У квітні через прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти (Румунія) в обох напрямках передавали 151,7 вагона на добу. Показник є найвищим у 2024 році. Про це йшлося під час наради представників АТ «Укрзалізниця» з перевізниками Румунії та Молдови 7 травня, пише Rail.insider.
Як зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, середньодобовий обсяг передачі вантажів через стик Вадул-Сірет—Дорнешти у квітні на 8,7 вагона перевищив показник березня. Також він на 2,4 одиниці перевищив показник січня, який до цього вважався найкращим у 2024 році. Тоді через стик прямувало 149,3 вагона на добу.
У квітні зросла передача нафтових вантажів (на 10,8 вагона на добу), лісових вантажів (на 9,6 вагона на добу) і цементу (на 3,6 вагона на добу). Водночас на 13,2 одиниці скоротився середньодобовий обсяг передачі зернових.
У травні загальний показник передачі скоротився до 140,8 вагона на добу. Так, продовжує зменшуватися кількість вагонів із зерном, що рухаються через стик. Наразі падіння становить 18,5 вагона на добу.
Через другий українсько-румунський перехід — Дяково—Халмеу — у квітні прямувало 12,8 вагона на добу. Порівняно із березнем показник знизився на 2,9 одиниці. Через цей стик передавали переважно цемент — вісім вагонів на добу. Водночас у травні загальний показник передачі через перехід скоротився до 5,7 одиниці на добу.
Валерій Ткачов зауважив, що на початку місяця традиційно спостерігається зниження передачі вантажів, тож до кінця місяця ситуація може змінитися.
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org