Посол України в Італії Ярослав Мельник закликає українських виробників скористатися можливістю просування своїх товарів на італійський ринок через цифрову платформу Ukraine - Italy Marketplace 2023.
Про нові шляхи співпраці вітчизняного й італійського бізнесу під час війни дипломат розповів у статті для «Дзеркала тижня».
Мельник зазначив, що важливим інструментом пошуку потенційних партнерів на італійському ринку є участь у профільних міжнародних виставках, які щорічно відбуваються в Італії. У цьому контексті посол поінформував, що за підсумками вже проведеної роботи українські компанії уклали 43 контракти на постачання до Італії меблів, кондитерських виробів, кукурудзи, цукру, сої, виливків із металу та навіть лохини.
Також досягнуто домовленостей щодо участі українських виробників на пільгових умовах в окремих міжнародних виставках, запланованих в Італії наступного року, зокрема виставці косметики Cosmoprof, виставці меблів Salone del Mobile, продовольчій виставці Cibus, виставці техніки для сільського господарства та садівництва EIMA.
«Та всі ми добре усвідомлюємо, наскільки складною в багатьох аспектах є участь українського бізнесу в офлайн-заходах за кордоном у наш час. Саме тому у квітні цього року у тісній співпраці міністерств закордонних справ України та Італії, посольства України в Італії, міжнародної платформи Nazovni й Агентства зовнішньої торгівлі Італії стартував без перебільшення унікальний проект. На базі електронної платформи ITA Fiera Smart 365, що об’єднує понад 200 тисяч італійських компаній, розпочала роботу цифрова виставка Ukraine - Italy Marketplace 2023», - написав Мельник.
Він акцентував, що вперше в історії Агентства зовнішньої торгівлі Італії, пріоритетом якого є сприяння експорту продукції італійських підприємств і їхньої діяльності на міжнародних ринках, створено окремий розділ для українських компаній-експортерів. «Це свідчить про наявність спільних інтересів італійських та українських експортерів на європейських ринках і ринках третіх країн», - вважає посол України.
Він підкреслив, що маркетплейс - це можливість безкоштовно, дистанційно, швидко та якісно презентувати свою справу та продукт на італійському ринку, а також зручна альтернатива для тисяч експортерів, які не мають змоги виїхати за кордон і бути фізично присутніми на виставках в Італії.
«Фактично це постійна онлайн-виставка, взяти участь у якій може майже кожен виробник з України. Для цього лише потрібно стати резидентом міжнародної платформи Nazovni, подати заявку до посольства України в Італії, обравши в переліку послуг «виставкові заходи» та зазначивши в коментарях Ukraine - Italy Marketplace 2023. За умови, що у компанії є всі необхідні оцифровані матеріали, процес створення експо-сторінки на порталі забере не більше 15-20 хвилин. Згодом потрібно лише перебувати на зв’язку й оперативно відповідати на запити про онлайн-зустрічі від потенційних партнерів з Італії», - пояснив дипломат.
Він повідомив, що наразі на платформі зареєстровано 71 компанію з України, які пропонують майже 200 товарів. За словами Мельника, їх кількість невпинно зростає, адже українському бізнесу є що запропонувати італійцям.
«І з огляду на той факт, що проект дає змогу зробити це не виходячи з офісу, нехтувати такою нагодою не варто», - переконаний посол України.
ІЦ УАК за матеріалами Дзеркало Тижня
agroconf.org