Компанія Carlsberg Ukraine, найбільший виробник пива і безалкогольної продукції в Україну, розраховує в 2012 році збільшити продажі квасу під торговою маркою "Квас Тарас" в Україну мінімум на 30% - до 45,8 млн літрів, повідомив генеральний директор компанії Петро Чернишов. "За рік ми хочемо мінімум на 30% вирости у продажу квасу", - сказав він журналістам у Києві.
За словами П.Чернишова, компанія також має намір збільшити в поточному році продажі пива в Україну під торговою маркою Carlsberg на 15% - до 7,9 млн літрів, в першу чергу за рахунок продажів під час Чемпіонату Європи з футболу.
"Продажі бренду Carlsberg, ми сподіваємося, виростуть як мінімум на 15%. Продажі всього нашого портфеля, звичайно, не покажуть таке зростання, але ми сподіваємося на невеликий плюс", - додав він.
П.Чернишов зміг спрогнозувати частку компанії на українському ринку за підсумками 2012 року.
"Цього року в Україну на ринок вийшли дві нові пивоварні компанії. Коли виходять два нових конкурента, зрозуміло, що вони у когось повинні відняти частку ринку. Тому якщо нам вдасться утримати нашу частку ринку, це буде великою успіх ", - сказав гендиректор компанії.
За прогнозами експерта, протягом року ціни на пиво на українському ринку можуть піднятися мінімум на 15%, насамперед за рахунок зростання витрат на енергоносії, коливань курсу валют і т.д.
"Протягом усього цього року, я оцінюю весь ринок, ціна підніметься на 15%, якщо не буде девальвації (гривні - ред.)", - Зазначив П.Чернишов.
Зростання українського ринку пива в 2012 році, за його словами, складе 3-4%. За даними компанії, в 2011 році продажі квасу склали 35200000 літрів, пива ТМ Carlsberg - 6,9 млн літрів.