«Нині у надзвичайно важких умовах усі ми маємо працювати як антикризові менеджери – чітко та ефективно, – зазначив Голова Держземагентства України Сергій Рудик під час першої його зустрічі з керівниками територіальних органів земельних ресурсів. – Кадрове питання на сьогодні – питання №1. Я розумію, що у системі велика кількість професіоналів з фаховим досвідом та високими професійними якостями. Однак кардинальні кадрові рішення неминучі – загальновідомо про корумпованість та непрозорість системи. Службовці галузі земельних відносин мають пам'ятати, що ми лише обслуговуючий персонал для людей, тому пріоритетним завданням є покращення надання послуг громадянам, зокрема реєстрація земель».
Також очільник земельного відомства наголосив: "Нам потрібно налагодити зворотний зв'язок з громадянами. Слід суттєво модернізувати та удосконалити роботу call-центру. Реклама з контактами call-центру має бути на дверях кожної нашої установи, а якщо потрібно – то і кожного кабінету”. Передбачається, що зі зверненнями, які надходять до call-центру, працюватимуть 10 фахівців, що забезпечить альтернативне джерело отримання інформації про стан справ на місцях. Крім того, Сергій Рудик акцентував увагу на необхідності поглиблення співпраці із широким загалом громадськості, не обмежуючись роботою з дещо формальними на сьогодні громадськими радами. До прикладу він розповів, що в районах, особливо у невеликих містечках, люди добре знають один одного, тому думку громадськості неодмінно слід враховувати у кадровій роботі. Підсумовуючи, Сергій Рудик наказав керівникам органів земельних ресурсів негайно активізувати реєстрацію земель, до надання послуг максимально залучати державні підприємства і боротись з фірмами-посередниками. |