Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Леонід Козаченко: До ЄС - краще! І Державі, і людям!
АТУ»Новини»Леонід Козаченко: До ЄС - краще! І Державі, і людям!

    Леонід Козаченко: До ЄС - краще! І Державі, і людям!


    Якщо Україна підпише і буде ратифіковано угоду про асоціацію з ЄС, невід’ємною складовою якої є угода про зону вільної торгівлі, то активи українських кампаній подорожчають у рази і бізнес почне розвиватись динамічніше, бо значно збільшаться можливості залучення інвестицій.

    Таку думку висловив голова Ради підприємців при КМУ, президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко під час Міжнародної наукової конференції “Позиціонування України у відносинах з ЄС, Росією, Митним союзом і НАТО”.

    Л.Козаченко, посилаючись на висловлювання відомо фінансиста Джима Роджерса, зазначив, що капіталізація бізнесу будь-якої публічної кампанії в Україні приблизно у два з половиною - три рази нижча, ніж аналогічної кампанії у Польщі, та у п’ять разів, ніж у Німеччині. Капіталізація бізнесу у Росії, така ж сама як і в Україні.

    «Звісно, що тільки український народ повинен обрати свій шлях. Але якщо це шлях до Європи, то тут домінують демократичні цінності, до яких важливо було б прагнути. Проте і у ЄС, і у Митному Союзі Україна має свої економічні, у тому числі невідкладні поточні інтереси, якими вона не може нехтувати, – додав експерт.

    Щодо ринків збуту, то, як відомо, територія Митного союзу більша, але населення у 3 рази менше, ніж у Європейському союзі. Ринок споживання у ЄС значно більший, ніж у МС. “Звичайно, що ринок ЄС перенасичений, але треба також враховувати потенціал використання купівельної спроможності ринків ЄС”, – зазначив експерт.

    Л.Козаченко наголосив, що, приймаючи стратегічне рішення, який шлях обрати, ми повинні, насамперед, виходити із міркувань реалізації свого природного, інтелектуального, географічного потенціалів та зміцнення економіки України.

    “Звичайно треба рухатись так, щоб не створити напруги на жодному напрямку, щоб ситуація була стабільною та максимально вигідною для України. Нам треба зробити потужний крок у напрямку ЄС, а потім думати про інше ”, – резюмував експерт.





    Схожі новини
  • Козаченко: Український АПК потребує $60 млрд. інвестицій
  • Л.Козаченко: у Європі яйця у 4 рази дорожчі, ніж в Україні
  • Леонід Козаченко назвав ціну переходу на європейські техстандарти
  • Л.Козаченко: в Україні може зупинитися виробництво дитячого харчування
  • Невдовзі Україна може посісти 2 місце в світі за експортом зерна

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Леонід Козаченко: До ЄС - краще! І Державі, і людям!

12 квітень, Розділ Новини, переглядів 4 469

Якщо Україна підпише і буде ратифіковано угоду про асоціацію з ЄС, невід’ємною складовою якої є угода про зону вільної торгівлі, то активи українських кампаній подорожчають у рази і бізнес почне розвиватись динамічніше, бо значно збільшаться можливості залучення інвестицій.

Таку думку висловив голова Ради підприємців при КМУ, президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко під час Міжнародної наукової конференції “Позиціонування України у відносинах з ЄС, Росією, Митним союзом і НАТО”.

Л.Козаченко, посилаючись на висловлювання відомо фінансиста Джима Роджерса, зазначив, що капіталізація бізнесу будь-якої публічної кампанії в Україні приблизно у два з половиною - три рази нижча, ніж аналогічної кампанії у Польщі, та у п’ять разів, ніж у Німеччині. Капіталізація бізнесу у Росії, така ж сама як і в Україні.

«Звісно, що тільки український народ повинен обрати свій шлях. Але якщо це шлях до Європи, то тут домінують демократичні цінності, до яких важливо було б прагнути. Проте і у ЄС, і у Митному Союзі Україна має свої економічні, у тому числі невідкладні поточні інтереси, якими вона не може нехтувати, – додав експерт.

Щодо ринків збуту, то, як відомо, територія Митного союзу більша, але населення у 3 рази менше, ніж у Європейському союзі. Ринок споживання у ЄС значно більший, ніж у МС. “Звичайно, що ринок ЄС перенасичений, але треба також враховувати потенціал використання купівельної спроможності ринків ЄС”, – зазначив експерт.

Л.Козаченко наголосив, що, приймаючи стратегічне рішення, який шлях обрати, ми повинні, насамперед, виходити із міркувань реалізації свого природного, інтелектуального, географічного потенціалів та зміцнення економіки України.

“Звичайно треба рухатись так, щоб не створити напруги на жодному напрямку, щоб ситуація була стабільною та максимально вигідною для України. Нам треба зробити потужний крок у напрямку ЄС, а потім думати про інше ”, – резюмував експерт.





Схожі новини
  • Козаченко: Український АПК потребує $60 млрд. інвестицій
  • Л.Козаченко: у Європі яйця у 4 рази дорожчі, ніж в Україні
  • Леонід Козаченко назвав ціну переходу на європейські техстандарти
  • Л.Козаченко: в Україні може зупинитися виробництво дитячого харчування
  • Невдовзі Україна може посісти 2 місце в світі за експортом зерна

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.