Аграрний тиждень. Україна
» » 38 українських компаній презентують органічну продукцію на міжнародній виставці в Німеччині
» » 38 українських компаній презентують органічну продукцію на міжнародній виставці в Німеччині

    38 українських компаній презентують органічну продукцію на міжнародній виставці в Німеччині


    38 українських компаній презентують органічну продукцію на міжнародній виставці в Німеччині

    У німецькому Нюрнберзі стартувала найбільша міжнародна виставка органічних продуктів BIOFACH 2024, яка щороку стає місцем зустрічі для національних і міжнародних стейкхолдерів органічної харчової продукції з доданою вартістю з усього світу.

    Цьогоріч Україна представлена на заході двома Національними павільйонами та колективним стендом. Ще 3 компанії презентують свою продукцію окремими експозиціями. Загалом експортний потенціал українського органічного сектору розкривають 38 компаній, що є найбільшою кількістю експонентів за всю історію участі України на BIOACH.

    Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Маркіян Дмитрасевич наголосив, що органічний сектор України демонструє стійкість та оригінальні бізнес-підходи, які допомагають триматися на плаву попри всі виклики. Він зазначив, що незважаючи на повномасштабну війну, вдалося зберегти органічний сектор в Україні, диверсифікувати продукцію та залучити нових учасників в органічний ринок. Експорт органічної продукції у 2022 році залишився майже на тому ж рівні, що й у 2021, а Україна стала третім найважливішим постачальником органічної продукції до ЄС.

    “Важливо на міжнародному рівні посилювати присутність представників органічних українських експортерів і нарощувати впізнаваність органічного бренду України. Україна підтверджує свій чіткий євроінтеграційний курс, визначивши пріоритетом 2024 року адаптацію національного органічного законодавства до органічного регулювання ЄС. Окремо хочу висловити подяку Міністрові продовольства та сільського господарства Німеччини Джему Оздеміру за теплу зустріч української делегації та постійну підтримку України», - сказав заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Маркіян Дмитрасевич.

    Цього року, вперше на виставці BIOFACH відбулося представлення державного логотипа для органічної продукції на Національному павільйоні України та маркованої ним продукції.

    «Ми пишаємося, що державний логотип для органічної продукції сьогодні вже можна побачити на українських органічних продуктах. Завдяки акредитації нашого першого органу сертифікації, запуску двох державних реєстрів, які веде Мінагрополітики, і близько 200 сертифікованих операторів національне органічне законодавство активно впроваджується», - наголосив Маркіян Дмитрасевич.

    «Попри блокади кордонів і невпинні атаки росії протягом двох років, світовий попит на українську агропродовольчу продукцію, включно з органічною, залишається стабільним, а українські експортери виконують свої договірні зобов’язання щодо постачання органічної продукції. Україна є третьою за обсягом країною-імпортером органічної продукції до ЄС, що підтверджує відповідальність наших виробників перед міжнародними партнерами та демонструє їхню непохитну силу, працьовитість і надійність, всупереч великим труднощам через війну. І це повідомлення вкрай важливо доносити до світової спільноти. Ми знаємо, що Мінагрополітики працює над адаптацією органічного законодавства України до законодавства ЄС. Наш Комітет з питань аграрної та земельної політики Верховної Ради України готовий, зі свого боку, сприяти найшвидшому затвердженню таких євроінтеграційних законодавчих ініціатив», - сказав Голова Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики Олександр Гайду.

    У межах роботи національних експозицій України на BIOFACH 2024 експортери презентують такі органічні продукти (групи продуктів): зернові, крупи, борошно, овочі, фрукти, ягоди (сушені, сублімовані, заморожені), баштанні культури, бобові, гриби, горіхи, мед, олію, шоколад, соки, розчинні напої без кофеїну та цукру, ягідні пасти, дитяче харчування та снеки.

