Аграрний тиждень. Україна
» » » АВТОРИТЕТ АГРАРНОЇ ОСВІТИ
» » » АВТОРИТЕТ АГРАРНОЇ ОСВІТИ

    АВТОРИТЕТ АГРАРНОЇ ОСВІТИ


    Сердечно вітаю з професійним святом - Днем працівників сільського господарства - усіх, хто зайнятий у цій нелегкій, але такій важливій сфері: хліборобів, механізаторів, тваринників, організаторів агропромислового виробництва, вчених-аграріїв, працівників харчової і переробної індустрії. Це свято заслужено всенародне, бо від результатів нашої роботи залежить і здоров'я, і благополуччя, і добробут, і процвітання всіх українців.

    Бажаю кожному з вас радості, успіхів, міцного здоров'я і людського щастя! Нехай щедро родять ниви, над ними завжди буде мирне небо й сонце, а в кожному домі панують добро та злагода! Щедрий на свята останній місяць осені подарував нам можливість хоч на день об'єднати всі покоління студентів: як теперішніх, так і колишніх. Адже 17 листопада - Міжнародний День студента. А саме студентство, я переконаний, є найбільш прогресивним прошарком суспільства і джерелом нових ідей. Тож у цей день хочу привітати кожного студента і побажати здоров'я, успіхів та активної життєвої позиції. Не забувайте, що саме від ваших вчинків і виважених рішень залежить ваше особисте життя і майбутнє нашої держави! З повагою, ректор СНАУ, доктор с.-г. наук, професор, член-кореспондент УААН Володимир Ладика  

    altАВТОРИТЕТ АГРАРНОЇ ОСВІТИ   4 листопада 2008 року, за сприяння Міністерства аграрної політики України, у присутності заступника міністра Ярослава Гадзала, директора Департаменту аграрної освіти та дорадництва Тетяни Іщенко, директора Науково-методичного центру Миколи Хоменка ректор Сумського НАУ, професор Володимир Ладика і голова сенату Університету Вайєнштефан (Німеччина) професор Герберт Штрьобель підписали оновлену угоду про співробітництво.

