Прес-служба підприємства повідомила у Фейсбуці, що традиційно пароплавство фокусувалось на річкових перевезеннях. Перевалкою, доставкою в порт та іншими складовими займався власник вантажу.
Але стикування різних складових логістичного ланцюга - не простий процес, пов’язаний з певними ризиками. Потрібен досвід, налагоджені контакти, ефективний менеджмент.
За словами компанії, учасникам ринку, які оперують невеликими обсягами вантажу та не мають відповідної експертизи, іноді простіше віддати перевагу автомобільним перевезенням. Автотранспорт здається їм більш зручним і зрозумілим.
"Ми повертаємо таких клієнтів на ріку. Замість фрахту з точки завантаження до точки розвантаження починаємо пропонувати комплексну послугу за єдиним тарифом, у яку вже включені всі складові логістичного ланцюга", - зазначають у ПрАТ "УДП".
«У нас є успішний досвід роботи на основі комплексної послуги – ми доставляли зернові з автотранспорту в українському порту на велике морське судно в Констанці. Цього року розширюємо програму на річкові порти європейських країн: забезпечуємо клієнту як фрахт, так і перевалку різних видів вантажів (зернові, контейнери, метал тощо). Вже досягнуті домовленості з портами Угорщини, працюємо з австрійськими та сербськими колегами, створюємо партнерську стивідорну мережу. Є перші клієнти. Поки що йдеться про європейську аграрну продукцію, проте тривають консультації щодо інших видів продукції», - зазначив заступник генерального директора УДП Владислав Белах.
За словами Владислава, початок року був не простим для всіх річкових суднохідних дунайських компаній. Але обсяги перевезень поступово зростають – у березні до максимальної позначки за останній рік зростуть поставки залізорудної сировини, знову стають актуальними великі контракти з перевезення вугілля для теплових електростанцій.
«Потенціал дунайської вантажної бази величезний, але в період рекордно високих ставок 2022-2023 років традиційна група клієнтів була вимушена переорієнтуватись на інші види транспорту, бо не витримувала конкуренції з аграріями, які були готові на будь-яку ставку, аби вивезти врожай. Сьогодні ми повертаємо наших клієнтів з автотранспорту, залізниці на ріку. Це відбувається не так швидко. Кожен думає, а чи завтра Дунай знову не захлесне потік зерна з України? Але процес повернення вже почався», - підсумовує Владислав Белах.
Нагадаємо, Україна планує за 2-3 тижні відновити морські поромні та контейнерні перевезення - заступник міністра.
ІЦ УАК за матеріалами УДП
agroconf.org