Аграрний тиждень. Україна
» » БРИТАНСЬКИЙ HARVESTER ТЕПЕР В УКРАЇНІ
» » БРИТАНСЬКИЙ HARVESTER ТЕПЕР В УКРАЇНІ

    БРИТАНСЬКИЙ HARVESTER ТЕПЕР В УКРАЇНІ


    Півроку тому на виставці «Агропром» у Кіровограді «Лозівські машини» демонстрували представнику британської компанії Larrington Trailers Річарду Ла Рінгтону свою техніку. А вже в лютому 2016-го компанії презентували спільний проект з виробництва в Україні трейлерів.

    Співпраця компаній ґрунтується на обміні науково-технічними знаннями і експорті технологій: британська компанія буде використовувати досвід українського партнера у виробництві ґрунтообробної техніки для свого ринку, а «Лозівські машини» - досвід британських колег у виробництві техніки для транспортування сільгосппродукції.

    За словами генерального директора компанії Larrington Trailers Річарда Ла Рінгтона, «Лозівські машини» мають високий рівень технічних знань і зростаючу виробничу базу. «Цим співробітництвом ми можемо багато досягти, - зазначив він. - Зараз ми впроваджуємо наші знання і досвід в Україні, що дозволить виробляти високоякісну продукцію для ринків країн Східної Європи і СНД. Надалі маємо намір освоїти виробництво інноваційної ґрунтообробної техніки у Великобританії».

     

    «Британець» в Україні

    За словами віце-президента з маркетингу та продажу Індустріальної групи УПЕК Романа Гіршфельда, в рамках спільного проекту буде створено спеціальний підрозділ Об'єднаного інженерного центру ІГ УПЕК, в якому українські та британські фахівці займатимуться розвитком лінійки причепів-самоскидів, адаптованих до умов ринків України, країн Східної Європи і СНД.

    Повний цикл спільного створення трейлерів розгорнуть у другому півріччі 2016 року на базі Лозівського ковальсько-механічного заводу (Харківська обл.) Заплановане складання цілої лінійки причепів вантажопідйомністю від 12 до 20 тонн. Окрім серії Harvester, планується освоїти виробництво більш складних перевантажувальних причепів із зсувною стінкою серії Chaser Trailer.

    «Ми бачимо реальну перспективу виробництва причепів-самоскидів і виходу «Лозівських машин» на ринок техніки для перевезення сільгосппродукції, - впевнений Роман Гіршфельд. - Ми переконані, цей проект стане прикладом успішного розвитку вітчизняного сільгоспмашинобудування, конкурентоспроможного не тільки на українському, а й закордонних ринках».

    Проект виведе українську компанію на світові ринки техніки і водночас зробить якісну техніку доступнішою для українських аграріїв. За попередніми підрахунками, вартість трейлерів вітчизняного виробництва буде на 20-25% нижчою від британських.

    Також локалізація даного виробництва дозволить ІГ УПЕК створити близько 100 нових робочих місць.

    Інвестиції у виробництво

    Щоб здійснити заплановане, Індустріальна група УПЕК інвестує в освоєння нового виробництва сільськогосподарських трейлерів близько 5 млн гривень. За словами Романа Гіршфельда, інвестиції будуть спрямовані в основному на придбання сучасного металообробного обладнання, освоєння технологій і впровадження досвіду британських партнерів. «Виробництво трейлерів ідеально підходить для повної локалізації виробництва на підприємствах УПЕК, виробнича база яких дозволяє забезпечити весь цикл випуску трейлерів: від виготовлення деталей і осей до фарбування кузова», - зазначає Р. Гіршфельд.

    В українській компанії переконані, що нова техніка буде користуватися попитом у сільгоспвиробників, адже зараз тільки через використання застарілої техніки втрати врожаю при транспортуванні складають 5-10%.

    «Сьогодні рентабельність і конкурентоспроможність вітчизняного сільгоспвиробництва безпосередньо залежить від впровадження прогресивних аграрних технологій, в тому числі і застосування передової сільгосптехніки, - каже Роман Гіршфельд. - Ми побачили зацікавленість наших аграріїв у цій техніці, бо через кризові явища в економіці в цьому сегменті ринку сільгосптехніки помітно скоротилася кількість пропозицій іноземних виробників, а вітчизняні пропозиції не можуть задовольнити попит аграріїв на якісні сучасні причепи».

