Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Трансфертне ціноутворення для аграрного бізнесу
АТУ»Новини»Трансфертне ціноутворення для аграрного бізнесу

    Трансфертне ціноутворення для аграрного бізнесу


    Звітувати щодо трансфертного ціноутворення доведеться насамперед компаніям, які здійснюють продаж товарів пов'язаним особам-нерезидентам, наприклад, зарубіжній материнській компанії або трейдеру, що є пов'язаною особою. Під контроль потраплять і операції з непов'язаними особами, зареєстрованими або які фактично вимагають сплати податку на прибуток в юрисдикціях, де ставка цього податку нижче української на 5 і більше процентних пунктів. Внутрішньоукраїнські операції теж будуть контролюватися, якщо вони вчинені з пов'язаною особою, яка задекларувала податковий збиток у 2012 р., не є платником податку на прибуток та/або ПДВ чи використовує спеціальний режим оподаткування. Під останнє визначення якраз потрапляють компанії аграрного сектору. Водночас умовою контрольованості операцій з кожним контрагентом буде наявність поставок за період з 1 вересня по 31 грудня 2013 р. і перевищення вартісного ліміту в 50 мільйонів гривень за весь 2013 рік.

    Водночас перехідними положеннями Податкового кодексу України передбачено спеціальні умови для підприємств сільськогосподарської галузі. Зокрема, ціни на зернові культури, а також олії та жири тваринного походження можуть відхилятися від ринкових цін на 5 % без ризику донарахування податкових зобов'язань.
    "Аграрна біржа"





    Схожі новини
  • Новий «пиріг» для українського бізнесу
  • Підвищення ставок земельного податку не збільшить податковий тиск на аграріїв - Мінфін
  • Держдума Росії прийняла законопроект про податкові пільги для сільгоспвиробників
  • Визнано орієнтиром
  • Мінагрополітики підтримує пропозиції громадських організацій АПК щодо збереження існуючої системи оподаткування

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Трансфертне ціноутворення для аграрного бізнесу

21 січень, Розділ Новини, переглядів 4 862

Звітувати щодо трансфертного ціноутворення доведеться насамперед компаніям, які здійснюють продаж товарів пов'язаним особам-нерезидентам, наприклад, зарубіжній материнській компанії або трейдеру, що є пов'язаною особою. Під контроль потраплять і операції з непов'язаними особами, зареєстрованими або які фактично вимагають сплати податку на прибуток в юрисдикціях, де ставка цього податку нижче української на 5 і більше процентних пунктів. Внутрішньоукраїнські операції теж будуть контролюватися, якщо вони вчинені з пов'язаною особою, яка задекларувала податковий збиток у 2012 р., не є платником податку на прибуток та/або ПДВ чи використовує спеціальний режим оподаткування. Під останнє визначення якраз потрапляють компанії аграрного сектору. Водночас умовою контрольованості операцій з кожним контрагентом буде наявність поставок за період з 1 вересня по 31 грудня 2013 р. і перевищення вартісного ліміту в 50 мільйонів гривень за весь 2013 рік.

Водночас перехідними положеннями Податкового кодексу України передбачено спеціальні умови для підприємств сільськогосподарської галузі. Зокрема, ціни на зернові культури, а також олії та жири тваринного походження можуть відхилятися від ринкових цін на 5 % без ризику донарахування податкових зобов'язань.
"Аграрна біржа"





Схожі новини
  • Новий «пиріг» для українського бізнесу
  • Підвищення ставок земельного податку не збільшить податковий тиск на аграріїв - Мінфін
  • Держдума Росії прийняла законопроект про податкові пільги для сільгоспвиробників
  • Визнано орієнтиром
  • Мінагрополітики підтримує пропозиції громадських організацій АПК щодо збереження існуючої системи оподаткування

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.