Аграрний тиждень. Україна
» » ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ НА КРАЩУ ГАЗЕТУ АГРАРНИХ ВНЗ
» » ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ НА КРАЩУ ГАЗЕТУ АГРАРНИХ ВНЗ

    ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ НА КРАЩУ ГАЗЕТУ АГРАРНИХ ВНЗ


    Сьогодні важко переоцінити роль і цінність інформації у нашому житті. Особливе значення вона має для створення інформаційних зв’язків вищих навчальних закладів із зовнішнім середовищем, каналів внутрішнього спілкування у студентських і викладацьких колективах.
    Випускати газету – справа нелегка
    Багато ВНЗ мають свої інформаційні ресурси газети, журнали, сайти, метою яких є широка репрезентація усіх боків життя рідної альма-матер, формування позитивного іміджу навчального закладу, спонукання до вирішення складних і актуальних завдань навчального та виховного процесу. Водночас слід звернути увагу на те, що більшість існуючих засобів масової інформації дуже рідко освітлюють діяльність окремого навчального закладу, присвячують матеріали його проблемам, потребам студентів та викладачів.

    ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ НА КРАЩУ ГАЗЕТУ АГРАРНИХ ВНЗ

    Газетна справа дуже складна, вона потребує не тільки творчих знахідок, умінь і навичок. На шляху до свого читача друковані видання зустрічають численні труднощі. Часто учасники процесу створення газети не проявляють належної активності, у них недостатньо спеціальних знань щодо видавничої справи, перешкодою стають матеріально-технічні та фінансові проблеми. Але все це не повинно бути причиною того, щоб навчальні заклади відмовлялися від випуску власних газет.
    З огляду на сказане Департамент аграрної освіти, науки та дорадництва Мінагрополітики України, Науково-методичний центр аграрної освіти вирішили провести конкурс на кращу газету серед ВНЗ III-IV рівнів акредитації з метою популяризації, підтримки і зростання якості та авторитету періодичних видань.
    Видання аграрних вузів – корисні
    У конкурсі, що проходив з 20 листопада по 21 грудня 2007 р., брали участь 21 газета з 20 аграрних навчальних закладів. Конкурсна комісія оцінювала надані матеріали за критеріями: загальний зміст (наявність концепції, стиль, різноманітність рубрик, жанрів і тем, якість і актуальність статей); оформлення (оригінальність ідеї і яскравість її втілення, якість і виразність, дизайн, наявність та якість фотографічного матеріалу); творчість студентів і викладачів (активна участь студентів та викладачів ВНЗ у створенні газети, авторські статті, нариси, поезії тощо); наявність розважального матеріалу.
    Проведений конкурс показав, що керівництво аграрних ВНЗ, редакційні колективи газет розуміють, що глибоке, всебічне висвітлення життя навчальних закладів допомагає загальній справі – удосконаленню навчально-виховної і наукової роботи, підготовки висококваліфікованих фахівців для аграрного сектору країни.

    ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ НА КРАЩУ ГАЗЕТУ АГРАРНИХ ВНЗ