    Документом передбачено спільне ведення в обох університетах-партнерах магістерського курсу «Адміністративний менеджмент», право отримання студентами подвійних дипломів від Сумського НАУ й Університету Вайєнштефан, академічний обмін і можливість навчання 20 студентів з кожної країни безкоштовно, відкриття у СНАУ координаційного бюро-представництва університету Вайєнштефан тощо. Договір сприятиме Сумському національному аграрному університету реалізувати умови Болонської угоди.
      Фундаментальні основи освітньої та наукової діяльності СНАУ На освітній аграрній ниві України, близького та далекого зарубіжжя Сумський національний аграрний університет добре відомий. Цей авторитетний вищий навчальний заклад плідно співпрацює з провідними аграрними університетами, підприємствами та організаціями сільськогосподарського профілю Великої Британії, Австралії, США, Франції, Нідерландів, Данії, Фінляндії, Швеції. Сьогодні Сумський НАУ - це університетський комплекс найвищого IV рівня акредитації, в якому фундаментальну вищу освіту отримують понад 19 тисяч студентів.           До структури вузу належать навчально-наукові інститути економіки та підприємництва, тваринництва та ветеринарної медицини, інженерно-технологічний, Інститут післядипломної освіти та дорадництва а також Інститут заочної освіти.          На 9 факультетах студенти отримують ґрунтовні знання за 24 спеціальностями та напрямами підготовки. І саме вони щороку стають дедалі популярнішими. Адже кількість великих аграрних і переробних підприємств України, створених спільно з іноземними партнерами, зростає. Тому сьогоднішня ситуація на ринку праці потребує висококваліфікованих фахівців, спроможних працювати за новітніми технологіями.          У Сумському НАУ майбутні аграрії отримують не лише теорію з обраної спеціальності, а й мають змогу реалізувати та закріпити знання на практиці не тільки на базі провідних агрогосподарств України, а й багатьох інших країн, зокрема, Великої Британії, Данії, Нідерландів, Швеції, Фінляндії, Франції, США, Австралії, Нової Зелендії. Така практика є чи не найкращою візитівкою молодого спеціаліста, адже сприяє його подальшому працевлаштуванню в найуспішніших агрофірмах і, відповідно, кар'єрному росту.            Сучасність - одна з головних рис університету Сьогодні студенти СНАУ забезпечені місцями в гуртожитку, до їх послуг - АВТОРИТЕТ АГРАРНОЇ ОСВІТИмережа Інтернет у кожній кімнаті, доступ до електронної бібліотеки на 1 мільйон сторінок. Близько alt100 студентів проживають в кімнатах гуртожитків з поліпшеними умовами. Для покращання матеріально-технічної бази цього року придбано нове потужне обладнання й організовано виробництво високоякісних меблів для проведення навчального процесу і проживання та відпочинку в гуртожитках. У вузі започатковано і успішно діє студентське самоврядування, обирається студентський ректор, декани. Працюють кафе та їдальня з найнижчими цінами у місті. Є студентський клуб, стадіон і спортзали, де понад 3000 студентів займаються у 29 спортивних секціях. Свою творчу історію, прекрасний репертуар, багаті традиції мають колективи університетських гуртків художньої самодіяльності. Інноваційні технології - складова якості навчального процесу Серед головних пріоритетів розвитку університету - вдосконалення та цільове використання інформаційних мереж, яке спрямоване, в першу чергу, на покращання якості організації навчального процесу. На сьогодні можливості університету, спрямовані на створення потужного інформаційного ресурсу та запровадження ефективних тестових методик для перевірки знань студентів, абітурієнтів, які навчаються на підготовчих курсах, є унікальними. Завдяки високоякісному технічному обладнанню та ліцензійному програмному забезпеченню, університет має можливість щомісячно поповнювати електронну бібліотеку на 100 тис. сторінок, проводити обробку до 50 тестових робіт студентів та абітурієнтів за 1 хвилину. Університет активно співпрацює в даному напрямку з такими відомими компаніями як ABBYY, PIRIT та іншими.   Удосконалення системи навчання в допомогу студентам Правильна орієнтація студента в безмежному навчально-інформаційному просторі багато в чому визначає сьогодні якість отриманих знань. Актуальні проблеми правильної організації самостійної роботи студентів, в контексті Болонських ініціатив, вирішуються в університеті запровадженням навчально-методичних комплексів, які є авторською розробкою викладачів університету, узагальненням необхідних конкретних знань, практичних навичок та інформації. Наукова діяльність - altоснова інноваційного розвитку Наукова діяльність професорсько-викладацького складу університету є важливою складовою його життя, невід'ємною частиною єдиного процесу - підготовки фахівців найвищого рівня. Тож науковці СНАУ плідно співпрацюють з Науково-дослідним інститутом розведення і генетики тварин УААН, обласним Інститутом АПВ, Сумським дослідним селекційним центром, а також з НДІ рослинництва ім. В.