Аграрний тиждень. Україна
» » Посол Франції з питань Чорного моря відвідав потужності «НІБУЛОНу» в Миколаєві
» » Посол Франції з питань Чорного моря відвідав потужності «НІБУЛОНу» в Миколаєві

    Посол Франції з питань Чорного моря відвідав потужності «НІБУЛОНу» в Миколаєві


    Посол Франції з питань Чорного моря відвідав потужності «НІБУЛОНу» в Миколаєві

    Під час візиту Мікаель Ру та представники «НІБУЛОНу» обговорили проблему заблокованого флоту та необхідність його виведення для збільшення експортного потенціалу Дунаю.

    Зокрема, Михайло Різак, директор із взаємодії з органами влади «НІБУЛОНу», зазначив, що евакуація флоту з миколаївського портового вузла має повернути ціну на фрахт на Дунаї на довоєнний рівень, що здешевить логістику на близько 10 доларів за тонну.

    Михайло Різак також наголосив, що побудована компанією вже у воєнний період логістика Дунаєм зіграла важливу роль для всього українського експорту в той час, коли глибоководні порти Одеси не працювали.

    Однак, незважаючи на високий потенціал і практичність, на сьогодні цей експортний шлях не використовується на максимум, адже програє у вартості логістики до порту глибоководним портам Одеси на 6-8 доларів за тонну.

    «Зараз Бессарабія є дорожчою в плані залізниці й доставки автотранспортом у порівнянні з глибоководними портами, оскільки це додаткові 250 км автошляхів і 200 км залізниці, що здорожчує логістику», – зазначив пан Різак.

    Вихід він бачить у вирівнюванні ситуації, зокрема, «Укрзалізниця» могла б забезпечити конкурентні умови доставки агропродукції до дунайських портів, надавши спеціальні тарифи на свої послуги. Також через посла Михайло звернувся до французьких організацій із проханням допомогти придбати ще 250 вагонів-зерновозів.

    «Якби Україна імплементувала досвід ЄС щодо компенсації/скасування акцизу на пальне для каботажних перевезень, ми б врятували дороги від вантажівок і сьогодні бачили б Південний Буг і Дніпро судноплавними», – впевнений директор із взаємодії з органами влади «НІБУЛОНу».

    Наприкінці зустрічі делегація відвідала «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» та Перевантажувальний термінал, які є візитівкою не тільки компанії, а й усього регіону.

    ІЦ УАК за матеріалами прес-центру «НІБУЛОНу»

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Михайло Різак взяв участь у роботі круглого столу Міністерства відновлення
  • Михайло Різак представив план із покращення експорту сільськогосподарської продукції на семінарі «Агросектор – рушій майбутньої співпраці Україна–Данія»
  • Михайло Різак взяв участь у Demine Ukraine Forum
  • Візит почесного консула України в Королівстві Нідерланди на «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН»
  • НІБУЛОН збудує елеватор та млин в Ізмаїльському порту

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Посол Франції з питань Чорного моря відвідав потужності «НІБУЛОНу» в Миколаєві


Посол Франції з питань Чорного моря відвідав потужності «НІБУЛОНу» в Миколаєві

Під час візиту Мікаель Ру та представники «НІБУЛОНу» обговорили проблему заблокованого флоту та необхідність його виведення для збільшення експортного потенціалу Дунаю.

Зокрема, Михайло Різак, директор із взаємодії з органами влади «НІБУЛОНу», зазначив, що евакуація флоту з миколаївського портового вузла має повернути ціну на фрахт на Дунаї на довоєнний рівень, що здешевить логістику на близько 10 доларів за тонну.

Михайло Різак також наголосив, що побудована компанією вже у воєнний період логістика Дунаєм зіграла важливу роль для всього українського експорту в той час, коли глибоководні порти Одеси не працювали.

Однак, незважаючи на високий потенціал і практичність, на сьогодні цей експортний шлях не використовується на максимум, адже програє у вартості логістики до порту глибоководним портам Одеси на 6-8 доларів за тонну.

«Зараз Бессарабія є дорожчою в плані залізниці й доставки автотранспортом у порівнянні з глибоководними портами, оскільки це додаткові 250 км автошляхів і 200 км залізниці, що здорожчує логістику», – зазначив пан Різак.

Вихід він бачить у вирівнюванні ситуації, зокрема, «Укрзалізниця» могла б забезпечити конкурентні умови доставки агропродукції до дунайських портів, надавши спеціальні тарифи на свої послуги. Також через посла Михайло звернувся до французьких організацій із проханням допомогти придбати ще 250 вагонів-зерновозів.

«Якби Україна імплементувала досвід ЄС щодо компенсації/скасування акцизу на пальне для каботажних перевезень, ми б врятували дороги від вантажівок і сьогодні бачили б Південний Буг і Дніпро судноплавними», – впевнений директор із взаємодії з органами влади «НІБУЛОНу».

Наприкінці зустрічі делегація відвідала «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» та Перевантажувальний термінал, які є візитівкою не тільки компанії, а й усього регіону.

ІЦ УАК за матеріалами прес-центру «НІБУЛОНу»

agroconf.org





Схожі новини
  • Михайло Різак взяв участь у роботі круглого столу Міністерства відновлення
  • Михайло Різак представив план із покращення експорту сільськогосподарської продукції на семінарі «Агросектор – рушій майбутньої співпраці Україна–Данія»
  • Михайло Різак взяв участь у Demine Ukraine Forum
  • Візит почесного консула України в Королівстві Нідерланди на «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН»
  • НІБУЛОН збудує елеватор та млин в Ізмаїльському порту

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.