Аграрний тиждень. Україна
» » Концентрація ринку засобів захисту рослин зростає
» » Концентрація ринку засобів захисту рослин зростає

    Концентрація ринку засобів захисту рослин зростає


    Поряд зі зростанням ринку ЗЗР зростає і прихильність споживачів до ключових гравців сектору. За рік впізнаваність брендів-лідерів у цій номінації зросла в середньому на 5%, тоді як загальний ріст ринку ЗЗР у 2011 році склав 38%. Про це свідчать результати опитування в рамках щорічного конкурсу «АГРОБРЕНД», який проводиться Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) спільно з Київським Міжнародним Контрактовим Ярмарком (КМКЯ).

    Кращими виробниками агрохімічної продукції у центральних регіонах (Вінницька, Житомирська, Київська, Полтавська, Сумська, Черкаська та Чернігівська області) були визнані компанії Bayer та Syngenta, які отримали 33% та 32% голосів відповідно. Наступною по впізнаваності є компанія BASF, яку визнали близько 16% респондентів.

    У номінації «Кращий виробник сільськогосподарської техніки» першість JohnDeere було визнано 40% аграріїв. На другому місці – компанія МТЗ (32%), а трійку лідерів закриває компанія Claas (20%). Компанії МТЗ та Claas зміцнили свої позиції на 6% у порівнянні з минулорічними результатами.

    Найбільш відомим виробником насіння визнана компанія Pioneer (39%), у боротьбі за друге місце спостерігалася жорстка конкуренція між компаніями Syngenta та Monsanto, які отримали майже однакову кількість голосів - 28% та 26% відповідно. Як зазначає менеджер проектів агенції AgriSurvey УКАБ Ірина Кулик, у порівнянні з минулим роком відбулася значна концентрація прихильності споживачів навколо ключових виробників насіння, які значно зміцнили свої позиції. Впізнаваність Pioneer зросла на 7%, Syngenta – на 11%, Monsanto – на 10%. Впізнаваність решти брендів не перевищує 4%.

    У сфері ресурсного забезпечення у центральних регіонах лідирують дві компанії-дилери: Ерідон (26%) та Райз (22%). Компанія Ерідон підвищила рівень впізнаваності на понад 10% у порівнянні з минулим роком і випередила компанію Райз, що була визнана кращою у цій номінації минулого року. Значна частка опитаних аграріїв (15%) не користуються послугами дилерів. «Особливістю центрального регіону є те, що аграрії співпрацюють з виробниками ресурсів напряму. Це пов’язано із територіальною наближеністю до представництв компаній-виробників агроресурсів. Співпраця без посередників також сприяє вищій ефективності маркетингової політики ресурсних компаній», - коментує Ірина Кулик.

    Нагадаємо, що підбиття підсумків конкурсу «АГРОБРЕНД» та церемонія нагородження переможців відбудеться в рамках виставки «ІнтерАГРО-2012» 7 лютого 2012 року о 13.00 у конференц-залі № 2 Павільйону № 3.

    Довідка: Конкурс «АГРОБРЕНД» заснований Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок» у 2009 р. Мета конкурсу полягає у формуванні і розвитку обізнаності з брендами, об’єктивна оцінка ефективності маркетингової політики ресурсних компаній, вивчення динаміки ринку та змін у вимогах споживачів. Зарезультатамиконкурсувідбуваєтьсянагородженнянайуспішнішихбрендівсередпостачальниківресурсівсільськогосподарськоговиробництва: «Кращий виробник сільськогосподарської техніки», «Кращий виробник агрохімічної продукції», «Кращий виробник насіння сільськогосподарських культур» і «Краща компанія-дилер усфері ресурсного забезпечення АПК України». Методологія опитування: телефонне інтерв’ю з керівником / головним агрономом / головним інженером сільськогосподарського підприємства. Похибка вибірки при опитуванні 1000 респондентів ± 3%.