Я. Юрьєва, НДІ олійних культур УААН. Поширені не тільки в регіоні, але і в інших областях України, високоврожайні гібридні сорти картоплі „Молодіжна", „Ластівка", „Ювіляр", „Аграрна", „Фермерська", створені саме вченими СНАУ спільно з НДІ картоплярства УААН. Нинішнього року Сумською обласною радою прийнята «Програма розвитку картоплярства, овочівництва та селекції картоплі Сумської області», виконавцями якої є Головне управління агропромислового розвитку Сумської ОДА та Сумський НАУ. Мета програми - нарощування обсягів виробництва картоплі та овочів, забезпечення державних установ і населення області якісною овочевою продукцією, а також підтримка наукового забезпечення селекції і насінництва картоплі. Важливим досягненням науковців університету є реалізація програми, спрямованої на інвентаризацію заповідного фонду України, фінансування якої в обсязі близько 500 тис. грн. здійснює Міністерство охорони навколишнього середовища. З лабораторії - у виробництво При Інституті тваринництва та ветеринарної медицини СНАУ створена та успішно діє навчально-наукова виробнича лабораторія, на базі якої проводяться практичні заняття студентів. До її складу належать окремі лабораторії - конярства, скотарства, вівчарства, свинарства і птахівництва. Таким чином, студенти мають змогу набути і закріпити навички роботи з тваринами різних видів. Зокрема, студенти біолого-технологічного факультету під altкерівництвом викладачів складають раціони годівлі тварин, вивчають технологічні процеси, проводять оцінку якості продукції тваринництва. Студенти і викладачі факультету ветеринарної медицини, безпосередньо контактуючи з тваринами, вивчають їх анатомію і фізіологію, відпрацьовують методики клінічного дослідження, спостерігають за фізіологічним перебігом пологів і післяпологового періоду, за необхідності надають акушерську або гінекологічну допомогу, проводять хірургічні операції, копрологічні дослідження, щеплення тварин. Майбутні висококваліфіковані фахівці ветеринарної справи в умовах навчально-наукової виробничої лабораторії проводять наукові дослідження для виконання дипломних і дисертаційних робіт. Новітні технології в науково-дослідній діяльності Пошук новітніх технологій, запровадження передових методів навчання й ведення науково-дослідницької роботи - один із головних пріоритетів діяльності Сумського національного аграрного університету. У рамках співробітництва між Сумським НАУ та ВАТ „SELMI" за фінансової підтримки держави створена навчально-наукова лабораторія електронної мікроскопії. Університет отримав у своє розпорядження два сучасних прилади - растровий електронний мікроскоп РЭМ-106и та просвічуючий електронний мікроскоп ПЭМ 100-01. Системи управління мікроскопами комп'ютеризовані. Спеціальне програмне забезпечення дозволяє отримувати цифрові фотографії та проводити лінійні виміри на площині зображення. В Україні подібне обладнання використовує ряд технічних закладів освіти. А от серед вітчизняних аграрних вузів електронні мікроскопи такого рівня сьогодні є тільки в СНАУ. У 2008 році, в рамках міжнародної співпраці, в університеті створено Українсько-німецький біоенергетичний навчальний бізнес-центр. Методи сучасної професійної орієнтації Про високе визнання СНАУ altсвідчить його активна співпраця з Харківським регіональним центром оцінювання якості освіти. На підставі укладених угод, засвідчених підписами ректора університету Володимира Ладики та директора центру Олександра Сидоренка, на базі Сумського НАУ у травні 2008 року тестування з хімії, географії та фізики пройшли близько 800 абітурієнтів. З 1 грудня 2008 року в університеті розпочинає свою роботу пункт реєстрації учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року з числа випускників минулих років, учнів (студентів) професійно-технічних училищ та вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Вигідною особливістю для абітурієнтів Сумського НАУ, які навчаються на підготовчих курсах, є можливість поновити, систематизувати знання на основі сучасних освітніх методик. Створені всі умови для якісної підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, адаптації до умов подальшого навчання в університеті, оволодіння традиційними сільськогосподарськими (агрономія, механізація, ветеринарна медицина) та новими, важливими для сучасного виробництва спеціальностями, зокрема: землевпорядкування та кадастр, садово-паркове господарство, харчові технології, правознавство, товарознавство та експертиза в митній справі, логістика, менеджмент зовнішньої діяльності, маркетинг, енергетика та електротехнічні системи в агропромисловому комплексі тощо. Усіх шпальт нашої газети замало для того, щоб розповісти про все, чим сьогодні живе й чим пишається багатотисячна команда Сумського національного аграрного університету. Краще все побачити на власні очі. І повчитися...                                                              

