Аграрний тиждень. Україна
» » «Агромарс» підтримує запровадження стандарту змісту вологи в курятині на рівні 4%
» » «Агромарс» підтримує запровадження стандарту змісту вологи в курятині на рівні 4%

«Агромарс» підтримує запровадження стандарту змісту вологи в курятині на рівні 4%


Великий виробник курятини компанія «Агромарс» (ТМ «Гаврилівські курчата») підтримує запровадження норми максимального вмісту вологи в охолодженому м'ясі птиці на рівні 4%.

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив журналістам під час прес-конференції директор ТОВ «Агромарс» Олексій Марченко.

«Ми вважаємо, що норма, яку пропонують розробники українського стандарту - не більше 4% (вмісту вологи в м'ясі - УНІАН), є на сьогодні нормальною і включає в себе всю воду, яка може бути природним шляхом вбрана під час охолодження тушки водним способом», - сказав О.Марченко.

За його словами, деякі учасники ринку пропонують збільшити допустимий показник вмісту вологи до 7%.

О.Марченко нагадав, що на сьогодні використовуються два способи промислового охолодження курятини - повітряно-краплинний (гідроаерозольний) і шляхом занурення в холодну воду. До того ж останній в Україні є більш популярним і передбачає більший вміст вологи в охолодженому м'ясі.

О.Марченко також зазначив, що компанія «Агромарс» використовує обидва способи охолодження тушок, а показники частки вологи при водному охолодженні становлять 2,68%, при повітряно-крапельному - 0,12%.





Схожі новини
  • Гармонічна гармонізація
  • Производитель "Гавриловских курчат" не будет судиться с "Киевоблэнерго" из-за гибели птицы
  • Єврокомісія уже в грудні може відкрити для української курятини ринок ЄС
  • «Гаврилівські курчата» вимагатимуть від Київобленерго відшкодування збитків за смерть птиці
  • На комплексі «Агромарс» через відключення електроенергії загинуло 100 тис. голів птиці

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.