Обсяги передачі вагонів із зерном через західні прикордонні переходи продовжують скорочуватися. Це випливає із даних, =AZUG4P_iDT_Dfn9a6x3YNgSsDPieg59iH2Kp9B2uaYtb9-TchXl6sUpwQ17SP3Q0cuhyB_UYfa4pxguu4BXJcxiS-HeRKU3dFLysVT6mn1gsAWDm_41s7iv3kN-ah1gAXLolUu003crK9AtfgV-nJ-wzyghZXrmxI6UB5bxxVzXyZLMX15TqWgfs6gvTPovcj6k&__tn__=%2CO%2CP-R]оприлюднених заступником директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерієм Ткачовим, пише Rail.insider.
Наразі найбільший обсяг зерна передається до Румунії — 118 вагонів на добу. За останній тиждень показник скоротився на 2,7 одиниці.
На 1,6 вагона зменшився обсяг передачі зерна через українсько-польський кордон. Наразі ним прямує 110,4 вагона на добу.
Скоротилась і передача вагонів із зерном до Словаччини. Так, зменшення становить 3,2 одиниці на добу. Наразі через кордон рухається 58,5 вагонів щодоби.
Водночас на 0,2 вагона зросла передача зерна до Угорщини. Наразі щодоби туди прямує 50,2 одиниці.
Як зауважив Валерій Ткачов, поступово вагонопотік із зерновими вантажами переорієнтовується із західних кордонів до морських портів Великої Одеси.
Нагадаємо, що Укрзалізниця змінила умови проведення аукціонів з реалізації зерновозів.
Так, збільшено ліміт добового навантаження зерновозів УЗ — до 300 вагоновідправок на добу. Календарний графік проставлення заявок на забезпечення зерновозами філії «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця» оприлюднено за посиланням.
Також збільшено горизонт надання зерновозів за результатами аукціонів — до 31 січня 2024 року.
Введена нова умова для переможців аукціонів — проставлення електронних заявок (ЕЛЗ) на забезпечення зерновозами філії ЦТЛ упродовж 7 діб після завершення торгів. За словами Валерія Ткачова, цей захід частково обмежить участь посередників в аукціонах і зменшить можливий спекулятивний розігрів ринку використання вагонів.
«АТ «Укрзалізниця» чекає пропозиції від учасників зернового ринку щодо укладення довгострокових договорів (6–12 місяців) на використання вагонів-зерновозів філії ЦТЛ, що нівелює сезонні коливання вартості використання вагонів», — наголосив представник товариства.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org