    alt


    Володимир ВІЛЬОВИЧ 





    Схожі новини
  • На Львівщині створюється потужний центр європейської аграрної освіти
  • На базі Глухівського коледжу буде створено агротехнічний інститут
  • Досвід Сумського НАУ: від робітника до професора
  • МІНІСТР ВІДВІДАВ СУМСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
  • ЛНАУ – інтелектуальний центр регіону

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АВТОРИТЕТ АГРАРНОЇ ОСВІТИ


Сердечно вітаю з професійним святом - Днем працівників сільського господарства - усіх, хто зайнятий у цій нелегкій, але такій важливій сфері: хліборобів, механізаторів, тваринників, організаторів агропромислового виробництва, вчених-аграріїв, працівників харчової і переробної індустрії. Це свято заслужено всенародне, бо від результатів нашої роботи залежить і здоров'я, і благополуччя, і добробут, і процвітання всіх українців.

Бажаю кожному з вас радості, успіхів, міцного здоров'я і людського щастя! Нехай щедро родять ниви, над ними завжди буде мирне небо й сонце, а в кожному домі панують добро та злагода! Щедрий на свята останній місяць осені подарував нам можливість хоч на день об'єднати всі покоління студентів: як теперішніх, так і колишніх. Адже 17 листопада - Міжнародний День студента. А саме студентство, я переконаний, є найбільш прогресивним прошарком суспільства і джерелом нових ідей. Тож у цей день хочу привітати кожного студента і побажати здоров'я, успіхів та активної життєвої позиції. Не забувайте, що саме від ваших вчинків і виважених рішень залежить ваше особисте життя і майбутнє нашої держави! З повагою, ректор СНАУ, доктор с.-г. наук, професор, член-кореспондент УААН Володимир Ладика  

altАВТОРИТЕТ АГРАРНОЇ ОСВІТИ   4 листопада 2008 року, за сприяння Міністерства аграрної політики України, у присутності заступника міністра Ярослава Гадзала, директора Департаменту аграрної освіти та дорадництва Тетяни Іщенко, директора Науково-методичного центру Миколи Хоменка ректор Сумського НАУ, професор Володимир Ладика і голова сенату Університету Вайєнштефан (Німеччина) професор Герберт Штрьобель підписали оновлену угоду про співробітництво.

