівників. Думаю, тут є величезний потенціал. Данські компанії готові допомогти в цьому».

    Посол Данії зазначає, що їх країна більше не будує кораблі, адже це занадто дорого, але в них є військово-морські конструкторські бюро, морські інженери та сильні традиції судноплавства.

    «Близько 10% світової торгівлі здійснюються данськими суднами. Тож ми бачимо багато можливостей для співпраці, для взаємодії, яка була б взаємовигідною. У світі багато українських моряків, тому вже зараз є точки дотику. Ми розглядаємо наше партнерство з Миколаєвом як таке, що може стимулювати та повернути суднобудівну традицію до міста», - резюмує Олє Егберг Міккельсен.

    У цьому ж інтерв'ю посол королівства розповів про концепцію розвитку Миколаєва як маленької Данії на Чорному морі.

    ІЦ УАК за матеріалами Миколаївської міської ради

    agroconf.org





    Схожі новини
  • У Туреччині переконані, що роботу «зернового коридору» можна відновити - посол
  • Зруйновано три заводи, але Agrofusion відновить переробку томатів
  • Внаслідок ракетного обстрілу Миколаєва пошкоджено термінал Viterra
  • Україна та Данія поглиблюватимуть двосторонню співпрацю у торгівлі
  • Україна отримає від Данії безвідсоткові кредити на «зелену» енергетику

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Миколаївські суднобудівні заводи можуть конкурувати з верфями Польщі, Кореї, Китаю, - посол Данії в Україні


Миколаївські суднобудівні заводи можуть конкурувати з верфями Польщі, Кореї, Китаю, - посол Данії в Україні

Данія, яка взяла шевство над відбудовою Миколаєва та області, планує допомагати даному регіону не тільки з відновленням житла, критичної інфраструктури та бізнесу. У перспективі — підтримка колись ключової для Миколаєва сфери суднобудування.

Про це в інтерв'ю Економічній правді розповів посол Данії в Україні Олє Егберг Міккельсен.

«Ведемо діалог з Університетом кораблебудування імені адмірала Макарова, адже кораблебудування – це частина ДНК Миколаєва. ВНЗ сильно пошкоджений, але будівля структурно міцна, її можна відбудувати. Відновлення роботи закладу поверне молодь, а також, сподіваємося, іноземних студентів. Раніше це було суттєвим джерелом доходу, тому що вони платили за навчання», - ділиться планами пан посол.

Олє Егберг Міккельсен також розповідає, що у Данії є бачення, що миколаївські суднобудівні заводи можуть бути модернізовані та конкурентоспроможні на міжнародному рівні:

«Вони можуть конкурувати з корабельнями Польщі, Кореї, Китаю і ми не бачимо причин, чому б їм цього не робити. У вас є хороші спеціалісти, зварювальники, сильні традиції. Звичайно, зараз це складно через військову ситуацію. Порт заблокований, не можна вводити та виводити судна, але згодом, сподіваюся, місто знову стане містом суднобудівників. Думаю, тут є величезний потенціал. Данські компанії готові допомогти в цьому».

Посол Данії зазначає, що їх країна більше не будує кораблі, адже це занадто дорого, але в них є військово-морські конструкторські бюро, морські інженери та сильні традиції судноплавства.

«Близько 10% світової торгівлі здійснюються данськими суднами. Тож ми бачимо багато можливостей для співпраці, для взаємодії, яка була б взаємовигідною. У світі багато українських моряків, тому вже зараз є точки дотику. Ми розглядаємо наше партнерство з Миколаєвом як таке, що може стимулювати та повернути суднобудівну традицію до міста», - резюмує Олє Егберг Міккельсен.

У цьому ж інтерв'ю посол королівства розповів про концепцію розвитку Миколаєва як маленької Данії на Чорному морі.

ІЦ УАК за матеріалами Миколаївської міської ради

agroconf.org





Схожі новини
  • У Туреччині переконані, що роботу «зернового коридору» можна відновити - посол
  • Зруйновано три заводи, але Agrofusion відновить переробку томатів
  • Внаслідок ракетного обстрілу Миколаєва пошкоджено термінал Viterra
  • Україна та Данія поглиблюватимуть двосторонню співпрацю у торгівлі
  • Україна отримає від Данії безвідсоткові кредити на «зелену» енергетику

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.