Аграрний тиждень. Україна
» » "Миронівський хлібопродукт" збільшив продажі курятини на 21%
» » "Миронівський хлібопродукт" збільшив продажі курятини на 21%

    "Миронівський хлібопродукт" збільшив продажі курятини на 21%


    Агрохолдинг “Миронівський хлібопродукт” (МХП) в четвертому кварталі 2013 року продав третім особам 121,6 тис. тонн курячого м’яса, що на 21% більше, ніж у четвертому кварталі 2012 року.

    За біржовим повідомленням МХП у вівторок, в цілому за минулий рік продажі збільшилися на 19% і становили 447 тис. тонн при падінні цін на м’ясо птиці на 7% – до 15,99 грн/кг (без ПДВ).

    Холдинг зазначає, що зростання продажів обумовлене збільшенням виробництва: завдяки нарощуванню потужностей Вінницького птахокомплексу МХП в 2013 році виготовив 472 тис. тонн курятини, що на 17% вище показника 2012 року. У тому числі в четвертому кварталі виробництво зросло на 15% – до 125,8 тис. тонн.

    У повідомленні також наголошується, що до кінця року МХП вивів на повну потужність дев’ять з 12 виробничих майданчиків Вінницького птахокомплексу. Довести його до проектних показників передбачається у другому півріччі 2014 року.

    Крім того, як повідомляється, минулого року МХП наростив поставки м’яса птиці на зовнішні ринки більш ніж у два рази – до 123 тис. тонн. Завдяки стратегії диверсифікації експорту холдинг в другій половині минулого року скоротив частку поставок курятини до країн Митного союзу. Водночас, за рік холдинг відкрив понад 20 нових ринків збуту продукції в Азії, Африці, на Близькому Сході.

    “Миронівський хлібопродукт” є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії та інших продуктів харчування.

    Продукція агрохолдингу реалізується під торговими марками “Наша Ряба” (охолоджена курятина), “Легко!” (заморожені напівфабрикати), “Дружба народів”, “Бащинський”, “Європродукт” (ковбасні вироби та копченості), “Сертифікований Ангус” (елітна охолоджена яловичина), “Фуа Гра” (охолоджена і заморожена гусятина і фуа-гра).
    Агрохолдинг за підсумками 2012 року отримав чистий прибуток $311 млн, що на 20% більше, ніж у 2011 році. Його виручка зросла на 15% – до $1,408 млрд, EBITDA збільшилася на 17% – до $468 млн.





    Схожі новини
  • Виробник "Нашої ряби" інвестує 20 млн.доларів у розвиток російського агрохолдингу
  • "Кернел" Веревського збільшив продажі зерна на 22,5%
  • Розпочато експорт курятини в ЄС
  • МФК надасть «Миронівському хлібопродукту» 50 млн дол. кредиту
  • "Миронівський хлібопродукт" у І півріччі збільшив чистий прибуток на 97%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

"Миронівський хлібопродукт" збільшив продажі курятини на 21%


Агрохолдинг “Миронівський хлібопродукт” (МХП) в четвертому кварталі 2013 року продав третім особам 121,6 тис. тонн курячого м’яса, що на 21% більше, ніж у четвертому кварталі 2012 року.

За біржовим повідомленням МХП у вівторок, в цілому за минулий рік продажі збільшилися на 19% і становили 447 тис. тонн при падінні цін на м’ясо птиці на 7% – до 15,99 грн/кг (без ПДВ).

Холдинг зазначає, що зростання продажів обумовлене збільшенням виробництва: завдяки нарощуванню потужностей Вінницького птахокомплексу МХП в 2013 році виготовив 472 тис. тонн курятини, що на 17% вище показника 2012 року. У тому числі в четвертому кварталі виробництво зросло на 15% – до 125,8 тис. тонн.

У повідомленні також наголошується, що до кінця року МХП вивів на повну потужність дев’ять з 12 виробничих майданчиків Вінницького птахокомплексу. Довести його до проектних показників передбачається у другому півріччі 2014 року.

Крім того, як повідомляється, минулого року МХП наростив поставки м’яса птиці на зовнішні ринки більш ніж у два рази – до 123 тис. тонн. Завдяки стратегії диверсифікації експорту холдинг в другій половині минулого року скоротив частку поставок курятини до країн Митного союзу. Водночас, за рік холдинг відкрив понад 20 нових ринків збуту продукції в Азії, Африці, на Близькому Сході.

“Миронівський хлібопродукт” є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії та інших продуктів харчування.

Продукція агрохолдингу реалізується під торговими марками “Наша Ряба” (охолоджена курятина), “Легко!” (заморожені напівфабрикати), “Дружба народів”, “Бащинський”, “Європродукт” (ковбасні вироби та копченості), “Сертифікований Ангус” (елітна охолоджена яловичина), “Фуа Гра” (охолоджена і заморожена гусятина і фуа-гра).
Агрохолдинг за підсумками 2012 року отримав чистий прибуток $311 млн, що на 20% більше, ніж у 2011 році. Його виручка зросла на 15% – до $1,408 млрд, EBITDA збільшилася на 17% – до $468 млн.





Схожі новини
  • Виробник "Нашої ряби" інвестує 20 млн.доларів у розвиток російського агрохолдингу
  • "Кернел" Веревського збільшив продажі зерна на 22,5%
  • Розпочато експорт курятини в ЄС
  • МФК надасть «Миронівському хлібопродукту» 50 млн дол. кредиту
  • "Миронівський хлібопродукт" у І півріччі збільшив чистий прибуток на 97%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.