Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Агрополітика»Гаряча тема»ЗА ЯКІСТЬ ЗЕРНА ВІДПОВІДАЮТЬ ЙОГО ВЛАСНИКИ
АТУ»Агрополітика»Гаряча тема»ЗА ЯКІСТЬ ЗЕРНА ВІДПОВІДАЮТЬ ЙОГО ВЛАСНИКИ

    ЗА ЯКІСТЬ ЗЕРНА ВІДПОВІДАЮТЬ ЙОГО ВЛАСНИКИ


    За дорученням міністра аграрної політики України Юрія Мельника його заступник Петро Вербицький 2 лютого перебував в Одеській області. Разом із представниками Державної інспекції з контролю якості сільськогосподарської продукції та моніторингу її ринку Вербицький побував на зерновому терміналі «Трансінвестсервіс» у порту м.Южне. На сьогодні в терміналі зберігається 230-240 тис. т ячменю, завезеного у вересні 2006 року. Термінал не відповідає нормам та технології тривалого зберігання зерна. Ще в жовтні 2006 року, проінспектувавши термінал на дотримання технології, Державна інспекція з контролю якості сільськогосподарської продукції зробила власникам припис, вказавши на необхідність перевезення збіжжя для подальшої доробки (просушки) на елеватори, обладнані необхідним устаткуванням. Власники терміналу «Трансінвестсервіс» припису не виконали.
    Станом на 2 лютого 2007 року ячмінь зберігається у буртах заввишки 15 метрів, без відповідної вентиляції. Через зміну температури повітря, підвищену вологість (наближеність до Чорного моря) та наявність конденсату, температура в товщі бурту підвищилась до 36-42 градусів. У результаті дії конденсату, на незначній площі бурту (до 2%) є ознаки проростання зерна. За зовнішніми ознаками зерно по зрізу бурту (від його дна до верхівки) не втратило свого звичайного вигляду.
    «Утім, – як підкреслив Петро Вербицький, – про якість ячменю можна буде говорити лише після його дослідження в лабораторії Державної інспекції. Результати можуть бути відомі 6-7 лютого. На даний час частину ячменю з терміналу вже вивезено для просушки.
    На наш погляд, те, що відбувається в «Трансінвестсервіс», є недбалістю власників. Вони знали про необхідність отримання експортної квоти, перш ніж завозити збіжжя до порту. А також розуміли, що питання вирішення експорту вимагає часу, і не подбали про належне зберігання зерна згідно з технологіями. Тому відповідальність за якість зерна повністю лежить на його власниках».
    На переконання фахівців Державної інспекції з контролю якості сільськогосподарської продукції та моніторингу її ринку, зерно, яке зберігається в портовому терміналі «Трансінвестсервіс», після перевезення на інші елеватори та проведення необхідних технологічних операцій може бути експортовано або використано в державі як фуражне.





    Схожі новини
  • СКАСОВАНО КВОТИ НА ЕКСПОРТ ФУРАЖНОГО ЗЕРНА
  • КВОТИ, ЛІЦЕНЗІЇ, ЕКСПОРТ
  • Держсільгоспінспекція посилює взаємодію з експедиторськими компаніями та зернотрейдерами
  • Микола Вашешніков: «Відміна деяких дозвільних документів значно погіршить імідж нашої держави на міжнародних ринках та вплине на здоров’я громадян»
  • Держсільгоспінспекція виявила порушення в столичному супермаркеті

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ЗА ЯКІСТЬ ЗЕРНА ВІДПОВІДАЮТЬ ЙОГО ВЛАСНИКИ

15 березень, Розділ Агрополітика/Гаряча тема, переглядів 7 690

За дорученням міністра аграрної політики України Юрія Мельника його заступник Петро Вербицький 2 лютого перебував в Одеській області. Разом із представниками Державної інспекції з контролю якості сільськогосподарської продукції та моніторингу її ринку Вербицький побував на зерновому терміналі «Трансінвестсервіс» у порту м.Южне. На сьогодні в терміналі зберігається 230-240 тис. т ячменю, завезеного у вересні 2006 року. Термінал не відповідає нормам та технології тривалого зберігання зерна. Ще в жовтні 2006 року, проінспектувавши термінал на дотримання технології, Державна інспекція з контролю якості сільськогосподарської продукції зробила власникам припис, вказавши на необхідність перевезення збіжжя для подальшої доробки (просушки) на елеватори, обладнані необхідним устаткуванням. Власники терміналу «Трансінвестсервіс» припису не виконали.
Станом на 2 лютого 2007 року ячмінь зберігається у буртах заввишки 15 метрів, без відповідної вентиляції. Через зміну температури повітря, підвищену вологість (наближеність до Чорного моря) та наявність конденсату, температура в товщі бурту підвищилась до 36-42 градусів. У результаті дії конденсату, на незначній площі бурту (до 2%) є ознаки проростання зерна. За зовнішніми ознаками зерно по зрізу бурту (від його дна до верхівки) не втратило свого звичайного вигляду.
«Утім, – як підкреслив Петро Вербицький, – про якість ячменю можна буде говорити лише після його дослідження в лабораторії Державної інспекції. Результати можуть бути відомі 6-7 лютого. На даний час частину ячменю з терміналу вже вивезено для просушки.
На наш погляд, те, що відбувається в «Трансінвестсервіс», є недбалістю власників. Вони знали про необхідність отримання експортної квоти, перш ніж завозити збіжжя до порту. А також розуміли, що питання вирішення експорту вимагає часу, і не подбали про належне зберігання зерна згідно з технологіями. Тому відповідальність за якість зерна повністю лежить на його власниках».
На переконання фахівців Державної інспекції з контролю якості сільськогосподарської продукції та моніторингу її ринку, зерно, яке зберігається в портовому терміналі «Трансінвестсервіс», після перевезення на інші елеватори та проведення необхідних технологічних операцій може бути експортовано або використано в державі як фуражне.





Схожі новини
  • СКАСОВАНО КВОТИ НА ЕКСПОРТ ФУРАЖНОГО ЗЕРНА
  • КВОТИ, ЛІЦЕНЗІЇ, ЕКСПОРТ
  • Держсільгоспінспекція посилює взаємодію з експедиторськими компаніями та зернотрейдерами
  • Микола Вашешніков: «Відміна деяких дозвільних документів значно погіршить імідж нашої держави на міжнародних ринках та вплине на здоров’я громадян»
  • Держсільгоспінспекція виявила порушення в столичному супермаркеті

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.