Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця збудувала перший адаптований під євроколію зерновоз
» » Укрзалізниця збудувала перший адаптований під євроколію зерновоз

    Укрзалізниця збудувала перший адаптований під євроколію зерновоз


    Укрзалізниця збудувала перший адаптований під євроколію зерновоз

    Укрзалізниця збудувала на власних потужностях зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень колією 1520 мм і євроколією – 1435 мм. Більшість компонентів і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.

    «Щоб нарощувати обсяги експорту, маємо не тільки розбудовувати прикордонну інфраструктуру, а й оновлювати кількісно та якісно рухомий склад. Вперше в історії України виготовили зерновоз на виробничих потужностях Укрзалізниці, який максимально пристосований для перевезення вантажів територією України та колією 1435 мм країн Європейського Союзу. Він враховує всі вимоги, особливості та габарит інфраструктури. Далі такі вагони плануємо поставити на серійне виробництво», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.

    Новий вагон-хопер для зерна моделі 19-8005-У призначений для перевезення зерна й інших сипких харчових вантажів.

    Конструкція вагона максимально враховує вимоги для перевезення аграрної продукції. Також його технічні характеристики забезпечують оптимальне співвідношення обʼєму та ваги. Крім того, оскільки новий вагон-зерновоз відповідає вимогам, що діють на інфраструктурі країн Європейського Союзу, це дозволяє знизити вартість логістики та спростити процедуру узгодження міжнародних залізничних перевезень.

    Довідка: основні технічні характеристики вагона-зерновоза моделі 19-8005-У: вантажопідйомність - 70 тонн; об’єм кузова - 104 куб. м; габарит - 02-ВМ; 5 завантажувальних люків, 6 розвантажувальних; конструкційна швидкість - 120 км/год.

    ІЦ УАК за матеріалами "УЗ"

    agroconf.org





    Схожі новини
  • В УЗ розповіли про ситуацію з передачею аграрних вантажів через західні прикордонні переходи
  • «Укрзалізниця» впроваджує комбінований інтермодальний сервіс
  • Укрзалізниця розвиватиме залізничні переходи з ЄС для збереження експортного потенціалу України
  • «Укрзалізниця» та DHL розвиватимуть вантажні перевезення з Китаю до Європи
  • Укрзалізниця оприлюднила новий договір на перевезення вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця збудувала перший адаптований під євроколію зерновоз


Укрзалізниця збудувала перший адаптований під євроколію зерновоз

Укрзалізниця збудувала на власних потужностях зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень колією 1520 мм і євроколією – 1435 мм. Більшість компонентів і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.

«Щоб нарощувати обсяги експорту, маємо не тільки розбудовувати прикордонну інфраструктуру, а й оновлювати кількісно та якісно рухомий склад. Вперше в історії України виготовили зерновоз на виробничих потужностях Укрзалізниці, який максимально пристосований для перевезення вантажів територією України та колією 1435 мм країн Європейського Союзу. Він враховує всі вимоги, особливості та габарит інфраструктури. Далі такі вагони плануємо поставити на серійне виробництво», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.

Новий вагон-хопер для зерна моделі 19-8005-У призначений для перевезення зерна й інших сипких харчових вантажів.

Конструкція вагона максимально враховує вимоги для перевезення аграрної продукції. Також його технічні характеристики забезпечують оптимальне співвідношення обʼєму та ваги. Крім того, оскільки новий вагон-зерновоз відповідає вимогам, що діють на інфраструктурі країн Європейського Союзу, це дозволяє знизити вартість логістики та спростити процедуру узгодження міжнародних залізничних перевезень.

Довідка: основні технічні характеристики вагона-зерновоза моделі 19-8005-У: вантажопідйомність - 70 тонн; об’єм кузова - 104 куб. м; габарит - 02-ВМ; 5 завантажувальних люків, 6 розвантажувальних; конструкційна швидкість - 120 км/год.

ІЦ УАК за матеріалами "УЗ"

agroconf.org





Схожі новини
  • В УЗ розповіли про ситуацію з передачею аграрних вантажів через західні прикордонні переходи
  • «Укрзалізниця» впроваджує комбінований інтермодальний сервіс
  • Укрзалізниця розвиватиме залізничні переходи з ЄС для збереження експортного потенціалу України
  • «Укрзалізниця» та DHL розвиватимуть вантажні перевезення з Китаю до Європи
  • Укрзалізниця оприлюднила новий договір на перевезення вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.