    Газети аграрних ВНЗ відрізняє те, що ці видання, безперечно, корисні. Статті, що публікуються на їх сторінках, мають практичне та пізнавальне значення. Навчальні заклади можуть пишатися своїми виданнями, які всебічно освітлюють студентське життя, роботу педагогічних колективів, допомагають досягати успіху, покращувати навчальний процес. Газети є не тільки свідками подій розвитку навчальних закладів, а й його активними, дієвими учасниками.
    Конкурс суворий та справедливий
    Водночас конкурсна комісія звернула увагу і на недоліки, що найчастіше мали місце. Деякі матеріали носять дещо формальний характер підходу до формування змісту газети, часто відсутня продумана концепція, не завжди враховуються повною мірою інформаційні потреби цільової аудиторії, розміщення рубрик не завжди логічне і послідовне, деякі газети оформлено без урахування вимог сучасного дизайну, вони не мають свого особливого стилю, не завжди ведеться пошук оригінального викладення матеріалу. У непоодиноких випадках привертає увагу велика кількість запозичених з інших джерел статей, трапляються граматичні помилки. Існує також проблема щодо актуальності матеріалів, адже у більшості газети виходять один або двічі на місяць і через це втрачається важливість інформації, поданої в певний момент і для певної аудиторії.
    Всі ці недоліки дещо знижують ефективність друкованих видань, їх конкурентоспроможність у сучасному інформаційному просторі, але переважно газети цілком відповідають основним вимогам: достовірність, корисність, різноманітність.
    Результатом роботи конкурсної комісії є те, що відповідно до вказаних критеріїв переможцем і призерами конкурсу визнано такі газети:
    І місце  газета “Вісник СНАУ” (Сумський НАУ);
    ІІ місце  газета “Наш дім” (Державний агроекологічний
    університет, м. Житомир);
    газета “Моя академія” (Полтавська ДАА);
    ІІІ місце  газета “За сільськогосподарські кадри”
    (Національний аграрний університет);
    газета “Агросвіт” (Миколаївський ДАУ).
    Конкурсна комісія визначила також лауреатів конкурсу. Ними стали:
    газета “Освітня нива” (Ніжинський АТІ)  за яскравість втілення ідеї, виразність і оригінальність;
    газета “Інженер” (додаток до університетської газети “Вісник університету” (Подільський ДАТУ)  за популяризацію видання серед студентів і викладачів, дієвість і активну позицію.
    Також прийнято рішення оголосити подяки головним редакторам і творчим колективам усіх газет, які брали участь у конкурсі, за плідну творчу роботу, формування активної життєвої і суспільної позиції, задоволення інформаційних потреб студентських і викладацьких колективів вищих навчальних закладів.
    Головний висновок, який можна зробити після проведення конкурсу, такий: для досягнення успіху і сьогодні, і у майбутньому газети вищих навчальних закладів мають відповідати потребам цільової аудиторії, досягати поставленої мети, вирішувати складні завдання. Тоді вони активно впливатимуть на ситуацію у навчальному закладі, оперативно реагуватимуть і матимуть тісний контакт з аудиторією, залишатимуться актуальними, і надалі виконуватимуть свої інформаційні та виховні функції.
    Ми щиро вітаємо переможця, призерів і лауреатів, всіх учасників конкурсу, творчі колективи газет. Керівників навчальних закладів просимо і у подальшому підтримувати роботу ентузіастів своєї справи, надавати допомогу в усіх їх починаннях.



    Ірина Сєрова,
    методист вищої категорії
    Науково-методичного центру аграрної освіти





    Схожі новини
  • Агроосвіта
  • Лідери АПК ХХІ століття
  • КРАЩИЙ ДИПЛОМ, КРАЩИЙ ПІДПРИЄМЕЦЬ
  • ФАХІВЕЦЬ ДЛЯ АГРОСЕКТОРУ
  • АГРАРНИЙ НАПРЯМ НА «СУЧАСНІЙ ОСВІТІ»

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ НА КРАЩУ ГАЗЕТУ АГРАРНИХ ВНЗ


Сьогодні важко переоцінити роль і цінність інформації у нашому житті. Особливе значення вона має для створення інформаційних зв’язків вищих навчальних закладів із зовнішнім середовищем, каналів внутрішнього спілкування у студентських і викладацьких колективах.
Випускати газету – справа нелегка
Багато ВНЗ мають свої інформаційні ресурси газети, журнали, сайти, метою яких є широка репрезентація усіх боків життя рідної альма-матер, формування позитивного іміджу навчального закладу, спонукання до вирішення складних і актуальних завдань навчального та виховного процесу. Водночас слід звернути увагу на те, що більшість існуючих засобів масової інформації дуже рідко освітлюють діяльність окремого навчального закладу, присвячують матеріали його проблемам, потребам студентів та викладачів.

ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ НА КРАЩУ ГАЗЕТУ АГРАРНИХ ВНЗ

Газетна справа дуже складна, вона потребує не тільки творчих знахідок, умінь і навичок. На шляху до свого читача друковані видання зустрічають численні труднощі. Часто учасники процесу створення газети не проявляють належної активності, у них недостатньо спеціальних знань щодо видавничої справи, перешкодою стають матеріально-технічні та фінансові проблеми. Але все це не повинно бути причиною того, щоб навчальні заклади відмовлялися від випуску власних газет.
З огляду на сказане Департамент аграрної освіти, науки та дорадництва Мінагрополітики України, Науково-методичний центр аграрної освіти вирішили провести конкурс на кращу газету серед ВНЗ III-IV рівнів акредитації з метою популяризації, підтримки і зростання якості та авторитету періодичних видань.
Видання аграрних вузів – корисні
У конкурсі, що проходив з 20 листопада по 21 грудня 2007 р., брали участь 21 газета з 20 аграрних навчальних закладів. Конкурсна комісія оцінювала надані матеріали за критеріями: загальний зміст (наявність концепції, стиль, різноманітність рубрик, жанрів і тем, якість і актуальність статей); оформлення (оригінальність ідеї і яскравість її втілення, якість і виразність, дизайн, наявність та якість фотографічного матеріалу); творчість студентів і викладачів (активна участь студентів та викладачів ВНЗ у створенні газети, авторські статті, нариси, поезії тощо); наявність розважального матеріалу.
Проведений конкурс показав, що керівництво аграрних ВНЗ, редакційні колективи газет розуміють, що глибоке, всебічне висвітлення життя навчальних закладів допомагає загальній справі – удосконаленню навчально-виховної і наукової роботи, підготовки висококваліфікованих фахівців для аграрного сектору країни.

