Аграрний тиждень. Україна
» » Бізнес-технології у свинарстві
» » Бізнес-технології у свинарстві

    Бізнес-технології у свинарстві


    <br />28 жовтня компанія “Біомін” зібрала в Києві фахівців і експертів в галузі свинарства. Під час форуму обговорювали питання якісного утримання та ефективної годівлі свиней, іноземні спеціалісти презентували інноваційні технології в свинарстві, а експерти робили прогнози щодо подальшого розвитку ринку.<br />Говорячи про проблеми в свинарстві, директор “Дикун Глобал Консалт” Андрій Дикун зазначив, що потенційними загрозами галузі є легальний і не легальний імпорт м»яса та фактично ручне регулювання цього сектору. “Сьогодні на рівні держави немає чіткої схеми регулювання галузі, в кожній області робиться все по-своєму. А потрібно консолідуватися і вирішувати проблеми разом. Ідеї по вдосконаленню роботи галузі повинні йти знизу. Тому Асоціація свинарів України ставить собі за головну мету - захищати та лобіювати інтереси свинарів країни”, - зазначив Андрій Дикун.<br />Генеральний директор компанії “Біомін” Віталій Лохов, виступаючи на Форумі, наголосив, що свинарство може бути прибутковим бізнесом, але тільки за умови використання нових технологій та порід тварин. “Інновація в годівлі сприяє розвитку бізнесу, - підкреслив Віталій Володимирович. - Потрібно враховувати, що на 60% продуктивність залежить від годівлі, на 25% від генетики і 15% - від технологічних умов утримання. Саме “Біомін” пропонує фахівцям готові бізнес-рішення для свинарства”.<br />За словами незалежного консультанта ГК “Глобіно” Пітера Ян Мааса, найбільшими генетичними компаніями в світі є PIC, Hypor, Danbread, Topigs.





    Схожі новини
  • Переформатування галузі свинарства
  • Мінагрополітики підбило підсумки роботи «Тваринпрому»
  • Запорука успішного бізнесу
  • Зерновий, але не експортний
  • Великі шанси у маленького українського свинарства

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Бізнес-технології у свинарстві


<br />28 жовтня компанія “Біомін” зібрала в Києві фахівців і експертів в галузі свинарства. Під час форуму обговорювали питання якісного утримання та ефективної годівлі свиней, іноземні спеціалісти презентували інноваційні технології в свинарстві, а експерти робили прогнози щодо подальшого розвитку ринку.<br />Говорячи про проблеми в свинарстві, директор “Дикун Глобал Консалт” Андрій Дикун зазначив, що потенційними загрозами галузі є легальний і не легальний імпорт м»яса та фактично ручне регулювання цього сектору. “Сьогодні на рівні держави немає чіткої схеми регулювання галузі, в кожній області робиться все по-своєму. А потрібно консолідуватися і вирішувати проблеми разом. Ідеї по вдосконаленню роботи галузі повинні йти знизу. Тому Асоціація свинарів України ставить собі за головну мету - захищати та лобіювати інтереси свинарів країни”, - зазначив Андрій Дикун.<br />Генеральний директор компанії “Біомін” Віталій Лохов, виступаючи на Форумі, наголосив, що свинарство може бути прибутковим бізнесом, але тільки за умови використання нових технологій та порід тварин. “Інновація в годівлі сприяє розвитку бізнесу, - підкреслив Віталій Володимирович. - Потрібно враховувати, що на 60% продуктивність залежить від годівлі, на 25% від генетики і 15% - від технологічних умов утримання. Саме “Біомін” пропонує фахівцям готові бізнес-рішення для свинарства”.<br />За словами незалежного консультанта ГК “Глобіно” Пітера Ян Мааса, найбільшими генетичними компаніями в світі є PIC, Hypor, Danbread, Topigs.





Схожі новини
  • Переформатування галузі свинарства
  • Мінагрополітики підбило підсумки роботи «Тваринпрому»
  • Запорука успішного бізнесу
  • Зерновий, але не експортний
  • Великі шанси у маленького українського свинарства

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.