Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»У квітні обсяг передачі вантажів через перехід Вадул-Сірет—Дорнешти перевищив 150 вагонів на добу
АТУ»Новини»У квітні обсяг передачі вантажів через перехід Вадул-Сірет—Дорнешти перевищив 150 вагонів на добу

    У квітні обсяг передачі вантажів через перехід Вадул-Сірет—Дорнешти перевищив 150 вагонів на добу


    У квітні обсяг передачі вантажів через перехід Вадул-Сірет—Дорнешти перевищив 150 вагонів на добу

    У квітні через прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти (Румунія) в обох напрямках передавали 151,7 вагона на добу. Показник є найвищим у 2024 році. Про це йшлося під час наради представників АТ «Укрзалізниця» з перевізниками Румунії та Молдови 7 травня, пише Rail.insider.

    Як зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, середньодобовий обсяг передачі вантажів через стик Вадул-Сірет—Дорнешти у квітні на 8,7 вагона перевищив показник березня. Також він на 2,4 одиниці перевищив показник січня, який до цього вважався найкращим у 2024 році. Тоді через стик прямувало 149,3 вагона на добу.

    У квітні зросла передача нафтових вантажів (на 10,8 вагона на добу), лісових вантажів (на 9,6 вагона на добу) і цементу (на 3,6 вагона на добу). Водночас на 13,2 одиниці скоротився середньодобовий обсяг передачі зернових.

    У травні загальний показник передачі скоротився до 140,8 вагона на добу. Так, продовжує зменшуватися кількість вагонів із зерном, що рухаються через стик. Наразі падіння становить 18,5 вагона на добу.

    Через другий українсько-румунський перехід — Дяково—Халмеу — у квітні прямувало 12,8 вагона на добу. Порівняно із березнем показник знизився на 2,9 одиниці. Через цей стик передавали переважно цемент — вісім вагонів на добу. Водночас у травні загальний показник передачі через перехід скоротився до 5,7 одиниці на добу.

    Валерій Ткачов зауважив, що на початку місяця традиційно спостерігається зниження передачі вантажів, тож до кінця місяця ситуація може змінитися.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Скоротився обсяг передачі зернових через українсько-польські прикордонні переходи
  • Середньодобове вивантаження вагонів із зерном у портах Великої Одеси за тиждень зросло вдвічі
  • Обсяг перевезень зернових вантажів залізницею до Румунії зріс до майже 115 вагонів на добу
  • За останній тиждень передача зернових через західні прикордонні переходи перевищила 300 вагонів на добу
  • Кількість вагонів із зерном у напрямку портів Великої Одеси зросла на 51%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У квітні обсяг передачі вантажів через перехід Вадул-Сірет—Дорнешти перевищив 150 вагонів на добу

09 травень, Розділ Новини, переглядів 781

У квітні обсяг передачі вантажів через перехід Вадул-Сірет—Дорнешти перевищив 150 вагонів на добу

У квітні через прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти (Румунія) в обох напрямках передавали 151,7 вагона на добу. Показник є найвищим у 2024 році. Про це йшлося під час наради представників АТ «Укрзалізниця» з перевізниками Румунії та Молдови 7 травня, пише Rail.insider.

Як зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, середньодобовий обсяг передачі вантажів через стик Вадул-Сірет—Дорнешти у квітні на 8,7 вагона перевищив показник березня. Також він на 2,4 одиниці перевищив показник січня, який до цього вважався найкращим у 2024 році. Тоді через стик прямувало 149,3 вагона на добу.

У квітні зросла передача нафтових вантажів (на 10,8 вагона на добу), лісових вантажів (на 9,6 вагона на добу) і цементу (на 3,6 вагона на добу). Водночас на 13,2 одиниці скоротився середньодобовий обсяг передачі зернових.

У травні загальний показник передачі скоротився до 140,8 вагона на добу. Так, продовжує зменшуватися кількість вагонів із зерном, що рухаються через стик. Наразі падіння становить 18,5 вагона на добу.

Через другий українсько-румунський перехід — Дяково—Халмеу — у квітні прямувало 12,8 вагона на добу. Порівняно із березнем показник знизився на 2,9 одиниці. Через цей стик передавали переважно цемент — вісім вагонів на добу. Водночас у травні загальний показник передачі через перехід скоротився до 5,7 одиниці на добу.

Валерій Ткачов зауважив, що на початку місяця традиційно спостерігається зниження передачі вантажів, тож до кінця місяця ситуація може змінитися.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Скоротився обсяг передачі зернових через українсько-польські прикордонні переходи
  • Середньодобове вивантаження вагонів із зерном у портах Великої Одеси за тиждень зросло вдвічі
  • Обсяг перевезень зернових вантажів залізницею до Румунії зріс до майже 115 вагонів на добу
  • За останній тиждень передача зернових через західні прикордонні переходи перевищила 300 вагонів на добу
  • Кількість вагонів із зерном у напрямку портів Великої Одеси зросла на 51%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.