    Схожі новини
  • Ситуація в агросекторі - несприятлива
  • Відомі переможці конкурсу «АГРОБРЕНД-2013»!
  • Агробренд України: американці на заході, швейцарці на сході
  • „АГРО-2012” запрошує
  • УКАБ сприяє обміну досвідом між українськими та міжнародними виробниками плодоовочевої продукції

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Концентрація ринку засобів захисту рослин зростає


Поряд зі зростанням ринку ЗЗР зростає і прихильність споживачів до ключових гравців сектору. За рік впізнаваність брендів-лідерів у цій номінації зросла в середньому на 5%, тоді як загальний ріст ринку ЗЗР у 2011 році склав 38%. Про це свідчать результати опитування в рамках щорічного конкурсу «АГРОБРЕНД», який проводиться Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) спільно з Київським Міжнародним Контрактовим Ярмарком (КМКЯ).

Кращими виробниками агрохімічної продукції у центральних регіонах (Вінницька, Житомирська, Київська, Полтавська, Сумська, Черкаська та Чернігівська області) були визнані компанії Bayer та Syngenta, які отримали 33% та 32% голосів відповідно. Наступною по впізнаваності є компанія BASF, яку визнали близько 16% респондентів.

У номінації «Кращий виробник сільськогосподарської техніки» першість JohnDeere було визнано 40% аграріїв. На другому місці – компанія МТЗ (32%), а трійку лідерів закриває компанія Claas (20%). Компанії МТЗ та Claas зміцнили свої позиції на 6% у порівнянні з минулорічними результатами.

Найбільш відомим виробником насіння визнана компанія Pioneer (39%), у боротьбі за друге місце спостерігалася жорстка конкуренція між компаніями Syngenta та Monsanto, які отримали майже однакову кількість голосів - 28% та 26% відповідно. Як зазначає менеджер проектів агенції AgriSurvey УКАБ Ірина Кулик, у порівнянні з минулим роком відбулася значна концентрація прихильності споживачів навколо ключових виробників насіння, які значно зміцнили свої позиції. Впізнаваність Pioneer зросла на 7%, Syngenta – на 11%, Monsanto – на 10%. Впізнаваність решти брендів не перевищує 4%.

У сфері ресурсного забезпечення у центральних регіонах лідирують дві компанії-дилери: Ерідон (26%) та Райз (22%). Компанія Ерідон підвищила рівень впізнаваності на понад 10% у порівнянні з минулим роком і випередила компанію Райз, що була визнана кращою у цій номінації минулого року. Значна частка опитаних аграріїв (15%) не користуються послугами дилерів. «Особливістю центрального регіону є те, що аграрії співпрацюють з виробниками ресурсів напряму. Це пов’язано із територіальною наближеністю до представництв компаній-виробників агроресурсів. Співпраця без посередників також сприяє вищій ефективності маркетингової політики ресурсних компаній», - коментує Ірина Кулик.

Нагадаємо, що підбиття підсумків конкурсу «АГРОБРЕНД» та церемонія нагородження переможців відбудеться в рамках виставки «ІнтерАГРО-2012» 7 лютого 2012 року о 13.00 у конференц-залі № 2 Павільйону № 3.

Довідка: Конкурс «АГРОБРЕНД» заснований Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок» у 2009 р. Мета конкурсу полягає у формуванні і розвитку обізнаності з брендами, об’єктивна оцінка ефективності маркетингової політики ресурсних компаній, вивчення динаміки ринку та змін у вимогах споживачів. Зарезультатамиконкурсувідбуваєтьсянагородженнянайуспішнішихбрендівсередпостачальниківресурсівсільськогосподарськоговиробництва: «Кращий виробник сільськогосподарської техніки», «Кращий виробник агрохімічної продукції», «Кращий виробник насіння сільськогосподарських культур» і «Краща компанія-дилер усфері ресурсного забезпечення АПК України». Методологія опитування: телефонне інтерв’ю з керівником / головним агрономом / головним інженером сільськогосподарського підприємства. Похибка вибірки при опитуванні 1000 респондентів ± 3%.





Схожі новини
  • Ситуація в агросекторі - несприятлива
  • Відомі переможці конкурсу «АГРОБРЕНД-2013»!
  • Агробренд України: американці на заході, швейцарці на сході
  • „АГРО-2012” запрошує
  • УКАБ сприяє обміну досвідом між українськими та міжнародними виробниками плодоовочевої продукції

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.