Аграрний тиждень. Україна
» » Хто гине на наших дорогах
» » Хто гине на наших дорогах

    Хто гине на наших дорогах



    На автомобільних дорогах України щорічно гине понад 5 тисяч осіб, ще понад 40 тисяч стають інвалідами. 70% травмованих і загиблих – чоловіки віком до 50 років. Тобто трудовий потенціал країни.

    Україна від ДТП зазнає значних економічних втрат. За розрахунками Світового банку вони сягають щороку понад 5 млрд доларів США.

    МИХАЙЛО БЕРЛІН, президент ВГО «Асоціація безпеки дорожнього руху»:

    -- Загибель чи каліцтво, спричинене ДТП, – це не тільки горе для родини потерпілого, для його друзів і колег. Це і суттєві економічні втрати, бо найчастіше на українських дорогах гинуть люди працездатного віку. Тобто ті, які своєю працею створюють внутрішній валовий продукт, сплачують податки в національну казну і внески у Пенсійний фонд, виступають годувальниками своїх сімей і доброчинцями. Тобто, дорожньо-транспортний травматизм завдає відчутних збитків і створює реальну загрозу економічній і соціально-демографічній безпеці країни. Тому треба частіше говорити про конкретну «вартість життя».

    Досвід розвинених автомобільних країн, які мають мінімальний рівень смертності від ДТП – 3-4 особи на 100 тисяч населення - засвідчує: програми з дорожньої безпеки починають фінансувати тоді, коли вдається визначити реальні втрати суспільства і держави від аварій на автошляхах, а також підвищити рівень матеріальної відповідальності винуватця ДТП.

    З понеділка - 11-17 листопада - в Україні за підтримки Кабінету Міністрів триватиме Національний тиждень безпеки дорожнього руху (БДР).

    Тиждень проводиться з ініціативи Асоціації безпеки дорожнього руху вже 5 років, при цьому втретє – у рамках Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху, проголошеного ООН на 2011-2020 роки.

    Мета заходу - об’єднати зусилля державних органів, бізнесу, громадських неприбуткових організацій, наукової спільноти, ЗМІ на виконання Державної цільової програмипідвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року, що прийнята ПостановоюКМУ №294 від 25 березня 2013 року.

    У рамках Національного тижня безпеки дорожнього руху передбачаєтьсяпідсумувати зроблене впродовж року та визначити плани спільної діяльності на наступний рік. Зокрема, йдеться про безпечність доріг і транспортних засобів, формування нової транспортної культури, надання допомоги постраждалим від ДТП, реформування системи безпеки дорожнього руху.

    Проведення Національного тижня безпеки дорожнього руху підтримав Прем»єр-міністр Микола Азаров, доручивши керівництву МВС, МОЗ, Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку, ДСНС, Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, Держкомтелерадіо, КМДА долучитися до запланованих заходів.

     

    Прес-служба Асоціації

     

     

     

     

     

     





    Схожі новини
  • Міжнародна конференція з питань безпеки пішоходів і велосипедистів.
  • ТИЖДЕНЬ ПІШОХОДА ЗАКІНЧИВСЯ. ТУРБОТА ПРО НЬОГО МАЄ ПРОДОВЖУВАТИСЯ
  • Роль страхового ринку у вирішенні проблеми безпеки дорожнього руху
  • Кошти витрачаються, аварійність зростає
  • Зробити дорожній рух безпечнішим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Хто гине на наших дорогах



На автомобільних дорогах України щорічно гине понад 5 тисяч осіб, ще понад 40 тисяч стають інвалідами. 70% травмованих і загиблих – чоловіки віком до 50 років. Тобто трудовий потенціал країни.

Україна від ДТП зазнає значних економічних втрат. За розрахунками Світового банку вони сягають щороку понад 5 млрд доларів США.

МИХАЙЛО БЕРЛІН, президент ВГО «Асоціація безпеки дорожнього руху»:

-- Загибель чи каліцтво, спричинене ДТП, – це не тільки горе для родини потерпілого, для його друзів і колег. Це і суттєві економічні втрати, бо найчастіше на українських дорогах гинуть люди працездатного віку. Тобто ті, які своєю працею створюють внутрішній валовий продукт, сплачують податки в національну казну і внески у Пенсійний фонд, виступають годувальниками своїх сімей і доброчинцями. Тобто, дорожньо-транспортний травматизм завдає відчутних збитків і створює реальну загрозу економічній і соціально-демографічній безпеці країни. Тому треба частіше говорити про конкретну «вартість життя».

Досвід розвинених автомобільних країн, які мають мінімальний рівень смертності від ДТП – 3-4 особи на 100 тисяч населення - засвідчує: програми з дорожньої безпеки починають фінансувати тоді, коли вдається визначити реальні втрати суспільства і держави від аварій на автошляхах, а також підвищити рівень матеріальної відповідальності винуватця ДТП.

З понеділка - 11-17 листопада - в Україні за підтримки Кабінету Міністрів триватиме Національний тиждень безпеки дорожнього руху (БДР).

Тиждень проводиться з ініціативи Асоціації безпеки дорожнього руху вже 5 років, при цьому втретє – у рамках Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху, проголошеного ООН на 2011-2020 роки.

Мета заходу - об’єднати зусилля державних органів, бізнесу, громадських неприбуткових організацій, наукової спільноти, ЗМІ на виконання Державної цільової програмипідвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року, що прийнята ПостановоюКМУ №294 від 25 березня 2013 року.

У рамках Національного тижня безпеки дорожнього руху передбачаєтьсяпідсумувати зроблене впродовж року та визначити плани спільної діяльності на наступний рік. Зокрема, йдеться про безпечність доріг і транспортних засобів, формування нової транспортної культури, надання допомоги постраждалим від ДТП, реформування системи безпеки дорожнього руху.

Проведення Національного тижня безпеки дорожнього руху підтримав Прем»єр-міністр Микола Азаров, доручивши керівництву МВС, МОЗ, Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку, ДСНС, Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, Держкомтелерадіо, КМДА долучитися до запланованих заходів.

 

Прес-служба Асоціації

 

 

 

 

 

 





Схожі новини
  • Міжнародна конференція з питань безпеки пішоходів і велосипедистів.
  • ТИЖДЕНЬ ПІШОХОДА ЗАКІНЧИВСЯ. ТУРБОТА ПРО НЬОГО МАЄ ПРОДОВЖУВАТИСЯ
  • Роль страхового ринку у вирішенні проблеми безпеки дорожнього руху
  • Кошти витрачаються, аварійність зростає
  • Зробити дорожній рух безпечнішим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.