Документом передбачено спільне ведення в обох університетах-партнерах магістерського курсу «Адміністративний менеджмент», право отримання студентами подвійних дипломів від Сумського НАУ й Університету Вайєнштефан, академічний обмін і можливість навчання 20 студентів з кожної країни безкоштовно, відкриття у СНАУ координаційного бюро-представництва університету Вайєнштефан тощо. Договір сприятиме Сумському національному аграрному університету реалізувати умови Болонської угоди.
  Фундаментальні основи освітньої та наукової діяльності СНАУ На освітній аграрній ниві України, близького та далекого зарубіжжя Сумський національний аграрний університет добре відомий. Цей авторитетний вищий навчальний заклад плідно співпрацює з провідними аграрними університетами, підприємствами та організаціями сільськогосподарського профілю Великої Британії, Австралії, США, Франції, Нідерландів, Данії, Фінляндії, Швеції. Сьогодні Сумський НАУ - це університетський комплекс найвищого IV рівня акредитації, в якому фундаментальну вищу освіту отримують понад 19 тисяч студентів.           До структури вузу належать навчально-наукові інститути економіки та підприємництва, тваринництва та ветеринарної медицини, інженерно-технологічний, Інститут післядипломної освіти та дорадництва а також Інститут заочної освіти.          На 9 факультетах студенти отримують ґрунтовні знання за 24 спеціальностями та напрямами підготовки. І саме вони щороку стають дедалі популярнішими. Адже кількість великих аграрних і переробних підприємств України, створених спільно з іноземними партнерами, зростає. Тому сьогоднішня ситуація на ринку праці потребує висококваліфікованих фахівців, спроможних працювати за новітніми технологіями.          У Сумському НАУ майбутні аграрії отримують не лише теорію з обраної спеціальності, а й мають змогу реалізувати та закріпити знання на практиці не тільки на базі провідних агрогосподарств України, а й багатьох інших країн, зокрема, Великої Британії, Данії, Нідерландів, Швеції, Фінляндії, Франції, США, Австралії, Нової Зелендії. Така практика є чи не найкращою візитівкою молодого спеціаліста, адже сприяє його подальшому працевлаштуванню в найуспішніших агрофірмах і, відповідно, кар'єрному росту.            Сучасність - одна з головних рис університету Сьогодні студенти СНАУ забезпечені місцями в гуртожитку, до їх послуг - АВТОРИТЕТ АГРАРНОЇ ОСВІТИмережа Інтернет у кожній кімнаті, доступ до електронної бібліотеки на 1 мільйон сторінок. Близько alt100 студентів проживають в кімнатах гуртожитків з поліпшеними умовами. Для покращання матеріально-технічної бази цього року придбано нове потужне обладнання й організовано виробництво високоякісних меблів для проведення навчального процесу і проживання та відпочинку в гуртожитках. У вузі започатковано і успішно діє студентське самоврядування, обирається студентський ректор, декани. Працюють кафе та їдальня з найнижчими цінами у місті. Є студентський клуб, стадіон і спортзали, де понад 3000 студентів займаються у 29 спортивних секціях. Свою творчу історію, прекрасний репертуар, багаті традиції мають колективи університетських гуртків художньої самодіяльності. Інноваційні технології - складова якості навчального процесу Серед головних пріоритетів розвитку університету - вдосконалення та цільове використання інформаційних мереж, яке спрямоване, в першу чергу, на покращання якості організації навчального процесу. На сьогодні можливості університету, спрямовані на створення потужного інформаційного ресурсу та запровадження ефективних тестових методик для перевірки знань студентів, абітурієнтів, які навчаються на підготовчих курсах, є унікальними. Завдяки високоякісному технічному обладнанню та ліцензійному програмному забезпеченню, університет має можливість щомісячно поповнювати електронну бібліотеку на 100 тис. сторінок, проводити обробку до 50 тестових робіт студентів та абітурієнтів за 1 хвилину. Університет активно співпрацює в даному напрямку з такими відомими компаніями як ABBYY, PIRIT та іншими.   Удосконалення системи навчання в допомогу студентам Правильна орієнтація студента в безмежному навчально-інформаційному просторі багато в чому визначає сьогодні якість отриманих знань. Актуальні проблеми правильної організації самостійної роботи студентів, в контексті Болонських ініціатив, вирішуються в університеті запровадженням навчально-методичних комплексів, які є авторською розробкою викладачів університету, узагальненням необхідних конкретних знань, практичних навичок та інформації. Наукова діяльність - altоснова інноваційного розвитку Наукова діяльність професорсько-викладацького складу університету є важливою складовою його життя, невід'ємною частиною єдиного процесу - підготовки фахівців найвищого рівня. Тож науковці СНАУ плідно співпрацюють з Науково-дослідним інститутом розведення і генетики тварин УААН, обласним Інститутом АПВ, Сумським дослідним селекційним центром, а також з НДІ рослинництва ім. В.