Аграрний тиждень. Україна
» » Мінрозвитку й IMO зміцнюють співпрацю для забезпечення безпеки портів України
» » Мінрозвитку й IMO зміцнюють співпрацю для забезпечення безпеки портів України

    Мінрозвитку й IMO зміцнюють співпрацю для забезпечення безпеки портів України


    Мінрозвитку й IMO зміцнюють співпрацю для забезпечення безпеки портів України

    Віце-прем’єр-міністр з відновлення – Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба провів зустріч з Генеральним секретарем Міжнародної морської організації (IMO) Арсеніо Домінгесом. У фокусі обговорення – стратегічні пріоритети співпраці для забезпечення безпеки судноплавства в регіоні Чорного та Азовського морів.

    Це перший візит Арсеніо Домінгеса до України.

    На зустрічі також були присутні Перша заступниця Міністра Альона Шкрум, Заступник Міністра Андрій Кашуба і Заступник директора відділу безпеки на морі ІМО Ісмаель Кобос Дельгадо.

    “Радий вітати Генерального секретаря Домінгеса в Україні. Для нас важливо продовжувати спільну роботу над забезпеченням безпеки судноплавства, збереженням людського життя та екологічної безпеки. Захист портів це не тільки питання нашої економічної стабільності, але й продовольчої безпеки світу. З моменту запуску Українського морського коридору перевантажено 109 мільйонів тонн вантажів, з яких 70 мільйонів – зернові. Це понад 4000 суден, які доставляють продукти харчування в Африку, Азію та Європу. На нас розраховують у всьому світі. Важливо також паралельно чинити тиск на тіньовий танкерний флот росії. Сьогодні, не дивлячись на запроваджені санкції він продовжує транспортувати нафту по всьому світу, забезпечуючи фінансові ресурси для терору та війни проти України. Хочу подякувати Міжнародній морській організації за постійну підтримку України. Віримо, що разом зможемо досягти головної глобальної мети ІМО: забезпечити безпечне судноплавство і високий рівень захисту тих, хто працює в морі“, – зазначив Олексій Кулеба.

    Альона Шкрум окреслила для генерального секретаря основні втрати морської галузі з початку повномасштабного вторгнення. Йдеться про 385 знищених об'єктів портової інфраструктури, 31 уражених цивільних суден та 98 поранених цивільних працівників порту.

    Заступниця Міністра наголосила на важливості сильної позиції з боку ІМО для того, щоб у майбутньому можна було ефективніше захищати портову інфраструктуру України.

    Після обстрілів Одеського морського порту, що відбулися 11 березня, коли балістичною ракетою було суттєво пошкоджено судно "MJ PINA" і загинуло 4 громадянина Сирії, Генеральний секретар Арсеніо Домінгес засудив убивства моряків.

    Під час зустрічі він запевнив команду Мінрозвитку, що ІМО готова до активної кооперації і буде стабільно допомагати Україні у майбутньому. Сторони погодилися надалі підтримувати контакт, зокрема Олексій Кулеба запросив Головного секретаря ІМО на Ukraine Recovery Conference 2025, що має відбутися цього липня у Римі.

    Нагадаємо, що в липні 2024 року Указом Президента України Володимир Зеленський було затверджено Стратегію морської безпеки України. Одним із головних завдань Стратегії є дотримання Україною міжнародних зобов’язань згідно з конвенціями ІМО.

    Також стратегічні плани України передбачають приєднання до низки інших міжнародних конвенцій повʼязаних з судноплавством та забезпеченням безпеки на морі.

    Сторони домовилися підтримувати співпрацю в рамках Плану відновлення морського транспорту України, який Мінрозвитку розробило спільно з Міністерством клімату Естонії на початку 2024 року.

    План носить деталізований характер і охоплює всі важливі сфери морської галузі України. Його загальний бюджетний план складає 550 мільйонів євро.

    Довідково. ІМО є головною міжнародною організацією, яка здійснює правове регулювання міжнародного торговельного судноплавства.

    З початку повномасштабного вторгнення ІМО було прийнято ряд важливих рішень для підтримки України (позбавлення членства рф в Раді ІМО, призупинення участі рф в будь-якій діяльності ІМО з технічного співробітництва). Було оприлюднено вимоги до рф припинити військові дії у Чорному та Азовському морях та запроваджено практику регулярного інформування держав-членів ІМО про вплив збройного вторгнення росії на міжнародне судноплавство.

    ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

    agroconf.org





    Схожі новини
  • росія вчергове атакувала портову інфраструктуру Одеської області - Олексій Кулеба
  • Залужний обговорив із генсеком Міжнародної морської організації безпеку зернових коридорів
  • Міжнародна морська організація закликала росію дотримуватися міжнародних конвенцій і припинити загрози торговельному судноплавству в Чорному морі
  • ПИТАННЯ РОЗБЛОКУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ ПОРТІВ БУДЕ НА ПОРЯДКУ ДЕННОМУ СВІТОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОРГІВЛІ
  • ВР прийняла закон про продовольчу безпеку

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Мінрозвитку й IMO зміцнюють співпрацю для забезпечення безпеки портів України


Мінрозвитку й IMO зміцнюють співпрацю для забезпечення безпеки портів України

Віце-прем’єр-міністр з відновлення – Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба провів зустріч з Генеральним секретарем Міжнародної морської організації (IMO) Арсеніо Домінгесом. У фокусі обговорення – стратегічні пріоритети співпраці для забезпечення безпеки судноплавства в регіоні Чорного та Азовського морів.

Це перший візит Арсеніо Домінгеса до України.

На зустрічі також були присутні Перша заступниця Міністра Альона Шкрум, Заступник Міністра Андрій Кашуба і Заступник директора відділу безпеки на морі ІМО Ісмаель Кобос Дельгадо.

“Радий вітати Генерального секретаря Домінгеса в Україні. Для нас важливо продовжувати спільну роботу над забезпеченням безпеки судноплавства, збереженням людського життя та екологічної безпеки. Захист портів це не тільки питання нашої економічної стабільності, але й продовольчої безпеки світу. З моменту запуску Українського морського коридору перевантажено 109 мільйонів тонн вантажів, з яких 70 мільйонів – зернові. Це понад 4000 суден, які доставляють продукти харчування в Африку, Азію та Європу. На нас розраховують у всьому світі. Важливо також паралельно чинити тиск на тіньовий танкерний флот росії. Сьогодні, не дивлячись на запроваджені санкції він продовжує транспортувати нафту по всьому світу, забезпечуючи фінансові ресурси для терору та війни проти України. Хочу подякувати Міжнародній морській організації за постійну підтримку України. Віримо, що разом зможемо досягти головної глобальної мети ІМО: забезпечити безпечне судноплавство і високий рівень захисту тих, хто працює в морі“, – зазначив Олексій Кулеба.

Альона Шкрум окреслила для генерального секретаря основні втрати морської галузі з початку повномасштабного вторгнення. Йдеться про 385 знищених об'єктів портової інфраструктури, 31 уражених цивільних суден та 98 поранених цивільних працівників порту.

Заступниця Міністра наголосила на важливості сильної позиції з боку ІМО для того, щоб у майбутньому можна було ефективніше захищати портову інфраструктуру України.

Після обстрілів Одеського морського порту, що відбулися 11 березня, коли балістичною ракетою було суттєво пошкоджено судно "MJ PINA" і загинуло 4 громадянина Сирії, Генеральний секретар Арсеніо Домінгес засудив убивства моряків.

Під час зустрічі він запевнив команду Мінрозвитку, що ІМО готова до активної кооперації і буде стабільно допомагати Україні у майбутньому. Сторони погодилися надалі підтримувати контакт, зокрема Олексій Кулеба запросив Головного секретаря ІМО на Ukraine Recovery Conference 2025, що має відбутися цього липня у Римі.

Нагадаємо, що в липні 2024 року Указом Президента України Володимир Зеленський було затверджено Стратегію морської безпеки України. Одним із головних завдань Стратегії є дотримання Україною міжнародних зобов’язань згідно з конвенціями ІМО.

Також стратегічні плани України передбачають приєднання до низки інших міжнародних конвенцій повʼязаних з судноплавством та забезпеченням безпеки на морі.

Сторони домовилися підтримувати співпрацю в рамках Плану відновлення морського транспорту України, який Мінрозвитку розробило спільно з Міністерством клімату Естонії на початку 2024 року.

План носить деталізований характер і охоплює всі важливі сфери морської галузі України. Його загальний бюджетний план складає 550 мільйонів євро.

Довідково. ІМО є головною міжнародною організацією, яка здійснює правове регулювання міжнародного торговельного судноплавства.

З початку повномасштабного вторгнення ІМО було прийнято ряд важливих рішень для підтримки України (позбавлення членства рф в Раді ІМО, призупинення участі рф в будь-якій діяльності ІМО з технічного співробітництва). Було оприлюднено вимоги до рф припинити військові дії у Чорному та Азовському морях та запроваджено практику регулярного інформування держав-членів ІМО про вплив збройного вторгнення росії на міжнародне судноплавство.

ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

agroconf.org





Схожі новини
  • росія вчергове атакувала портову інфраструктуру Одеської області - Олексій Кулеба
  • Залужний обговорив із генсеком Міжнародної морської організації безпеку зернових коридорів
  • Міжнародна морська організація закликала росію дотримуватися міжнародних конвенцій і припинити загрози торговельному судноплавству в Чорному морі
  • ПИТАННЯ РОЗБЛОКУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ ПОРТІВ БУДЕ НА ПОРЯДКУ ДЕННОМУ СВІТОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОРГІВЛІ
  • ВР прийняла закон про продовольчу безпеку

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.