Аграрний тиждень. Україна
» » Останніми тижнями спостерігається поступове зниження цін на овочі
» » Останніми тижнями спостерігається поступове зниження цін на овочі

    Останніми тижнями спостерігається поступове зниження цін на овочі


    Достатня пропозиція вітчизняних овочів та пожвавлений напередодні свят попит зумовили поступове зниження цін на більшості продовольчих ринків країни. Так, під час православного посту вартість овочевої продукції невмотивовано коливалася. На сьогодні ціни так званого «борщового набору» на ринку «Столичний» на третину нижчі, ніж у супермаркетах Києва. Така ж тенденція спостерігається у регіонах України.
    За підсумками минулого року виробництво овочів в Україні становило понад 10 мільйонів тонн, у тому числі в одноосібних господарствах було вироблено 86% від усього обсягу. Крім того, було вирощено понад 23 мільйона тонн картоплі, з яких 96% − одноосібниками. Такий урожай овочів перевищує середньорічні обсяги споживання в Україні на 35%, а картоплі – втричі.
    Сьогодні, після певного періоду незначного підвищення цін на овочі, відбувається поступове їх зниження. Отже, достатня пропозиція на ринку овочів та занадто оптимістичні сподівання посередників щодо високих цін зумовлюють поступове їх здешевлення.
    До того ж, завдяки створенню в останні роки мережі оптових ринків сільгосппродукції вдається збільшити обсяги реалізації плодово-овочевої продукції за доступними для споживача цінами.
    «Сьогодні на ринку «Столичний» у Києві ціни на дрібнооптові партії товару (від 25 кг) у середньому нижчі від цін у супермаркетах на 47%, роздрібні ціни − на 34%. Так, вартість овочів «борщового набору», до якого входять картопля, буряк, капуста, цибуля та морква, на «Столичному» становить 14,5 гривні. Водночас, на продовольчих ринках столиці він коштує 18,5 гривні, а в супермаркетах – 26,74 гривні», − повідомив заступник директора Департаменту економічного розвитку аграрного ринку Олексій Кузьменков.
    На оптових ринках сільгосппродукції завжди представлений широкий асортимент товарів та достатня пропозиція. Крім того, більш ніж половина продавців на цих ринках є власне виробниками овочів та фруктів. При цьому частка реалізованої ними на цих ринках продукції становить до 70%.
    Варто також зазначити, що на оптових ринках повний асортимент сезонної української продукції, від ягід та ранніх овочів до баштанних культур та овочів борщового набору, реалізують фермери фактично з усієї України. Від початку роботи оптових ринків їх відвідало понад 3,8 мільйона покупців. А реалізовували свою продукцію понад 223 тисячі продавців. За цей час на ОРСП реалізовано понад 1,2 мільйона тонн сільгосппродукції.





    Схожі новини
  • Вартість борщового набору стабілізується для виробників та споживачів
  • В Україні "борщовий набір" за рік подорожчав на 54,6%
  • Оптові ринки відвідали понад 4,4 мільйона українців
  • В Україні зберігаються стабільні ціни на овочі
  • Мінагрополітики: Україна забезпечена власними овочами за доступними цінами.

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Останніми тижнями спостерігається поступове зниження цін на овочі


Достатня пропозиція вітчизняних овочів та пожвавлений напередодні свят попит зумовили поступове зниження цін на більшості продовольчих ринків країни. Так, під час православного посту вартість овочевої продукції невмотивовано коливалася. На сьогодні ціни так званого «борщового набору» на ринку «Столичний» на третину нижчі, ніж у супермаркетах Києва. Така ж тенденція спостерігається у регіонах України.
За підсумками минулого року виробництво овочів в Україні становило понад 10 мільйонів тонн, у тому числі в одноосібних господарствах було вироблено 86% від усього обсягу. Крім того, було вирощено понад 23 мільйона тонн картоплі, з яких 96% − одноосібниками. Такий урожай овочів перевищує середньорічні обсяги споживання в Україні на 35%, а картоплі – втричі.
Сьогодні, після певного періоду незначного підвищення цін на овочі, відбувається поступове їх зниження. Отже, достатня пропозиція на ринку овочів та занадто оптимістичні сподівання посередників щодо високих цін зумовлюють поступове їх здешевлення.
До того ж, завдяки створенню в останні роки мережі оптових ринків сільгосппродукції вдається збільшити обсяги реалізації плодово-овочевої продукції за доступними для споживача цінами.
«Сьогодні на ринку «Столичний» у Києві ціни на дрібнооптові партії товару (від 25 кг) у середньому нижчі від цін у супермаркетах на 47%, роздрібні ціни − на 34%. Так, вартість овочів «борщового набору», до якого входять картопля, буряк, капуста, цибуля та морква, на «Столичному» становить 14,5 гривні. Водночас, на продовольчих ринках столиці він коштує 18,5 гривні, а в супермаркетах – 26,74 гривні», − повідомив заступник директора Департаменту економічного розвитку аграрного ринку Олексій Кузьменков.
На оптових ринках сільгосппродукції завжди представлений широкий асортимент товарів та достатня пропозиція. Крім того, більш ніж половина продавців на цих ринках є власне виробниками овочів та фруктів. При цьому частка реалізованої ними на цих ринках продукції становить до 70%.
Варто також зазначити, що на оптових ринках повний асортимент сезонної української продукції, від ягід та ранніх овочів до баштанних культур та овочів борщового набору, реалізують фермери фактично з усієї України. Від початку роботи оптових ринків їх відвідало понад 3,8 мільйона покупців. А реалізовували свою продукцію понад 223 тисячі продавців. За цей час на ОРСП реалізовано понад 1,2 мільйона тонн сільгосппродукції.





Схожі новини
  • Вартість борщового набору стабілізується для виробників та споживачів
  • В Україні "борщовий набір" за рік подорожчав на 54,6%
  • Оптові ринки відвідали понад 4,4 мільйона українців
  • В Україні зберігаються стабільні ціни на овочі
  • Мінагрополітики: Україна забезпечена власними овочами за доступними цінами.

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.