Я. Юрьєва, НДІ олійних культур УААН. Поширені не тільки в регіоні, але і в інших областях України, високоврожайні гібридні сорти картоплі „Молодіжна", „Ластівка", „Ювіляр", „Аграрна", „Фермерська", створені саме вченими СНАУ спільно з НДІ картоплярства УААН. Нинішнього року Сумською обласною радою прийнята «Програма розвитку картоплярства, овочівництва та селекції картоплі Сумської області», виконавцями якої є Головне управління агропромислового розвитку Сумської ОДА та Сумський НАУ. Мета програми - нарощування обсягів виробництва картоплі та овочів, забезпечення державних установ і населення області якісною овочевою продукцією, а також підтримка наукового забезпечення селекції і насінництва картоплі. Важливим досягненням науковців університету є реалізація програми, спрямованої на інвентаризацію заповідного фонду України, фінансування якої в обсязі близько 500 тис. грн. здійснює Міністерство охорони навколишнього середовища. З лабораторії - у виробництво При Інституті тваринництва та ветеринарної медицини СНАУ створена та успішно діє навчально-наукова виробнича лабораторія, на базі якої проводяться практичні заняття студентів. До її складу належать окремі лабораторії - конярства, скотарства, вівчарства, свинарства і птахівництва. Таким чином, студенти мають змогу набути і закріпити навички роботи з тваринами різних видів. Зокрема, студенти біолого-технологічного факультету під altкерівництвом викладачів складають раціони годівлі тварин, вивчають технологічні процеси, проводять оцінку якості продукції тваринництва. Студенти і викладачі факультету ветеринарної медицини, безпосередньо контактуючи з тваринами, вивчають їх анатомію і фізіологію, відпрацьовують методики клінічного дослідження, спостерігають за фізіологічним перебігом пологів і післяпологового періоду, за необхідності надають акушерську або гінекологічну допомогу, проводять хірургічні операції, копрологічні дослідження, щеплення тварин. Майбутні висококваліфіковані фахівці ветеринарної справи в умовах навчально-наукової виробничої лабораторії проводять наукові дослідження для виконання дипломних і дисертаційних робіт. Новітні технології в науково-дослідній діяльності Пошук новітніх технологій, запровадження передових методів навчання й ведення науково-дослідницької роботи - один із головних пріоритетів діяльності Сумського національного аграрного університету. У рамках співробітництва між Сумським НАУ та ВАТ „SELMI" за фінансової підтримки держави створена навчально-наукова лабораторія електронної мікроскопії. Університет отримав у своє розпорядження два сучасних прилади - растровий електронний мікроскоп РЭМ-106и та просвічуючий електронний мікроскоп ПЭМ 100-01. Системи управління мікроскопами комп'ютеризовані. Спеціальне програмне забезпечення дозволяє отримувати цифрові фотографії та проводити лінійні виміри на площині зображення. В Україні подібне обладнання використовує ряд технічних закладів освіти. А от серед вітчизняних аграрних вузів електронні мікроскопи такого рівня сьогодні є тільки в СНАУ. У 2008 році, в рамках міжнародної співпраці, в університеті створено Українсько-німецький біоенергетичний навчальний бізнес-центр. Методи сучасної професійної орієнтації Про високе визнання СНАУ altсвідчить його активна співпраця з Харківським регіональним центром оцінювання якості освіти. На підставі укладених угод, засвідчених підписами ректора університету Володимира Ладики та директора центру Олександра Сидоренка, на базі Сумського НАУ у травні 2008 року тестування з хімії, географії та фізики пройшли близько 800 абітурієнтів. З 1 грудня 2008 року в університеті розпочинає свою роботу пункт реєстрації учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року з числа випускників минулих років, учнів (студентів) професійно-технічних училищ та вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Вигідною особливістю для абітурієнтів Сумського НАУ, які навчаються на підготовчих курсах, є можливість поновити, систематизувати знання на основі сучасних освітніх методик. Створені всі умови для якісної підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, адаптації до умов подальшого навчання в університеті, оволодіння традиційними сільськогосподарськими (агрономія, механізація, ветеринарна медицина) та новими, важливими для сучасного виробництва спеціальностями, зокрема: землевпорядкування та кадастр, садово-паркове господарство, харчові технології, правознавство, товарознавство та експертиза в митній справі, логістика, менеджмент зовнішньої діяльності, маркетинг, енергетика та електротехнічні системи в агропромисловому комплексі тощо. Усіх шпальт нашої газети замало для того, щоб розповісти про все, чим сьогодні живе й чим пишається багатотисячна команда Сумського національного аграрного університету. Краще все побачити на власні очі. І повчитися...                                                              

alt


Володимир ВІЛЬОВИЧ 





Схожі новини
  • На Львівщині створюється потужний центр європейської аграрної освіти
  • На базі Глухівського коледжу буде створено агротехнічний інститут
  • Досвід Сумського НАУ: від робітника до професора
  • МІНІСТР ВІДВІДАВ СУМСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
  • ЛНАУ – інтелектуальний центр регіону

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.