Аграрний тиждень. Україна
» » За I кв. 2025 р. українські порти обробили 23 млн т вантажів
» » За I кв. 2025 р. українські порти обробили 23 млн т вантажів

    За I кв. 2025 р. українські порти обробили 23 млн т вантажів


    За I кв. 2025 р. українські порти обробили 23 млн т вантажів

    За даними ДП «АМПУ», за січень – березень 2025 року, морські порти України перевалили 23 млн тонн вантажів. Попри обстріли та загрози з боку російської армії, порти продовжують стабільно працювати завдяки злагодженій роботі портовиків, Збройних Сил України та Військово-Морських Сил, які забезпечують безпеку судноплавства.

    Найбільші обсяги вантажоперевалки — у портах Великої Одеси. З початку року вони обробили 20,7 млн тонн вантажів:

    • Порт Південний — 10,6 млн тонн,

    • Чорноморський порт — 6,6 млн тонн,

    • Одеський порт — 3,5 млн тонн.

    Порти Дунайського регіону — Ізмаїл, Рені та Усть-Дунайськ — разом перевалили понад 2,3 млн тонн вантажів.

    Для порівняння, у першому кварталі 2024 року порти України обробили 27,8 млн тонн вантажів — на 4,8 млн тонн більше, ніж цьогоріч.

    Зменшення обсягів вантажообігу насамперед пов’язане зі скороченням площ земель, які використовуються агропромисловим комплексом, а також зниженням виробництва в інших галузях, продукція яких традиційно експортувалася. Зокрема, суттєво скоротилось виробництво у металургійній галузі — одному з флагманів української економіки до початку повномасштабної війни. Раніше 75–80% металопродукції йшли на експорт, нині ж обсяги її виготовлення значно зменшилися.На глобальному рівні також спостерігається спад перевалки вантажів через нестабільність на ринках та порушення ланцюгів постачання. При цьому українські порти працюють у ще складніших умовах, однак продовжують тримати свій фронт — логістичний. Портова інфраструктура залишається ключовою для забезпечення експорту агропродукції, критичного імпорту та стабільності економіки. І завдяки незламності працівників портової галузі сектор демонструє високу стійкість навіть в умовах війни.

    ІЦ УАК за матеріалами АМПУ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Українські порти досягли показника у 89,8 млн тонн вантажообігу
  • У серпні порти України перевалили 6,8 млн т вантажів
  • За півроку морські порти України обробили майже 53 млн т вантажів
  • Українські порти цьогоріч збільшили обробку вантажів на 15,8%
  • У січні-вересні 2019 р. морські порти України збільшили перевалювання зерна на 37%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

За I кв. 2025 р. українські порти обробили 23 млн т вантажів


За I кв. 2025 р. українські порти обробили 23 млн т вантажів

За даними ДП «АМПУ», за січень – березень 2025 року, морські порти України перевалили 23 млн тонн вантажів. Попри обстріли та загрози з боку російської армії, порти продовжують стабільно працювати завдяки злагодженій роботі портовиків, Збройних Сил України та Військово-Морських Сил, які забезпечують безпеку судноплавства.

Найбільші обсяги вантажоперевалки — у портах Великої Одеси. З початку року вони обробили 20,7 млн тонн вантажів:

• Порт Південний — 10,6 млн тонн,

• Чорноморський порт — 6,6 млн тонн,

• Одеський порт — 3,5 млн тонн.

Порти Дунайського регіону — Ізмаїл, Рені та Усть-Дунайськ — разом перевалили понад 2,3 млн тонн вантажів.

Для порівняння, у першому кварталі 2024 року порти України обробили 27,8 млн тонн вантажів — на 4,8 млн тонн більше, ніж цьогоріч.

Зменшення обсягів вантажообігу насамперед пов’язане зі скороченням площ земель, які використовуються агропромисловим комплексом, а також зниженням виробництва в інших галузях, продукція яких традиційно експортувалася. Зокрема, суттєво скоротилось виробництво у металургійній галузі — одному з флагманів української економіки до початку повномасштабної війни. Раніше 75–80% металопродукції йшли на експорт, нині ж обсяги її виготовлення значно зменшилися.На глобальному рівні також спостерігається спад перевалки вантажів через нестабільність на ринках та порушення ланцюгів постачання. При цьому українські порти працюють у ще складніших умовах, однак продовжують тримати свій фронт — логістичний. Портова інфраструктура залишається ключовою для забезпечення експорту агропродукції, критичного імпорту та стабільності економіки. І завдяки незламності працівників портової галузі сектор демонструє високу стійкість навіть в умовах війни.

ІЦ УАК за матеріалами АМПУ

agroconf.org





Схожі новини
  • Українські порти досягли показника у 89,8 млн тонн вантажообігу
  • У серпні порти України перевалили 6,8 млн т вантажів
  • За півроку морські порти України обробили майже 53 млн т вантажів
  • Українські порти цьогоріч збільшили обробку вантажів на 15,8%
  • У січні-вересні 2019 р. морські порти України збільшили перевалювання зерна на 37%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.