Аграрний тиждень. Україна
» » Агробренд України: американці на заході, швейцарці на сході
» » Агробренд України: американці на заході, швейцарці на сході

    Агробренд України: американці на заході, швейцарці на сході


    Асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” (УКАБ) та “Київський міжнародний контрактовий ярмарок” в рамках щорічного конкурсу “Агробренд” провели традиційне опитування аграріїв з метою визначення найуспішніших брендів серед виробників сільськогосподарської техніки, агрохімії, насіння та компаній-дилерів із ресурсного забезпечення сільськогосподарських виробників. Попередні результати свідчать про певні регіональні відмінності у вподобаннях аграріїв.
    Результати опитування аграріїв у західних регіонах України показали, що у номінації «Кращий виробник сільськогосподарської техніки» беззаперечним лідером по впізнаваності торгової марки є компанія John Deere. Так, на заході популярність техніки цієї марки є найбільшою – 55% респондентів вказали, що вважають її найкращою. На другому місці – компанія Claas (23%), а на третьому – техніка Мінського тракторного заводу (17%). Четвірку лідерів закриває компанія Case New Holland із результатом 7%.
    «Цікавим результатом конкурсу є те, що вже більш-менш чітко простежуються регіональні відмінності у популярності брендів», – стверджує директор агенції AgriSurvey УКАБ Тарас Гагалюк. «Так, якщо, крім John Deere, на заході країни найпопулярнішою є ще одна марка американського походження – виробника насіння Pioneer, то на сході серйозним визнанням користується агрохімічна та насіннєва продукція під брендом швейцарської компанії Syngenta».
    Тим часом кращим виробником агрохімічної продукції сільгоспвиробники західних областей визнали компанію Bayer CropScience (48%), якій чималу конкуренцію склала компанія Syngenta(36%). На третьому місці - компанія BASF (близько 11% респондентів). Найпопулярнішим виробником насіння на заході країни є компанія Pioneer (25%). Друге місце ділять між собою Syngenta (12%) та Monsanto (12%). На сході України ситуація інша. Популярність виробників агрохімічної продукції розподілилась наступним чином: Syngenta (41%), Bayer CropScience (34%), BASF (16%). А популярність насіннєвих компаній така: Syngenta (45%), Pioneer (32%), Монсанто (11%).
    За словами Т. Гагалюка, цікаві результати спостерігаються також у центральних та південних областях, але вони будуть озвучені при підбитті остаточних підсумків у цілому по країні. Нагородження ж переможців та лауреатів конкурсу відбудеться 12 лютого в рамках виставки «Зернові технології 2013».





    Схожі новини
  • Ситуація в агросекторі - несприятлива
  • Відомі переможці конкурсу «АГРОБРЕНД-2013»!
  • УКАБ: українці викинуть на сміття до 10% продуктів новорічного столу
  • Концентрація ринку засобів захисту рослин зростає
  • Українсько-Німецький агробізнес форум

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Агробренд України: американці на заході, швейцарці на сході


Асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” (УКАБ) та “Київський міжнародний контрактовий ярмарок” в рамках щорічного конкурсу “Агробренд” провели традиційне опитування аграріїв з метою визначення найуспішніших брендів серед виробників сільськогосподарської техніки, агрохімії, насіння та компаній-дилерів із ресурсного забезпечення сільськогосподарських виробників. Попередні результати свідчать про певні регіональні відмінності у вподобаннях аграріїв.
Результати опитування аграріїв у західних регіонах України показали, що у номінації «Кращий виробник сільськогосподарської техніки» беззаперечним лідером по впізнаваності торгової марки є компанія John Deere. Так, на заході популярність техніки цієї марки є найбільшою – 55% респондентів вказали, що вважають її найкращою. На другому місці – компанія Claas (23%), а на третьому – техніка Мінського тракторного заводу (17%). Четвірку лідерів закриває компанія Case New Holland із результатом 7%.
«Цікавим результатом конкурсу є те, що вже більш-менш чітко простежуються регіональні відмінності у популярності брендів», – стверджує директор агенції AgriSurvey УКАБ Тарас Гагалюк. «Так, якщо, крім John Deere, на заході країни найпопулярнішою є ще одна марка американського походження – виробника насіння Pioneer, то на сході серйозним визнанням користується агрохімічна та насіннєва продукція під брендом швейцарської компанії Syngenta».
Тим часом кращим виробником агрохімічної продукції сільгоспвиробники західних областей визнали компанію Bayer CropScience (48%), якій чималу конкуренцію склала компанія Syngenta(36%). На третьому місці - компанія BASF (близько 11% респондентів). Найпопулярнішим виробником насіння на заході країни є компанія Pioneer (25%). Друге місце ділять між собою Syngenta (12%) та Monsanto (12%). На сході України ситуація інша. Популярність виробників агрохімічної продукції розподілилась наступним чином: Syngenta (41%), Bayer CropScience (34%), BASF (16%). А популярність насіннєвих компаній така: Syngenta (45%), Pioneer (32%), Монсанто (11%).
За словами Т. Гагалюка, цікаві результати спостерігаються також у центральних та південних областях, але вони будуть озвучені при підбитті остаточних підсумків у цілому по країні. Нагородження ж переможців та лауреатів конкурсу відбудеться 12 лютого в рамках виставки «Зернові технології 2013».





Схожі новини
  • Ситуація в агросекторі - несприятлива
  • Відомі переможці конкурсу «АГРОБРЕНД-2013»!
  • УКАБ: українці викинуть на сміття до 10% продуктів новорічного столу
  • Концентрація ринку засобів захисту рослин зростає
  • Українсько-Німецький агробізнес форум

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.