Аграрний тиждень. Україна
» » «Оболонь» вийшла на ринок країн Перської затоки
» » «Оболонь» вийшла на ринок країн Перської затоки

    «Оболонь» вийшла на ринок країн Перської затоки


    Найбільший національний виробник напоїв корпорація «Оболонь» почала експорт безалкогольних напоїв і мінеральної води на ринок ОАЕ. Перша партія продукції обсягом понад 25 тис. л незабаром надійде в торгові точки і мережі Об‘єднаних Арабських Еміратів і сусідніх країн.

    «Оболонь» — єдина з українських компаній, здійснює експорт напоїв в Близькосхідний регіон. Перша партія включає безалкогольні напої так званої ностальгічною серії — «Ситро» і «Лимонад», саббрендів ТМ «Живчик» зі смаками груші і вишні, а також мінеральну воду «Оболонська».

    Напої і мінеральна вода представлені в ПЕТ-тарі об’ємом 2 л, яка є найбільш популярною серед споживачів країн Близького Сходу.

    Продукція корпорації «Оболонь» буде представлена ??в супермаркетах ОАЕ.

    Сергій Кравець, директор зовнішньоекономічної служби корпорації «Оболонь»: «На ринку країн Перської затоки ми розраховуємо зайняти свою нішу. Наші партнери не випадково зацікавилися ностальгічними безалкогольними напоями. Щорічно ОАЕ відвідує близько 1 млн. російськомовних туристів, для яких» Ситро «і» Лимонад «- смаки, знайомі з дитинства. Що стосується» Живчика «зі смаком вишні і груші, то ці напої є екзотикою для ринків арабських країн, і ми розраховуємо, що місцевим споживачам вони сподобаються».

    Довідка:

    Корпорація «Оболонь», на частку якої за підсумками 10 місяці 2012 року припадає 19% загального випуску пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, мінеральної та питної води в Україні, щороку розширює географію експортних поставок. У 2012 році корпорація почала поставки до Словаччини, Чилі, Сінгапур, Японію, В'єтнам, Гонг-Конг, Туреччину та ОАЕ.

    Основні експортні бренди: ТМ «Оболонь» та спеціальне пиво BeerMix, ТМ Zlata Praha, ТМ hike premium, ТМ Zibert, ТМ «Живчик», ТМ «Оболонська». Продукція компанії експортується у 40 країн світу. За підсумками 2011 року корпорація є найбільшим експортером пива з України з часткою 80%.





    Схожі новини
  • Корпорація «Оболонь» може перевести частину бізнесу за кордон
  • "Оболонь" увеличила в 2012 г. производство пива на 1,8% - до 89,5 млн дал
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії
  • «Оболонь» за перше півріччя збільшила виробництво пива на 10%
  • Китайці питимуть українське пиво по 3 долари за 0,5 л

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Оболонь» вийшла на ринок країн Перської затоки


Найбільший національний виробник напоїв корпорація «Оболонь» почала експорт безалкогольних напоїв і мінеральної води на ринок ОАЕ. Перша партія продукції обсягом понад 25 тис. л незабаром надійде в торгові точки і мережі Об‘єднаних Арабських Еміратів і сусідніх країн.

«Оболонь» — єдина з українських компаній, здійснює експорт напоїв в Близькосхідний регіон. Перша партія включає безалкогольні напої так званої ностальгічною серії — «Ситро» і «Лимонад», саббрендів ТМ «Живчик» зі смаками груші і вишні, а також мінеральну воду «Оболонська».

Напої і мінеральна вода представлені в ПЕТ-тарі об’ємом 2 л, яка є найбільш популярною серед споживачів країн Близького Сходу.

Продукція корпорації «Оболонь» буде представлена ??в супермаркетах ОАЕ.

Сергій Кравець, директор зовнішньоекономічної служби корпорації «Оболонь»: «На ринку країн Перської затоки ми розраховуємо зайняти свою нішу. Наші партнери не випадково зацікавилися ностальгічними безалкогольними напоями. Щорічно ОАЕ відвідує близько 1 млн. російськомовних туристів, для яких» Ситро «і» Лимонад «- смаки, знайомі з дитинства. Що стосується» Живчика «зі смаком вишні і груші, то ці напої є екзотикою для ринків арабських країн, і ми розраховуємо, що місцевим споживачам вони сподобаються».

Довідка:

Корпорація «Оболонь», на частку якої за підсумками 10 місяці 2012 року припадає 19% загального випуску пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, мінеральної та питної води в Україні, щороку розширює географію експортних поставок. У 2012 році корпорація почала поставки до Словаччини, Чилі, Сінгапур, Японію, В'єтнам, Гонг-Конг, Туреччину та ОАЕ.

Основні експортні бренди: ТМ «Оболонь» та спеціальне пиво BeerMix, ТМ Zlata Praha, ТМ hike premium, ТМ Zibert, ТМ «Живчик», ТМ «Оболонська». Продукція компанії експортується у 40 країн світу. За підсумками 2011 року корпорація є найбільшим експортером пива з України з часткою 80%.





Схожі новини
  • Корпорація «Оболонь» може перевести частину бізнесу за кордон
  • "Оболонь" увеличила в 2012 г. производство пива на 1,8% - до 89,5 млн дал
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії
  • «Оболонь» за перше півріччя збільшила виробництво пива на 10%
  • Китайці питимуть українське пиво по 3 долари за 0,5 л

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.