Аграрний тиждень. Україна
» » "Укрзалізниця" незабаром представить концепцію зміни тарифу - Камишін
» » "Укрзалізниця" незабаром представить концепцію зміни тарифу - Камишін

    "Укрзалізниця" незабаром представить концепцію зміни тарифу - Камишін


    "Укрзалізниця" незабаром представить концепцію зміни тарифу - Камишін

    Тарифи "Укрзалізниці" потребують зміни, державна компанія представить їхню концепцію бізнес-асоціаціям і на інших майданчиках, обговорювати версії можливого підвищення тарифів до цього некоректно, заявив член наглядової ради "УЗ", радник президента зі стратегічних питань Олександр Камишін на Інфраструктурному дні.

    "На залізниці ця процедура (підвищення чи перегляду тарифів - ред.) щонайменше раз на рік має відбуватися. Але вона має бути прогнозованою, вона має бути прозорою, вона має бути зрозумілою бізнесу. «Укрзалізниця» має захищати і показувати логіку, що стоїть за цим процесом", - сказав член наглядової ради, передає кореспондент агентства "Інтерфакс-Україна".

    За його словами, оприлюднена раніше опозиційним народним депутатом Юрієм Гончаренком нібито про підвищення тарифів до 37% для отримання додатково 26 млрд грн некоректна.

    "Фінплан цього року має бути ухвалений до кінця року, як був ухвалений три останні роки. Крапка", - підкреслив Камишін.

    Коментуючи чистий прибуток «Укрзалізниці» за 2023 рік, на який посилаються противники підвищення тарифів, член наглядової ради й екс-голова правління компанії пояснив його недостатнім інвестуванням, яке все одно критично необхідно здійснити.

    Він також спростував інформацію про нібито значне зростання обсягів вантажів у зв'язку з роботою морського коридору, що дозволило б не підвищувати чи навіть знижувати тарифи. Як стверджує Камишін, обсяг перевезень залізної руди залізницею впав на 9%.

    "Ви закриваєте підприємства і ви зменшуєте обсяг. Члени вашої асоціації. І ви закриваєте підприємства. Важко сьогодні жити всім. Але ми маємо розуміти, що якщо ми прикриватимемо підприємства і рахуватимемо лише прибуток цього року, а не дивитимемося на ретроспективу, наприклад, кількох років до цього, ми не виїдемо", - сказав він президенту "Укрметалургпрому" Олександру Каленкову.

    За словами члена наглядової ради "Укрзалізниці", запуск залізниці в разі її зупинки - це складний процес, що підтвердила зупинка міської електрички в Києві на початку війни.

    "Тому нам потрібно розуміти, що на 1009-му дні Великої війни наше завдання - всіх разом - вистояти. Ніхто сьогодні не рахує вже економіку як економіку", - сказав Камишін.

    ІЦ УАК за матеріалами Інтерфакс-Україна

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Укрзалізниця у 2021 році не пропонуватиме підвищувати тарифи на вантажні перевезення
  • В листопаді відбудеться індексація тарифів на вантажні перевезення
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • «Укрзалізниця» хоче підняти ціни на вантажоперевезення
  • Укрзалізниця з 1 січня підвищує тарифи на вантажоперевезення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

"Укрзалізниця" незабаром представить концепцію зміни тарифу - Камишін


"Укрзалізниця" незабаром представить концепцію зміни тарифу - Камишін

Тарифи "Укрзалізниці" потребують зміни, державна компанія представить їхню концепцію бізнес-асоціаціям і на інших майданчиках, обговорювати версії можливого підвищення тарифів до цього некоректно, заявив член наглядової ради "УЗ", радник президента зі стратегічних питань Олександр Камишін на Інфраструктурному дні.

"На залізниці ця процедура (підвищення чи перегляду тарифів - ред.) щонайменше раз на рік має відбуватися. Але вона має бути прогнозованою, вона має бути прозорою, вона має бути зрозумілою бізнесу. «Укрзалізниця» має захищати і показувати логіку, що стоїть за цим процесом", - сказав член наглядової ради, передає кореспондент агентства "Інтерфакс-Україна".

За його словами, оприлюднена раніше опозиційним народним депутатом Юрієм Гончаренком нібито про підвищення тарифів до 37% для отримання додатково 26 млрд грн некоректна.

"Фінплан цього року має бути ухвалений до кінця року, як був ухвалений три останні роки. Крапка", - підкреслив Камишін.

Коментуючи чистий прибуток «Укрзалізниці» за 2023 рік, на який посилаються противники підвищення тарифів, член наглядової ради й екс-голова правління компанії пояснив його недостатнім інвестуванням, яке все одно критично необхідно здійснити.

Він також спростував інформацію про нібито значне зростання обсягів вантажів у зв'язку з роботою морського коридору, що дозволило б не підвищувати чи навіть знижувати тарифи. Як стверджує Камишін, обсяг перевезень залізної руди залізницею впав на 9%.

"Ви закриваєте підприємства і ви зменшуєте обсяг. Члени вашої асоціації. І ви закриваєте підприємства. Важко сьогодні жити всім. Але ми маємо розуміти, що якщо ми прикриватимемо підприємства і рахуватимемо лише прибуток цього року, а не дивитимемося на ретроспективу, наприклад, кількох років до цього, ми не виїдемо", - сказав він президенту "Укрметалургпрому" Олександру Каленкову.

За словами члена наглядової ради "Укрзалізниці", запуск залізниці в разі її зупинки - це складний процес, що підтвердила зупинка міської електрички в Києві на початку війни.

"Тому нам потрібно розуміти, що на 1009-му дні Великої війни наше завдання - всіх разом - вистояти. Ніхто сьогодні не рахує вже економіку як економіку", - сказав Камишін.

ІЦ УАК за матеріалами Інтерфакс-Україна

agroconf.org





Схожі новини
  • Укрзалізниця у 2021 році не пропонуватиме підвищувати тарифи на вантажні перевезення
  • В листопаді відбудеться індексація тарифів на вантажні перевезення
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • «Укрзалізниця» хоче підняти ціни на вантажоперевезення
  • Укрзалізниця з 1 січня підвищує тарифи на вантажоперевезення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.