Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»«Оболонь» вийшла на ринок країн Перської затоки
АТУ»Новини»«Оболонь» вийшла на ринок країн Перської затоки

    «Оболонь» вийшла на ринок країн Перської затоки


    Найбільший національний виробник напоїв корпорація «Оболонь» почала експорт безалкогольних напоїв і мінеральної води на ринок ОАЕ. Перша партія продукції обсягом понад 25 тис. л незабаром надійде в торгові точки і мережі Об‘єднаних Арабських Еміратів і сусідніх країн.

    «Оболонь» — єдина з українських компаній, здійснює експорт напоїв в Близькосхідний регіон. Перша партія включає безалкогольні напої так званої ностальгічною серії — «Ситро» і «Лимонад», саббрендів ТМ «Живчик» зі смаками груші і вишні, а також мінеральну воду «Оболонська».

    Напої і мінеральна вода представлені в ПЕТ-тарі об’ємом 2 л, яка є найбільш популярною серед споживачів країн Близького Сходу.

    Продукція корпорації «Оболонь» буде представлена ??в супермаркетах ОАЕ.

    Сергій Кравець, директор зовнішньоекономічної служби корпорації «Оболонь»: «На ринку країн Перської затоки ми розраховуємо зайняти свою нішу. Наші партнери не випадково зацікавилися ностальгічними безалкогольними напоями. Щорічно ОАЕ відвідує близько 1 млн. російськомовних туристів, для яких» Ситро «і» Лимонад «- смаки, знайомі з дитинства. Що стосується» Живчика «зі смаком вишні і груші, то ці напої є екзотикою для ринків арабських країн, і ми розраховуємо, що місцевим споживачам вони сподобаються».

    Довідка:

    Корпорація «Оболонь», на частку якої за підсумками 10 місяці 2012 року припадає 19% загального випуску пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, мінеральної та питної води в Україні, щороку розширює географію експортних поставок. У 2012 році корпорація почала поставки до Словаччини, Чилі, Сінгапур, Японію, В'єтнам, Гонг-Конг, Туреччину та ОАЕ.

    Основні експортні бренди: ТМ «Оболонь» та спеціальне пиво BeerMix, ТМ Zlata Praha, ТМ hike premium, ТМ Zibert, ТМ «Живчик», ТМ «Оболонська». Продукція компанії експортується у 40 країн світу. За підсумками 2011 року корпорація є найбільшим експортером пива з України з часткою 80%.





    Схожі новини
  • «Оболонь» за перше півріччя збільшила виробництво пива на 10%
  • "Оболонь" увеличила в 2012 г. производство пива на 1,8% - до 89,5 млн дал
  • Корпорація «Оболонь» може перевести частину бізнесу за кордон
  • Китайці питимуть українське пиво по 3 долари за 0,5 л
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Оболонь» вийшла на ринок країн Перської затоки

05 грудень, Розділ Новини, переглядів 4 547

Найбільший національний виробник напоїв корпорація «Оболонь» почала експорт безалкогольних напоїв і мінеральної води на ринок ОАЕ. Перша партія продукції обсягом понад 25 тис. л незабаром надійде в торгові точки і мережі Об‘єднаних Арабських Еміратів і сусідніх країн.

«Оболонь» — єдина з українських компаній, здійснює експорт напоїв в Близькосхідний регіон. Перша партія включає безалкогольні напої так званої ностальгічною серії — «Ситро» і «Лимонад», саббрендів ТМ «Живчик» зі смаками груші і вишні, а також мінеральну воду «Оболонська».

Напої і мінеральна вода представлені в ПЕТ-тарі об’ємом 2 л, яка є найбільш популярною серед споживачів країн Близького Сходу.

Продукція корпорації «Оболонь» буде представлена ??в супермаркетах ОАЕ.

Сергій Кравець, директор зовнішньоекономічної служби корпорації «Оболонь»: «На ринку країн Перської затоки ми розраховуємо зайняти свою нішу. Наші партнери не випадково зацікавилися ностальгічними безалкогольними напоями. Щорічно ОАЕ відвідує близько 1 млн. російськомовних туристів, для яких» Ситро «і» Лимонад «- смаки, знайомі з дитинства. Що стосується» Живчика «зі смаком вишні і груші, то ці напої є екзотикою для ринків арабських країн, і ми розраховуємо, що місцевим споживачам вони сподобаються».

Довідка:

Корпорація «Оболонь», на частку якої за підсумками 10 місяці 2012 року припадає 19% загального випуску пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, мінеральної та питної води в Україні, щороку розширює географію експортних поставок. У 2012 році корпорація почала поставки до Словаччини, Чилі, Сінгапур, Японію, В'єтнам, Гонг-Конг, Туреччину та ОАЕ.

Основні експортні бренди: ТМ «Оболонь» та спеціальне пиво BeerMix, ТМ Zlata Praha, ТМ hike premium, ТМ Zibert, ТМ «Живчик», ТМ «Оболонська». Продукція компанії експортується у 40 країн світу. За підсумками 2011 року корпорація є найбільшим експортером пива з України з часткою 80%.





Схожі новини
  • «Оболонь» за перше півріччя збільшила виробництво пива на 10%
  • "Оболонь" увеличила в 2012 г. производство пива на 1,8% - до 89,5 млн дал
  • Корпорація «Оболонь» може перевести частину бізнесу за кордон
  • Китайці питимуть українське пиво по 3 долари за 0,5 л
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.