    «Просування та підтримка українського експорту - один із ключових напрямів діяльності Офісу з розвитку підприємництва та експорту. Ми активно підтримуємо й експортерів органічної продукції, створюючи для них можливості для представлення продукції на міжнародних галузевих виставках. BIOFACH є одним із ключових майданчиків для щорічного нетворкінгу стейкхолдерів органічного сектору з усіх куточків планети. Саме тому Установа за підтримки партнерів зі Швейцарії, ЄС і США вже третій рік поспіль організовує Національний павільйон України на цьому заході. Також завдяки фінансуванню міжнародних партнерів у 2023 році організовано національні експозиції для участі органічних виробників на ANUGA та Middle East Organic & Natural Products Expo. Підписання експортних контрактів за результатами участі українського бізнесу в міжнародних виставках є найкращим показником рентабельності реалізації таких проектів. Пишаємося досягненнями наших виробників і продовжуємо створювати нові проекти підтримки для українського бізнесу та посилювати реноме України як надійного бізнес-партнера для іноземного бізнесу», - зазначив заступник директора державної установи з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» Андрій Литвин.

    Більше інформації про компанії, що представляють Україну на BIOFACH 2024, за посиланням: https://export.gov.ua/803-ukraina_na_biofach_2024

    Довідково:

    Національний павільйон України на BIOFACH 2024 організований державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проектом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України, за сприяння громадських спілок «Органічна Україна» й «Органічна ініціатива», за підтримки Швейцарії у межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), ЄБРР за фінансування Швейцарії в межах Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР (донори Бізнес-Фонду Технічного Співробітництва ЄБРР: Італія, Ірландія, Корея, Люксембург, Норвегія, США, Швейцарія, Швеція, Японія та Тайвань); Western NIS Enterprise Fund.

    Національний павільйон України організований проектом «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства» (COA), за фінансової підтримки Федерального міністерства продовольства та сільського господарства Німеччини, у співпраці з ГС «Інноваційне фермерство та кооперація» й Асоціацією «Ягідництво України».

    Колективний стенд України організований Німецьким Центром Сприяння Імпорту (IPD) за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).

    ІЦ УАК за матеріалами Мінагрополітики

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Попри війну Україна експортувала до ЄС та Швейцарії на 13% більше органічної продукції, аніж у 2021 році
  • Міжнародну виставку органічних харчових продуктів «БіоФах 2023» відкрито
  • Україна продовжує працювати над планом зі збільшення експорту органічної продукції до $ 1 млрд
  • 6-й рік – політ аграрний
  • В Україні збільшилась кількість операторів органічного ринку, - Ольга Трофімцева

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

38 українських компаній презентують органічну продукцію на міжнародній виставці в Німеччині


38 українських компаній презентують органічну продукцію на міжнародній виставці в Німеччині

У німецькому Нюрнберзі стартувала найбільша міжнародна виставка органічних продуктів BIOFACH 2024, яка щороку стає місцем зустрічі для національних і міжнародних стейкхолдерів органічної харчової продукції з доданою вартістю з усього світу.

Цьогоріч Україна представлена на заході двома Національними павільйонами та колективним стендом. Ще 3 компанії презентують свою продукцію окремими експозиціями. Загалом експортний потенціал українського органічного сектору розкривають 38 компаній, що є найбільшою кількістю експонентів за всю історію участі України на BIOACH.

Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Маркіян Дмитрасевич наголосив, що органічний сектор України демонструє стійкість та оригінальні бізнес-підходи, які допомагають триматися на плаву попри всі виклики. Він зазначив, що незважаючи на повномасштабну війну, вдалося зберегти органічний сектор в Україні, диверсифікувати продукцію та залучити нових учасників в органічний ринок. Експорт органічної продукції у 2022 році залишився майже на тому ж рівні, що й у 2021, а Україна стала третім найважливішим постачальником органічної продукції до ЄС.

“Важливо на міжнародному рівні посилювати присутність представників органічних українських експортерів і нарощувати впізнаваність органічного бренду України. Україна підтверджує свій чіткий євроінтеграційний курс, визначивши пріоритетом 2024 року адаптацію національного органічного законодавства до органічного регулювання ЄС. Окремо хочу висловити подяку Міністрові продовольства та сільського господарства Німеччини Джему Оздеміру за теплу зустріч української делегації та постійну підтримку України», - сказав заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Маркіян Дмитрасевич.

Цього року, вперше на виставці BIOFACH відбулося представлення державного логотипа для органічної продукції на Національному павільйоні України та маркованої ним продукції.

