Аграрний тиждень. Україна
» » Українцям припало до смаку польське та німецьке сало
» » Українцям припало до смаку польське та німецьке сало

    Українцям припало до смаку польське та німецьке сало


    Вітчизняні виробники свинини переходять на вирощування беконних та м’ясних порід свиней <!-- pagebreak -->

    У 2013 році імпорт сала в Україну збільшився на 19% порівняно з 2012 роком. Основними імпортерами стали Польща і Німеччина. Через недостатньо високий рівень споживання сала в Україні вітчизняні свинарські господарства поступово переходять на виробництво м’ясних та беконних порід свиней.

    Про це кореспонденту «Агравері» повідомив Вадим Цимбал, аналітик ринку свинини агроконсалтингової компанії «Дикун».

    За даними аналітика, у 2012 році в Україну було імпортовано 71,335 тис. т сала усіх категорій. У 2013 році імпорт становив 84,985 тис. т сала усіх категорій, що на 19% більше за показники 2012 року. Основними імпортерами сала в країну є Польща та Німеччина. Імпорт з Польщі у 2013 році скоротився на 19,5% ― до 44,274 тис. т. Водночас, імпорт сала з Німеччини у 2013 році збільшився на 47,9% ― до 23,284 тис. т. У січні 2014 року в Україну було імпортовано 1,5 тис. т сала з Польщі та 0,366 тис. т ― з Німеччини.

    За словами Вадима Цимбала, такий обсяг поставок відповідає попиту на продукцію, адже у 2013 році споживання свинини в Україні зросло до мільйона тонн, з якого всього 44 тис. тонн становило сало. Технологічно сало розподіляють на дві категорії: для переробки (приміром, на ковбасні вироби) та для реалізації.

    «Свиняче сало (свинячий шпик) ― незамінний продукт в технології промислового приготування ковбас і м'ясних делікатесів. Його різні види (хребтовий, бічний шпик і так далі) йдуть на виробництво різноманітних м'ясопродуктів: копчених та сирокопчених ковбас, м'ясних делікатесів. Також якісний шпик виступає і як окремий продукт на полицях супермаркетів», ― зазначив Віктор Еверт, кандидат ветеринарних наук, координатор консультаційного центру «Асоціації свинарів України».

    За словами Вадима Цимбала, через недостатньо високий рівень споживання сала в Україні свинарські господарства уже починають віддавати перевагу породам м’ясного та беконного типу.

    «Середня вага свиней забійної кондиції зазвичай становить 105-110 кілограмів. Деякі підприємства почали вирощувати важких свиней м’ясних порід ― вагою близько 130 кілограмів. Проте через зміни у конверсії корму виникають проблеми із сальністю. Переробники не зацікавлені у збільшенні товщини шпику, адже тоді вихід м’яса буде меншим», ― додав Вадим Цимбал.





    Схожі новини
  • Вітчизняні птахівники зможуть повністю заповнити квоту ЄС
  • На відміну від птахівництва, тваринництво демонструє спад
  • «РОСТОК-ХОЛДИНГ» у 2,5 рази збільшив виробництво кукурудзи
  • Україна отримає інвестиції за умови продовження мораторію на землю &#8213; експерт
  • Самое дорогое сало в Киеве, а самое дешевое - в Запорожской области

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українцям припало до смаку польське та німецьке сало


Вітчизняні виробники свинини переходять на вирощування беконних та м’ясних порід свиней <!-- pagebreak -->

У 2013 році імпорт сала в Україну збільшився на 19% порівняно з 2012 роком. Основними імпортерами стали Польща і Німеччина. Через недостатньо високий рівень споживання сала в Україні вітчизняні свинарські господарства поступово переходять на виробництво м’ясних та беконних порід свиней.

Про це кореспонденту «Агравері» повідомив Вадим Цимбал, аналітик ринку свинини агроконсалтингової компанії «Дикун».

За даними аналітика, у 2012 році в Україну було імпортовано 71,335 тис. т сала усіх категорій. У 2013 році імпорт становив 84,985 тис. т сала усіх категорій, що на 19% більше за показники 2012 року. Основними імпортерами сала в країну є Польща та Німеччина. Імпорт з Польщі у 2013 році скоротився на 19,5% ― до 44,274 тис. т. Водночас, імпорт сала з Німеччини у 2013 році збільшився на 47,9% ― до 23,284 тис. т. У січні 2014 року в Україну було імпортовано 1,5 тис. т сала з Польщі та 0,366 тис. т ― з Німеччини.

За словами Вадима Цимбала, такий обсяг поставок відповідає попиту на продукцію, адже у 2013 році споживання свинини в Україні зросло до мільйона тонн, з якого всього 44 тис. тонн становило сало. Технологічно сало розподіляють на дві категорії: для переробки (приміром, на ковбасні вироби) та для реалізації.

«Свиняче сало (свинячий шпик) ― незамінний продукт в технології промислового приготування ковбас і м'ясних делікатесів. Його різні види (хребтовий, бічний шпик і так далі) йдуть на виробництво різноманітних м'ясопродуктів: копчених та сирокопчених ковбас, м'ясних делікатесів. Також якісний шпик виступає і як окремий продукт на полицях супермаркетів», ― зазначив Віктор Еверт, кандидат ветеринарних наук, координатор консультаційного центру «Асоціації свинарів України».

За словами Вадима Цимбала, через недостатньо високий рівень споживання сала в Україні свинарські господарства уже починають віддавати перевагу породам м’ясного та беконного типу.

«Середня вага свиней забійної кондиції зазвичай становить 105-110 кілограмів. Деякі підприємства почали вирощувати важких свиней м’ясних порід ― вагою близько 130 кілограмів. Проте через зміни у конверсії корму виникають проблеми із сальністю. Переробники не зацікавлені у збільшенні товщини шпику, адже тоді вихід м’яса буде меншим», ― додав Вадим Цимбал.





Схожі новини
  • Вітчизняні птахівники зможуть повністю заповнити квоту ЄС
  • На відміну від птахівництва, тваринництво демонструє спад
  • «РОСТОК-ХОЛДИНГ» у 2,5 рази збільшив виробництво кукурудзи
  • Україна отримає інвестиції за умови продовження мораторію на землю &#8213; експерт
  • Самое дорогое сало в Киеве, а самое дешевое - в Запорожской области

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.