Напередодні VІІІ Молочного конгресу, який відбудеться 3-5 березня в Києві у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза», менеджер з організації проекту Роман Добринський погодився розповісти що чекає "молочників" на цьогорічному форумі.
— Як триває підготовка до конгресу?
— Як і попередні роки, організовує подію Асоціація виробників молока. Готуватися до конгресу розпочали одразу після проведення Молочного конгресу-2014. Вже зараз можна говорити, і це стало приємною несподіванкою, що, незважаючи на несприятливі економічні умови в Україні, більшість компаній підтвердила підтримку конгресу.
Запросили також спікерів. Це представники державної влади, аналітики, власники господарств, технологи. Теоретичною частиною конгрес не обмежиться. Працюємо над виставкою техніки й обладнання. Також відвідувачі зможуть побувати на молочних фермах господарств «Острійківське» і «Терезине», що неподалік Києва. Одним словом, робимо усе, щоб конгрес і далі утримував статус наймасштабнішої події у галузі молочного скотарства України.
— Як гадаєте чим насамперед цікавить виробників конгрес?
— Протягом багатьох років Молочний конгрес зарекомендував себе лідером серед подібних заходів. В Україні немає більш широко представленої на міжнародному та національному рівнях події в цій сфері. Йдеться про участь міжнародних організацій, компаній-лідерів ринку, авторитетних спікерів, які виступають у панельних дискусіях та беруть участь у роботі секцій. Молочарі зацікавлені бачити те, куди рухається галузь, бажають почути конкретні рішення, як підвищити рентабельність виробництва. Також, як показують результати опитувань минулих років, важливою є можливість познайомитися, поспілкуватися з колегами, з представниками компаній, консультантами. І Молочний конгрес є чудовим майданчиком для цього.
Якщо говорити про цей рік, то під час заходу діятиме юридична консультація. Досвідчені саме в сільськогосподарських питаннях юристи розглянуть конкретні ситуації, допоможуть розібратися в усіх складнощах законодавства.
— А що заплановано в діловій програмі конгресу.
— Запланована робота секцій «Аналітика молочного бізнесу», «Управління і технології», «Фінанси та управління», «Технологія виробництва молока», «Ветеринарія». Висококваліфіковані фахівці поінформують про останні тенденції та інновації в галузі, про перспективні ринки, про стандарти, про новинки техніки, обладнання, препаратів. Очікуємо на активне спілкування і під час панельних дискусій. Їх учасники обговорять те, якими є перспективи виходу молочної продукції на нові ринки збуту, яка потрібна державна підтримка галузі, чи варто агробізнесу чекати на кредитування і багато чого іншого.
Головне, що хочемо донести до аудиторії цього року, це те, що нині важливе об’єднання всіх учасників ринку та пошук шляхів для виходу з ситуації, яка склалася. Молочний сектор має показати свою значимість та чисельність і донести до влади, що здатний відстоювати свої інтереси. Але без конструктивного діалогу програють всі. Сподіваємося на комунікацію між виробниками та переробниками щодо закупівельних цін, зменшення собівартості виробництва молока.
Як говорилося вище, на відвідувачів конгресу чекає спеціалізована виставка. Крім великих експозиційних стендів спонсорів, ми розміщуємо інформацію про продукцію дрібних і середніх компаній.
— Скільки відвідувачів плануєте залучити на виставку?
— В минулому році було 900, цього року очікуємо до 1500. Тобто, плануємо збільшити аудиторію на 30—40%. Але найважливішим для нас залишається якісний склад як експертів, експонентів, так і відвідувачів. Звісно, в основному ми орієнтуємося на керівників та спеціалістів провідних виробників та переробників молока. Однак не оминаємо увагою невеликі господарства, а також студентів аграрних вишів.