Аграрний тиждень. Україна
» » NBL-91: новий етап у розбудові флоту «НІБУЛОНу» (оновлено)
» » NBL-91: новий етап у розбудові флоту «НІБУЛОНу» (оновлено)

    NBL-91: новий етап у розбудові флоту «НІБУЛОНу» (оновлено)


    Компанія «НІБУЛОН» продовжує реалізацію масштабного проекту відродження українських рік як транспортних артерій, а в її рамках – розбудови власного вантажного флоту.

    Цими днями на Херсонський державний завод «Паллада» було поставлено перші чотири вагони з металопрокатом для порізки деталей до трьох несамохідних суден проектуNBL-91.

    Вага доставленого металопрокату – 269 тонн, це 21 % від обсягу передбачених для ХДЗ «Паллада» поставок металу в рамках даного проекту. А найближчим часом херсонське підприємство одержить ще 977 тонн металопрокату для виготовлення деталей до несамохідних барж проекту NBL-91.

    З одержанням металу на ХДЗ «Паллада» відразу ж розпочалися роботи з очищення, ґрунтування прокатних листів і порізки деталей для суден цього проекту. За цей час очищено, проґрунтовано 30 листів товщиною 8 мм, а також порізано 10 листів металопрокату.

    Тим часом 200 тонн металопрокату для будівництва серії суден даного проекту було поставлено на суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН». З метою виконання будівництва барж у мінімальні терміни, паралельно з виготовленням деталей на ХДЗ «Паллада», на суднобудівному підприємстві «НІБУЛОНу» буде виготовлено пласкі полотнища зовнішньої обшивки, внутрішнього борту і другого дна циліндричної частини суден. У цехах ССЗ «НІБУЛОН» вже підготовлено спеціальні стенди, а найближчим часом почнеться складання полотнищ.

    Несамохідні судна (баржі) проекту NBL-91 річкового району плавання з двома вантажними трюмами конструктивно пристосовані до транспортування у баржовому складі з буксиром-штовхачем. Призначені для транспортування генеральних і навальних вантажів.

    Основні характеристики:

    Довжина – 90,00 м

    Ширина – 16,00 м

    Ширина габаритна – 16,22 м

    Висота борту – 4,20 м

    Осадка при завантаженні – 2,70 м

    Водотоннажність – 3750 т

    Сумарна місткість вантажних трюмів – 5050 куб.м

    Судно відповідає вимогам Регістру судноплавства України, українським та міжнародним Конвенціям і правилам.

    Якість виготовлення корпусних конструкцій відповідає вимогам Стандарту МАКО 47-2 (2004). Для будівництва корпусу застосовується суднобудівна сталь, виготовлена під наглядом Регістру і відповідно до Правил Регістру. Матеріал для виготовлення основного корпусу – вуглецева суднобудівна сталь нормальної міцності категорій A і D.

    //www.nibulon.com





    Схожі новини
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
  • «NIBULON-6» готується до виходу на ходові випробування
  • Завершується формування найскладніших конструкцій корпусу буксира «NIBULON-5»
  • «НІБУЛОН» розпочав підготовчі роботи для будівництва двох буксирів проекту POSS-115
  • Агрохолдинг "Нібулон" займеться суднобудуванням

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

NBL-91: новий етап у розбудові флоту «НІБУЛОНу» (оновлено)


Компанія «НІБУЛОН» продовжує реалізацію масштабного проекту відродження українських рік як транспортних артерій, а в її рамках – розбудови власного вантажного флоту.

Цими днями на Херсонський державний завод «Паллада» було поставлено перші чотири вагони з металопрокатом для порізки деталей до трьох несамохідних суден проектуNBL-91.

Вага доставленого металопрокату – 269 тонн, це 21 % від обсягу передбачених для ХДЗ «Паллада» поставок металу в рамках даного проекту. А найближчим часом херсонське підприємство одержить ще 977 тонн металопрокату для виготовлення деталей до несамохідних барж проекту NBL-91.

З одержанням металу на ХДЗ «Паллада» відразу ж розпочалися роботи з очищення, ґрунтування прокатних листів і порізки деталей для суден цього проекту. За цей час очищено, проґрунтовано 30 листів товщиною 8 мм, а також порізано 10 листів металопрокату.

Тим часом 200 тонн металопрокату для будівництва серії суден даного проекту було поставлено на суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН». З метою виконання будівництва барж у мінімальні терміни, паралельно з виготовленням деталей на ХДЗ «Паллада», на суднобудівному підприємстві «НІБУЛОНу» буде виготовлено пласкі полотнища зовнішньої обшивки, внутрішнього борту і другого дна циліндричної частини суден. У цехах ССЗ «НІБУЛОН» вже підготовлено спеціальні стенди, а найближчим часом почнеться складання полотнищ.

Несамохідні судна (баржі) проекту NBL-91 річкового району плавання з двома вантажними трюмами конструктивно пристосовані до транспортування у баржовому складі з буксиром-штовхачем. Призначені для транспортування генеральних і навальних вантажів.

Основні характеристики:

Довжина – 90,00 м

Ширина – 16,00 м

Ширина габаритна – 16,22 м

Висота борту – 4,20 м

Осадка при завантаженні – 2,70 м

Водотоннажність – 3750 т

Сумарна місткість вантажних трюмів – 5050 куб.м

Судно відповідає вимогам Регістру судноплавства України, українським та міжнародним Конвенціям і правилам.

Якість виготовлення корпусних конструкцій відповідає вимогам Стандарту МАКО 47-2 (2004). Для будівництва корпусу застосовується суднобудівна сталь, виготовлена під наглядом Регістру і відповідно до Правил Регістру. Матеріал для виготовлення основного корпусу – вуглецева суднобудівна сталь нормальної міцності категорій A і D.

//www.nibulon.com





Схожі новини
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
  • «NIBULON-6» готується до виходу на ходові випробування
  • Завершується формування найскладніших конструкцій корпусу буксира «NIBULON-5»
  • «НІБУЛОН» розпочав підготовчі роботи для будівництва двох буксирів проекту POSS-115
  • Агрохолдинг "Нібулон" займеться суднобудуванням

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.