Аграрний тиждень. Україна
» » Цифрова логістика: в Одеському порту запустили DocPort
» » Цифрова логістика: в Одеському порту запустили DocPort

    Цифрова логістика: в Одеському порту запустили DocPort


    Цифрова логістика: в Одеському порту запустили DocPort

    В Одеському порту за участі фахівців ДП “АМПУ” та Одеської філії стартувало впровадження модуля управління рухом вантажного автотранспорту DocPort. Система дозволяє заздалегідь оформлювати перепустки для водіїв і передавати їх у зручному форматі — одразу в месенджер. Для цього потрібен будь-який пристрій (телефон, планшет, ноутбук) з доступом до інтернету.

    Основна мета DocPort — зменшити черги на в’їзді до порту, мінімізувати простої вантажівок, стабілізувати автопотік і зробити обробку вантажів ефективнішою. Система дає змогу зберігати дані про вантажі, автопарк, готувати документи для в’їзду, контролювати чергу та швидко реагувати на нештатні ситуації — наприклад, у разі поломки транспорту.Водночас використання системи DocPort дозволяє мінімізувати використання паперових носіїв та скоротити обсяг бюрократичних процедур під час перевірок при в’їзді.

    «Сьогодні, коли порти працюють в умовах війни та високої відповідальності, ми повинні забезпечувати швидкість і максимальну керованість усіх логістичних процесів. DocPort дозволяє нам мінімізувати ризики та підвищувати якість обслуговування для всіх учасників ринку. Ми послідовно масштабуємо це рішення у ключових морських портах України: після Рені, Ізмаїла та Чорноморська логічним етапом стала Одеса — один із найважливіших логістичних центрів країни. Ми впевнені, що цифрові рішення мають стати стандартом у роботі всієї портової системи», — зазначив Голова ДП «АМПУ» Олександр Семирга.

    DocPort працює через механізм “дозованого заїзду”: водії чекають на спеціальних майданчиках, де можуть активувати свої перепустки. Завдяки цьому активну перепустку в порт отримують ті машини, які фактично готові до в’їзду на територію. Уся інформація зберігається в єдиній базі, тому водія та авто потрібно зареєструвати лише один раз — ці дані будуть доступні в усіх портах, які підключені до системи (за наявності договорів).

    Систему повністю розробили фахівці ДП “АМПУ”, вона безкоштовна для всіх учасників ринку та відкрита для підключення інших компаній, залучених до обробки вантажів.

    «Ми будуємо інфраструктуру, яка відповідає реальним викликам — воєнним, економічним, логістичним. Створення цифрових інструментів, як-от DocPort, — це вклад у майбутню конкурентоспроможність українських портів, ефективність логістики та прозорість процесів», — наголосив Олександр Семирга.

    ІЦ УАК за матеріалами АМПУ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • У травні в Одеському порту планується тестовий запуск DocPort
  • морпорти почали обробку каботажних зернових
  • В ІЛЛІЧІВСЬКОМУ ПОРТУ ОФОРМЛЕНА ПЕРША ПАРТІЯ КОНТЕЙНЕРІВ В РЕЖИМІ ПОПЕРЕДНЬОГО ОФОРМЛЕННЯ ДО ЗАЇЗДУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В ПОРТ
  • Перевалка сухих вантажів у Одеському порту досягла більше 18 млн тонн
  • В Одеському порту відкритий перший силос нового зерноперевального комплексу

  • Комментарі


    Hi, I just visited leg.cq.ua and wondered if you've ever considered an impactful video to advertise your business? Our videos can generate impressive results on both your website and across social media. Our prices start from just $195 (USD). Let me know if you're interested in seeing samples of our previous work. Regards, Joanna

    Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Цифрова логістика: в Одеському порту запустили DocPort


Цифрова логістика: в Одеському порту запустили DocPort

В Одеському порту за участі фахівців ДП “АМПУ” та Одеської філії стартувало впровадження модуля управління рухом вантажного автотранспорту DocPort. Система дозволяє заздалегідь оформлювати перепустки для водіїв і передавати їх у зручному форматі — одразу в месенджер. Для цього потрібен будь-який пристрій (телефон, планшет, ноутбук) з доступом до інтернету.

Основна мета DocPort — зменшити черги на в’їзді до порту, мінімізувати простої вантажівок, стабілізувати автопотік і зробити обробку вантажів ефективнішою. Система дає змогу зберігати дані про вантажі, автопарк, готувати документи для в’їзду, контролювати чергу та швидко реагувати на нештатні ситуації — наприклад, у разі поломки транспорту.Водночас використання системи DocPort дозволяє мінімізувати використання паперових носіїв та скоротити обсяг бюрократичних процедур під час перевірок при в’їзді.

«Сьогодні, коли порти працюють в умовах війни та високої відповідальності, ми повинні забезпечувати швидкість і максимальну керованість усіх логістичних процесів. DocPort дозволяє нам мінімізувати ризики та підвищувати якість обслуговування для всіх учасників ринку. Ми послідовно масштабуємо це рішення у ключових морських портах України: після Рені, Ізмаїла та Чорноморська логічним етапом стала Одеса — один із найважливіших логістичних центрів країни. Ми впевнені, що цифрові рішення мають стати стандартом у роботі всієї портової системи», — зазначив Голова ДП «АМПУ» Олександр Семирга.

DocPort працює через механізм “дозованого заїзду”: водії чекають на спеціальних майданчиках, де можуть активувати свої перепустки. Завдяки цьому активну перепустку в порт отримують ті машини, які фактично готові до в’їзду на територію. Уся інформація зберігається в єдиній базі, тому водія та авто потрібно зареєструвати лише один раз — ці дані будуть доступні в усіх портах, які підключені до системи (за наявності договорів).

Систему повністю розробили фахівці ДП “АМПУ”, вона безкоштовна для всіх учасників ринку та відкрита для підключення інших компаній, залучених до обробки вантажів.

«Ми будуємо інфраструктуру, яка відповідає реальним викликам — воєнним, економічним, логістичним. Створення цифрових інструментів, як-от DocPort, — це вклад у майбутню конкурентоспроможність українських портів, ефективність логістики та прозорість процесів», — наголосив Олександр Семирга.

ІЦ УАК за матеріалами АМПУ

agroconf.org





Схожі новини
  • У травні в Одеському порту планується тестовий запуск DocPort
  • морпорти почали обробку каботажних зернових
  • В ІЛЛІЧІВСЬКОМУ ПОРТУ ОФОРМЛЕНА ПЕРША ПАРТІЯ КОНТЕЙНЕРІВ В РЕЖИМІ ПОПЕРЕДНЬОГО ОФОРМЛЕННЯ ДО ЗАЇЗДУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В ПОРТ
  • Перевалка сухих вантажів у Одеському порту досягла більше 18 млн тонн
  • В Одеському порту відкритий перший силос нового зерноперевального комплексу

  • Комментарі


    Hi, I just visited leg.cq.ua and wondered if you've ever considered an impactful video to advertise your business? Our videos can generate impressive results on both your website and across social media. Our prices start from just $195 (USD). Let me know if you're interested in seeing samples of our previous work. Regards, Joanna

    Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.