ВИЗНАЧЕНО ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ НА КРАЩУ ГАЗЕТУ АГРАРНИХ ВНЗ

Газети аграрних ВНЗ відрізняє те, що ці видання, безперечно, корисні. Статті, що публікуються на їх сторінках, мають практичне та пізнавальне значення. Навчальні заклади можуть пишатися своїми виданнями, які всебічно освітлюють студентське життя, роботу педагогічних колективів, допомагають досягати успіху, покращувати навчальний процес. Газети є не тільки свідками подій розвитку навчальних закладів, а й його активними, дієвими учасниками.
Конкурс суворий та справедливий
Водночас конкурсна комісія звернула увагу і на недоліки, що найчастіше мали місце. Деякі матеріали носять дещо формальний характер підходу до формування змісту газети, часто відсутня продумана концепція, не завжди враховуються повною мірою інформаційні потреби цільової аудиторії, розміщення рубрик не завжди логічне і послідовне, деякі газети оформлено без урахування вимог сучасного дизайну, вони не мають свого особливого стилю, не завжди ведеться пошук оригінального викладення матеріалу. У непоодиноких випадках привертає увагу велика кількість запозичених з інших джерел статей, трапляються граматичні помилки. Існує також проблема щодо актуальності матеріалів, адже у більшості газети виходять один або двічі на місяць і через це втрачається важливість інформації, поданої в певний момент і для певної аудиторії.
Всі ці недоліки дещо знижують ефективність друкованих видань, їх конкурентоспроможність у сучасному інформаційному просторі, але переважно газети цілком відповідають основним вимогам: достовірність, корисність, різноманітність.
Результатом роботи конкурсної комісії є те, що відповідно до вказаних критеріїв переможцем і призерами конкурсу визнано такі газети:
І місце  газета “Вісник СНАУ” (Сумський НАУ);
ІІ місце  газета “Наш дім” (Державний агроекологічний
університет, м. Житомир);
газета “Моя академія” (Полтавська ДАА);
ІІІ місце  газета “За сільськогосподарські кадри”
(Національний аграрний університет);
газета “Агросвіт” (Миколаївський ДАУ).
Конкурсна комісія визначила також лауреатів конкурсу. Ними стали:
газета “Освітня нива” (Ніжинський АТІ)  за яскравість втілення ідеї, виразність і оригінальність;
газета “Інженер” (додаток до університетської газети “Вісник університету” (Подільський ДАТУ)  за популяризацію видання серед студентів і викладачів, дієвість і активну позицію.
Також прийнято рішення оголосити подяки головним редакторам і творчим колективам усіх газет, які брали участь у конкурсі, за плідну творчу роботу, формування активної життєвої і суспільної позиції, задоволення інформаційних потреб студентських і викладацьких колективів вищих навчальних закладів.
Головний висновок, який можна зробити після проведення конкурсу, такий: для досягнення успіху і сьогодні, і у майбутньому газети вищих навчальних закладів мають відповідати потребам цільової аудиторії, досягати поставленої мети, вирішувати складні завдання. Тоді вони активно впливатимуть на ситуацію у навчальному закладі, оперативно реагуватимуть і матимуть тісний контакт з аудиторією, залишатимуться актуальними, і надалі виконуватимуть свої інформаційні та виховні функції.
Ми щиро вітаємо переможця, призерів і лауреатів, всіх учасників конкурсу, творчі колективи газет. Керівників навчальних закладів просимо і у подальшому підтримувати роботу ентузіастів своєї справи, надавати допомогу в усіх їх починаннях.



Ірина Сєрова,
методист вищої категорії
Науково-методичного центру аграрної освіти





Схожі новини
  • Агроосвіта
  • Лідери АПК ХХІ століття
  • КРАЩИЙ ДИПЛОМ, КРАЩИЙ ПІДПРИЄМЕЦЬ
  • ФАХІВЕЦЬ ДЛЯ АГРОСЕКТОРУ
  • АГРАРНИЙ НАПРЯМ НА «СУЧАСНІЙ ОСВІТІ»

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.