Аграрний тиждень. Україна
» » Вітчизняний ринок зернової логістики чекає масштабна реструктуризація
» » Вітчизняний ринок зернової логістики чекає масштабна реструктуризація

    Вітчизняний ринок зернової логістики чекає масштабна реструктуризація


    Експортні потоки направлять у порти «Великої Одеси»

    Унаслідок анексії Криму материкова Україна втратила не лише посівні площі, потужності по зберіганню і переробці зерна, а й порти півострову. Вітчизняний ринок зернової логістики чекає масштабна реструктуризація. Транспортні потоки по доставці зернових у південні області перенаправлять у порти «Великої Одеси» — Одеський, Іллічівський та «Південний».

    Про це на конференції «Зерно Причорномор’я» повідомила Світлана Малиш, експерт по ринку логістики і фрахтовому ринку компанії «Украгроконсалт».

    «Зараз перед нами стоїть навіть не проблема, а виклик, пов'язаний із ситуацією у геополітичному регіоні. Ми прогнозуємо, що експортні потоки перенаправлять у порти "Великої Одеси". Вони є одними з найпотужніших. У наступному сезоні ми очікуємо певного зниження обсягів виробництва, тому колапсу в портах не буде. Поточний сезон продемонстрував, що українські порти, зокрема порти "Великої Одеси", здатні перевалювати значні обсяги зерна», — сказала вона.

    За словами пані Малиш, перенаправлення експортних потоків зернових у південні області збільшить транспортні витрати.

    «На скільки зростуть витрати на транспортування, спрогнозувати поки що неможливо. Враховуючи те, що експортні потоки сфокусуються в сторону "Великої Одеси", ймовірно, оператори ринку віддаватимуть перевагу наявній інфраструктурі річкових портів. У 2014 році річкова навігація на Дніпрі почалась раніше звичного. Вже відбуваються відвантаження зернових на експорт. Впродовж останніх трьох років обсяги транспортування зерна річковим транспортом виросли майже вдвоє», — додала Світлана Малиш.





    Схожі новини
  • Незважаючи на ситуацію в країні, експорт українського зерна збільшується
  • Південна Корея оголосила тендер на закупівлю 55 тис. т кукурудзи
  • Порти Одещини потребують 70 мільярдів - Вілкул
  • В Україні не експортується до 20% зернових культур через брак експортних потужностей, - аналітик
  • «Укрзалізниця» знижує тарифи для транзиту на порти і західні прикордонні переходи України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Вітчизняний ринок зернової логістики чекає масштабна реструктуризація


Експортні потоки направлять у порти «Великої Одеси»

Унаслідок анексії Криму материкова Україна втратила не лише посівні площі, потужності по зберіганню і переробці зерна, а й порти півострову. Вітчизняний ринок зернової логістики чекає масштабна реструктуризація. Транспортні потоки по доставці зернових у південні області перенаправлять у порти «Великої Одеси» — Одеський, Іллічівський та «Південний».

Про це на конференції «Зерно Причорномор’я» повідомила Світлана Малиш, експерт по ринку логістики і фрахтовому ринку компанії «Украгроконсалт».

«Зараз перед нами стоїть навіть не проблема, а виклик, пов'язаний із ситуацією у геополітичному регіоні. Ми прогнозуємо, що експортні потоки перенаправлять у порти "Великої Одеси". Вони є одними з найпотужніших. У наступному сезоні ми очікуємо певного зниження обсягів виробництва, тому колапсу в портах не буде. Поточний сезон продемонстрував, що українські порти, зокрема порти "Великої Одеси", здатні перевалювати значні обсяги зерна», — сказала вона.

За словами пані Малиш, перенаправлення експортних потоків зернових у південні області збільшить транспортні витрати.

«На скільки зростуть витрати на транспортування, спрогнозувати поки що неможливо. Враховуючи те, що експортні потоки сфокусуються в сторону "Великої Одеси", ймовірно, оператори ринку віддаватимуть перевагу наявній інфраструктурі річкових портів. У 2014 році річкова навігація на Дніпрі почалась раніше звичного. Вже відбуваються відвантаження зернових на експорт. Впродовж останніх трьох років обсяги транспортування зерна річковим транспортом виросли майже вдвоє», — додала Світлана Малиш.





Схожі новини
  • Незважаючи на ситуацію в країні, експорт українського зерна збільшується
  • Південна Корея оголосила тендер на закупівлю 55 тис. т кукурудзи
  • Порти Одещини потребують 70 мільярдів - Вілкул
  • В Україні не експортується до 20% зернових культур через брак експортних потужностей, - аналітик
  • «Укрзалізниця» знижує тарифи для транзиту на порти і західні прикордонні переходи України

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

    Аграрний тиждень. Україна

    Всеукраїнський діловий портал «Аграрний тиждень. Україна» створений з метою достовірного і своєчасного висвітлення об’єктивної інформації про реальний стан і роботу аграрного сектору України.


    Розрахований на власників, керівників і фахівців господарств і переробних підприємств; обласні та районні адміністрації, головні управління агропромислового розвитку; вищі учбові заклади аграрного напрямку I-IV ступенів акредитації, представників галузевих об’єднань і організацій, фермерів, і виходитиме за їх інформаційної підтримки.



    © 2006-2024 "Аграрний тиждень. Україна"

    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
    «    October 2024    »
    MonTueWedThuFriSatSun
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031