«Ми пишаємося, що державний логотип для органічної продукції сьогодні вже можна побачити на українських органічних продуктах. Завдяки акредитації нашого першого органу сертифікації, запуску двох державних реєстрів, які веде Мінагрополітики, і близько 200 сертифікованих операторів національне органічне законодавство активно впроваджується», - наголосив Маркіян Дмитрасевич.

«Попри блокади кордонів і невпинні атаки росії протягом двох років, світовий попит на українську агропродовольчу продукцію, включно з органічною, залишається стабільним, а українські експортери виконують свої договірні зобов’язання щодо постачання органічної продукції. Україна є третьою за обсягом країною-імпортером органічної продукції до ЄС, що підтверджує відповідальність наших виробників перед міжнародними партнерами та демонструє їхню непохитну силу, працьовитість і надійність, всупереч великим труднощам через війну. І це повідомлення вкрай важливо доносити до світової спільноти. Ми знаємо, що Мінагрополітики працює над адаптацією органічного законодавства України до законодавства ЄС. Наш Комітет з питань аграрної та земельної політики Верховної Ради України готовий, зі свого боку, сприяти найшвидшому затвердженню таких євроінтеграційних законодавчих ініціатив», - сказав Голова Комітету Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики Олександр Гайду.

У межах роботи національних експозицій України на BIOFACH 2024 експортери презентують такі органічні продукти (групи продуктів): зернові, крупи, борошно, овочі, фрукти, ягоди (сушені, сублімовані, заморожені), баштанні культури, бобові, гриби, горіхи, мед, олію, шоколад, соки, розчинні напої без кофеїну та цукру, ягідні пасти, дитяче харчування та снеки.

«Просування та підтримка українського експорту - один із ключових напрямів діяльності Офісу з розвитку підприємництва та експорту. Ми активно підтримуємо й експортерів органічної продукції, створюючи для них можливості для представлення продукції на міжнародних галузевих виставках. BIOFACH є одним із ключових майданчиків для щорічного нетворкінгу стейкхолдерів органічного сектору з усіх куточків планети. Саме тому Установа за підтримки партнерів зі Швейцарії, ЄС і США вже третій рік поспіль організовує Національний павільйон України на цьому заході. Також завдяки фінансуванню міжнародних партнерів у 2023 році організовано національні експозиції для участі органічних виробників на ANUGA та Middle East Organic & Natural Products Expo. Підписання експортних контрактів за результатами участі українського бізнесу в міжнародних виставках є найкращим показником рентабельності реалізації таких проектів. Пишаємося досягненнями наших виробників і продовжуємо створювати нові проекти підтримки для українського бізнесу та посилювати реноме України як надійного бізнес-партнера для іноземного бізнесу», - зазначив заступник директора державної установи з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» Андрій Литвин.

Більше інформації про компанії, що представляють Україну на BIOFACH 2024, за посиланням: https://export.gov.ua/803-ukraina_na_biofach_2024

Довідково:

Національний павільйон України на BIOFACH 2024 організований державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проектом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України, за сприяння громадських спілок «Органічна Україна» й «Органічна ініціатива», за підтримки Швейцарії у межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), ЄБРР за фінансування Швейцарії в межах Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР (донори Бізнес-Фонду Технічного Співробітництва ЄБРР: Італія, Ірландія, Корея, Люксембург, Норвегія, США, Швейцарія, Швеція, Японія та Тайвань); Western NIS Enterprise Fund.

Національний павільйон України організований проектом «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства» (COA), за фінансової підтримки Федерального міністерства продовольства та сільського господарства Німеччини, у співпраці з ГС «Інноваційне фермерство та кооперація» й Асоціацією «Ягідництво України».

Колективний стенд України організований Німецьким Центром Сприяння Імпорту (IPD) за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).

ІЦ УАК за матеріалами Мінагрополітики

agroconf.org





Схожі новини
  • Попри війну Україна експортувала до ЄС та Швейцарії на 13% більше органічної продукції, аніж у 2021 році
  • Міжнародну виставку органічних харчових продуктів «БіоФах 2023» відкрито
  • Україна продовжує працювати над планом зі збільшення експорту органічної продукції до $ 1 млрд
  • 6-й рік – політ аграрний
  • В Україні збільшилась кількість операторів органічного ринку, - Ольга Трофімцева

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.