Компанія «НІБУЛОН» продовжує реалізацію масштабного проекту відродження українських рік як транспортних артерій, а в її рамках – розбудови власного вантажного флоту.
Цими днями на Херсонський державний завод «Паллада» було поставлено перші чотири вагони з металопрокатом для порізки деталей до трьох несамохідних суден проектуNBL-91.
Вага доставленого металопрокату – 269 тонн, це 21 % від обсягу передбачених для ХДЗ «Паллада» поставок металу в рамках даного проекту. А найближчим часом херсонське підприємство одержить ще 977 тонн металопрокату для виготовлення деталей до несамохідних барж проекту NBL-91.
З одержанням металу на ХДЗ «Паллада» відразу ж розпочалися роботи з очищення, ґрунтування прокатних листів і порізки деталей для суден цього проекту. За цей час очищено, проґрунтовано 30 листів товщиною 8 мм, а також порізано 10 листів металопрокату.
Тим часом 200 тонн металопрокату для будівництва серії суден даного проекту було поставлено на суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН». З метою виконання будівництва барж у мінімальні терміни, паралельно з виготовленням деталей на ХДЗ «Паллада», на суднобудівному підприємстві «НІБУЛОНу» буде виготовлено пласкі полотнища зовнішньої обшивки, внутрішнього борту і другого дна циліндричної частини суден. У цехах ССЗ «НІБУЛОН» вже підготовлено спеціальні стенди, а найближчим часом почнеться складання полотнищ.
Несамохідні судна (баржі) проекту NBL-91 річкового району плавання з двома вантажними трюмами конструктивно пристосовані до транспортування у баржовому складі з буксиром-штовхачем. Призначені для транспортування генеральних і навальних вантажів.
Основні характеристики:
Довжина – 90,00 м
Ширина – 16,00 м
Ширина габаритна – 16,22 м
Висота борту – 4,20 м
Осадка при завантаженні – 2,70 м
Водотоннажність – 3750 т
Сумарна місткість вантажних трюмів – 5050 куб.м
Судно відповідає вимогам Регістру судноплавства України, українським та міжнародним Конвенціям і правилам.
Якість виготовлення корпусних конструкцій відповідає вимогам Стандарту МАКО 47-2 (2004). Для будівництва корпусу застосовується суднобудівна сталь, виготовлена під наглядом Регістру і відповідно до Правил Регістру. Матеріал для виготовлення основного корпусу – вуглецева суднобудівна сталь нормальної міцності категорій A і D.
//www.nibulon.com