     

    Конкурентні переваги

    Причепи Harvester мають конструктивні особливості та конкурентні відмінності, завдяки яким вони отримали визнання у європейських аграріїв. Модель причепа Нarvester 18Т, яка була представлена на виставці «Зернові технології» (м. Київ), базується на двовісному шасі й оснащується кузовом об’ємом 23 м3 вантажопідйомністю 18 тонн. Причіп агрегатується з трактором потужністю 150 к. с.

    За словами головного конструктора ТОВ «Українське конструкторське бюро трансмісій і шасі» Олексія Гриненка, серед переваг Harvester: міцний похилий кузов жолобоподібної форми, вироблений з високоякісної сталі, спеціальні шини низького тиску з підвищеною прохідністю. Також він має найміцнішу в даному сегменті трейлерів підвіску, краще оглядове вікно і такі елементи безпеки, як LED-освітлення та синхронізована двоконтурна пневматична й гідравлічна гальмівна система. Все це забезпечує надійність і безпеку експлуатації трейлера, а також дбайливе транспортування і вивантаження продукції.

    Перші товарні причепи планується відвантажити клієнтам у ІІ-му півріччі, а до кінця року випустити майже 20 одиниць. У 2017-му заплановано 100 причепів, а в 2018-му - не менше 200.

    Василь БОНДАРЕНКО

     

     

    Візитка

    «Лозівські машини» - вітчизняний бренд ґрунтообробної сільгосптехніки, що випускається Лозівським ковальсько-механічним заводом (ЛКМЗ). Підприємство працює в складі Індустріальної групи УПЕК - однієї з найбільших в Україні приватних компаній, що спеціалізуються в машинобудівному бізнесі.

    Цитата

    Анатолій Гіршфельд, народний депутат України

    Даний проект дозволить створити додаткові робочі місця, підвищити конкурентоспроможність Індустріальної групи УПЕК і регіону в цілому. Це прекрасний приклад для всієї країни, як має будуватися співпраця між українськими та зарубіжними компаніями в галузі високотехнологічного машинобудування. Нам є що показати і пред'явити світові, тож держава повинна стимулювати подібні проекти. Вони одночасно відкривають експорт українській продукції та імпорт наукомістких технологій, завдяки яким буде розвиватися національна економіка і створюватися робочі місця.





    Схожі новини
  • ВІДКРИТТЯ І ПРЕМ’ЄРИ
  • Українські культиватори випускатимуть у Британії
  • Еволюція вдосконалення
  • Українським аграріям обіцяють українську техніку
  • Мінагрополітики: Для відродження сільськогосподарського машинобудування потрібно не тільки субсидування, а й впровадження інноваційних технологій

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

БРИТАНСЬКИЙ HARVESTER ТЕПЕР В УКРАЇНІ


Півроку тому на виставці «Агропром» у Кіровограді «Лозівські машини» демонстрували представнику британської компанії Larrington Trailers Річарду Ла Рінгтону свою техніку. А вже в лютому 2016-го компанії презентували спільний проект з виробництва в Україні трейлерів.

Співпраця компаній ґрунтується на обміні науково-технічними знаннями і експорті технологій: британська компанія буде використовувати досвід українського партнера у виробництві ґрунтообробної техніки для свого ринку, а «Лозівські машини» - досвід британських колег у виробництві техніки для транспортування сільгосппродукції.

За словами генерального директора компанії Larrington Trailers Річарда Ла Рінгтона, «Лозівські машини» мають високий рівень технічних знань і зростаючу виробничу базу. «Цим співробітництвом ми можемо багато досягти, - зазначив він. - Зараз ми впроваджуємо наші знання і досвід в Україні, що дозволить виробляти високоякісну продукцію для ринків країн Східної Європи і СНД. Надалі маємо намір освоїти виробництво інноваційної ґрунтообробної техніки у Великобританії».

 

«Британець» в Україні

За словами віце-президента з маркетингу та продажу Індустріальної групи УПЕК Романа Гіршфельда, в рамках спільного проекту буде створено спеціальний підрозділ Об'єднаного інженерного центру ІГ УПЕК, в якому українські та британські фахівці займатимуться розвитком лінійки причепів-самоскидів, адаптованих до умов ринків України, країн Східної Європи і СНД.

Повний цикл спільного створення трейлерів розгорнуть у другому півріччі 2016 року на базі Лозівського ковальсько-механічного заводу (Харківська обл.) Заплановане складання цілої лінійки причепів вантажопідйомністю від 12 до 20 тонн. Окрім серії Harvester, планується освоїти виробництво більш складних перевантажувальних причепів із зсувною стінкою серії Chaser Trailer.

