Аграрний тиждень. Україна
» » Виробник "Нашої Ряби" збільшив експорт курятини на третину
» » Виробник "Нашої Ряби" збільшив експорт курятини на третину

    Виробник "Нашої Ряби" збільшив експорт курятини на третину


    Агрохолдинг "Миронівський хлібопродукт” (МХП) у січні-березні 2014 року продав третім особам 112,27 тис. тонн курячого м’яса, що на 22% більше, ніж у січні-березні 2013 року.

    Відповідно до прес-релізу МХП у вівторок, продажі на внутрішньому ринку зросли на 20%, в ​​той час як продажі на експорт – на 31%.

    За підсумками першого кварталу компанія збільшила виробництво курятини 30% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

    "Відповідно до стратегією компанії з нарощування експортних продажів, протягом першого кварталу 2014 року обсяг експорту курятини збільшився на 31% і досяг 30,37 тис. тонн (у першому кварталі 2013-го – 23,2 тис. тонн), незважаючи на зниження експорту до країн Митного союзу через заборону на ввезення курятини МХП в Росію та інші країни МС (Казахстан і Білорусь) з лютого 2014 року”, – йдеться в прес-релізі.

    За звітний період компанія значно збільшила експорт своєї продукції до країн Близького Сходу, Азії, Африки, ЄС, а також деяких країн СНД.

    МХП відзначає, що в першому кварталі 2014 року середня ціна на курятину залишилася практично на рівні ціни четвертого кварталу 2013 року, але знизилася на 4% – до 15,61 грн за 1 кг наведеної ваги (без ПДВ) порівняно з першим кварталом 2013 року. Середня ціна знизилася у зв’язку з падінням експортної ціни за останні роки, незважаючи на те, що експортні ціни в першому кварталі 2014 року залишилися на рівні цін останніх місяців 2013 року.

    Обсяги продажів ковбас і готової м’ясної продукції в першому кварталі 2014 року незначно знизилися – до 6,856 тис. тонн (у першому кварталі 2013 року – 7,34 тис. тонн). Середня ціна на ковбасні вироби і готову м’ясну продукцію в першому кварталі-2014 збільшилася на 7% – до 24,1 грн за 1 кг без урахування ПДВ (у першому кварталі-2013 – 22,51 грн) в результаті перегляду продуктового портфеля на користь продуктів з більш високою доданою вартістю.

    Компанія відзначає, що в першому кварталі завдяки збільшенню виробництва комбікормів обсяг виробництва соняшникової олії зріс на 37% – до 67,52 тис. тонн (у першому кварталі-2013 – 49,31 тис. тонн). Відповідно до міжнародної тенденції цін на сировину, середня ціна за 1 тонну соняшникової олії в першому кварталі 2014 року знизилася на 26% – до $853 (у першому кварталі 2013 року – $1149).

    "Миронівський хлібопродукт” є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, інших продуктів харчування.

    Продукція МХП реалізується під торговими марками "Наша Ряба” (охолоджена курятина), "Легко!” (заморожені напівфабрикати), "Дружба народів”, "Бащинський”, "Європродукт” (ковбасні вироби та копченості), "Сертифікований Ангус” (елітна охолоджена яловичина), "Фуа Гра” (охолоджена і заморожена гусятина і фуа-гра).

    У 2013 році холдинг отримав чистий прибуток $162 млн. що на 48% менше, ніж у 2012 році. Виручка компанії при цьому збільшилася на 6% – до $1,496 млрд.





    Схожі новини
  • "Миронівський хлібопродукт" збільшив продажі курятини на 21%
  • "Кернел" Веревського збільшив продажі зерна на 22,5%
  • Виробництво сільгосппродукції в Україні за 1-й квартал зросло на 5,8%
  • "Миронівський хлібопродукт" у І півріччі збільшив чистий прибуток на 97%
  • Agroton у першому кварталі збільшив чистий прибуток в 2,5 рази

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Виробник "Нашої Ряби" збільшив експорт курятини на третину


Агрохолдинг "Миронівський хлібопродукт” (МХП) у січні-березні 2014 року продав третім особам 112,27 тис. тонн курячого м’яса, що на 22% більше, ніж у січні-березні 2013 року.

Відповідно до прес-релізу МХП у вівторок, продажі на внутрішньому ринку зросли на 20%, в ​​той час як продажі на експорт – на 31%.

За підсумками першого кварталу компанія збільшила виробництво курятини 30% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

"Відповідно до стратегією компанії з нарощування експортних продажів, протягом першого кварталу 2014 року обсяг експорту курятини збільшився на 31% і досяг 30,37 тис. тонн (у першому кварталі 2013-го – 23,2 тис. тонн), незважаючи на зниження експорту до країн Митного союзу через заборону на ввезення курятини МХП в Росію та інші країни МС (Казахстан і Білорусь) з лютого 2014 року”, – йдеться в прес-релізі.

За звітний період компанія значно збільшила експорт своєї продукції до країн Близького Сходу, Азії, Африки, ЄС, а також деяких країн СНД.

МХП відзначає, що в першому кварталі 2014 року середня ціна на курятину залишилася практично на рівні ціни четвертого кварталу 2013 року, але знизилася на 4% – до 15,61 грн за 1 кг наведеної ваги (без ПДВ) порівняно з першим кварталом 2013 року. Середня ціна знизилася у зв’язку з падінням експортної ціни за останні роки, незважаючи на те, що експортні ціни в першому кварталі 2014 року залишилися на рівні цін останніх місяців 2013 року.

Обсяги продажів ковбас і готової м’ясної продукції в першому кварталі 2014 року незначно знизилися – до 6,856 тис. тонн (у першому кварталі 2013 року – 7,34 тис. тонн). Середня ціна на ковбасні вироби і готову м’ясну продукцію в першому кварталі-2014 збільшилася на 7% – до 24,1 грн за 1 кг без урахування ПДВ (у першому кварталі-2013 – 22,51 грн) в результаті перегляду продуктового портфеля на користь продуктів з більш високою доданою вартістю.

Компанія відзначає, що в першому кварталі завдяки збільшенню виробництва комбікормів обсяг виробництва соняшникової олії зріс на 37% – до 67,52 тис. тонн (у першому кварталі-2013 – 49,31 тис. тонн). Відповідно до міжнародної тенденції цін на сировину, середня ціна за 1 тонну соняшникової олії в першому кварталі 2014 року знизилася на 26% – до $853 (у першому кварталі 2013 року – $1149).

"Миронівський хлібопродукт” є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, інших продуктів харчування.

Продукція МХП реалізується під торговими марками "Наша Ряба” (охолоджена курятина), "Легко!” (заморожені напівфабрикати), "Дружба народів”, "Бащинський”, "Європродукт” (ковбасні вироби та копченості), "Сертифікований Ангус” (елітна охолоджена яловичина), "Фуа Гра” (охолоджена і заморожена гусятина і фуа-гра).

У 2013 році холдинг отримав чистий прибуток $162 млн. що на 48% менше, ніж у 2012 році. Виручка компанії при цьому збільшилася на 6% – до $1,496 млрд.





Схожі новини
  • "Миронівський хлібопродукт" збільшив продажі курятини на 21%
  • "Кернел" Веревського збільшив продажі зерна на 22,5%
  • Виробництво сільгосппродукції в Україні за 1-й квартал зросло на 5,8%
  • "Миронівський хлібопродукт" у І півріччі збільшив чистий прибуток на 97%
  • Agroton у першому кварталі збільшив чистий прибуток в 2,5 рази

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.