«Ми бачимо реальну перспективу виробництва причепів-самоскидів і виходу «Лозівських машин» на ринок техніки для перевезення сільгосппродукції, - впевнений Роман Гіршфельд. - Ми переконані, цей проект стане прикладом успішного розвитку вітчизняного сільгоспмашинобудування, конкурентоспроможного не тільки на українському, а й закордонних ринках».

Проект виведе українську компанію на світові ринки техніки і водночас зробить якісну техніку доступнішою для українських аграріїв. За попередніми підрахунками, вартість трейлерів вітчизняного виробництва буде на 20-25% нижчою від британських.

Також локалізація даного виробництва дозволить ІГ УПЕК створити близько 100 нових робочих місць.

Інвестиції у виробництво

Щоб здійснити заплановане, Індустріальна група УПЕК інвестує в освоєння нового виробництва сільськогосподарських трейлерів близько 5 млн гривень. За словами Романа Гіршфельда, інвестиції будуть спрямовані в основному на придбання сучасного металообробного обладнання, освоєння технологій і впровадження досвіду британських партнерів. «Виробництво трейлерів ідеально підходить для повної локалізації виробництва на підприємствах УПЕК, виробнича база яких дозволяє забезпечити весь цикл випуску трейлерів: від виготовлення деталей і осей до фарбування кузова», - зазначає Р. Гіршфельд.

В українській компанії переконані, що нова техніка буде користуватися попитом у сільгоспвиробників, адже зараз тільки через використання застарілої техніки втрати врожаю при транспортуванні складають 5-10%.

«Сьогодні рентабельність і конкурентоспроможність вітчизняного сільгоспвиробництва безпосередньо залежить від впровадження прогресивних аграрних технологій, в тому числі і застосування передової сільгосптехніки, - каже Роман Гіршфельд. - Ми побачили зацікавленість наших аграріїв у цій техніці, бо через кризові явища в економіці в цьому сегменті ринку сільгосптехніки помітно скоротилася кількість пропозицій іноземних виробників, а вітчизняні пропозиції не можуть задовольнити попит аграріїв на якісні сучасні причепи».

 

Конкурентні переваги

Причепи Harvester мають конструктивні особливості та конкурентні відмінності, завдяки яким вони отримали визнання у європейських аграріїв. Модель причепа Нarvester 18Т, яка була представлена на виставці «Зернові технології» (м. Київ), базується на двовісному шасі й оснащується кузовом об’ємом 23 м3 вантажопідйомністю 18 тонн. Причіп агрегатується з трактором потужністю 150 к. с.

За словами головного конструктора ТОВ «Українське конструкторське бюро трансмісій і шасі» Олексія Гриненка, серед переваг Harvester: міцний похилий кузов жолобоподібної форми, вироблений з високоякісної сталі, спеціальні шини низького тиску з підвищеною прохідністю. Також він має найміцнішу в даному сегменті трейлерів підвіску, краще оглядове вікно і такі елементи безпеки, як LED-освітлення та синхронізована двоконтурна пневматична й гідравлічна гальмівна система. Все це забезпечує надійність і безпеку експлуатації трейлера, а також дбайливе транспортування і вивантаження продукції.

Перші товарні причепи планується відвантажити клієнтам у ІІ-му півріччі, а до кінця року випустити майже 20 одиниць. У 2017-му заплановано 100 причепів, а в 2018-му - не менше 200.

Василь БОНДАРЕНКО

 

 

Візитка

«Лозівські машини» - вітчизняний бренд ґрунтообробної сільгосптехніки, що випускається Лозівським ковальсько-механічним заводом (ЛКМЗ). Підприємство працює в складі Індустріальної групи УПЕК - однієї з найбільших в Україні приватних компаній, що спеціалізуються в машинобудівному бізнесі.

Цитата

Анатолій Гіршфельд, народний депутат України

Даний проект дозволить створити додаткові робочі місця, підвищити конкурентоспроможність Індустріальної групи УПЕК і регіону в цілому. Це прекрасний приклад для всієї країни, як має будуватися співпраця між українськими та зарубіжними компаніями в галузі високотехнологічного машинобудування. Нам є що показати і пред'явити світові, тож держава повинна стимулювати подібні проекти. Вони одночасно відкривають експорт українській продукції та імпорт наукомістких технологій, завдяки яким буде розвиватися національна економіка і створюватися робочі місця.





Схожі новини
  • ВІДКРИТТЯ І ПРЕМ’ЄРИ
  • Українські культиватори випускатимуть у Британії
  • Еволюція вдосконалення
  • Українським аграріям обіцяють українську техніку
  • Мінагрополітики: Для відродження сільськогосподарського машинобудування потрібно не тільки субсидування, а й впровадження інноваційних технологій

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.