Аграрний тиждень. Україна
» » СИСТЕМУА, ЩО ДОЗВОЛИТЬ ЗНИЗИТИ РІВЕНЬ АВАРІЙНОСТІ НА ДОРОГАХ УКРАЇНИ
» » СИСТЕМУА, ЩО ДОЗВОЛИТЬ ЗНИЗИТИ РІВЕНЬ АВАРІЙНОСТІ НА ДОРОГАХ УКРАЇНИ

    СИСТЕМУА, ЩО ДОЗВОЛИТЬ ЗНИЗИТИ РІВЕНЬ АВАРІЙНОСТІ НА ДОРОГАХ УКРАЇНИ


     З метою покращення безпеки комерційних автомобільних перевезень в Україні у відповідності до технічних вимог Європейського Союзу і передового світового досвіду, а також для зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод з січня 2015 року в Мінінфраструктури розпочато реалізацію проекту міжнародної технічної допомоги ЄС Twinning «Підтримка Міністерства інфраструктури України з питань підвищення безпеки комерційних автоперевезень». 31 березня у Міністерстві інфраструктури України пройшла конференція з нагоди його офіційного відкриття.

          На початку заходу з вітальним словом виступила заступник Міністра інфраструктури України з питань євроінтеграції, керівник проекту від України Оксана Рейтер. Вона звернула увагу гостей, наскільки важливим для України наразі є цей проект. Адже питання безпеки на автомобільному транспорті торкається всіх, і статистика невтішна. За минулий рік в Україні на комерційному транспорті в ДТП загинуло 60 чоловік, це в півтора рази більше, ніж у 2013 році і в 2-3 рази більше, ніж у європейських країнах.  Саме тому якісна експертна підтримка в рамках проекту Twinning дозволить Міністерству інфраструктури України отримати найкращі європейські  практики та досвід, особливо щодо системи управління безпекою дорожнього руху, кваліфікації керівників та управлінців автотранспортних компаній, а також сертифікації транспортних засобів та їх складових частин.

            З української сторони на конференції були присутні директор Урядового офісу з питань європейської інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України Наталія Гнидюк, голова Національного агентства України з питань державної служби Костянтин Ващенко, Голова підкомітету з питань безпеки автодорожнього руху Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ігор Діденко, Заступник завідувача Секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Людмила Лукіна, а також представники профільних департаментів Міністерства, МВС, Нацдержслужби, ДержавтотрансНДІпроекту, члени громадських організацій. Для офіційного запуску проекту в Україну завітали партнери проекту з трьох держав-членів ЄС: Генеральний інспекторат дорожнього транспорту (GITD, Польща), Федеральний офіс вантажних перевезень (BAG, Німеччина), Федеральний інститут досліджень автомагістралей (BASt, Німеччина) та Державний інспекторат дорожнього транспорту у складі Міністерства транспорту і комунікацій (SRTI, Литва). У заході взяли участь також представники посольств Польщі, Німеччини та Литви, Представництва ЄС в Україні.

           «Безпека на транспорті - пріоритет для нашого Міністерства. Ми розробили, а Кабінет Міністрів затвердив плани імплементації європейських директив у сфері безпеки на автомобільному транспорті. Міністерство постійно спілкується з громадськістю, аналізує досвід інших країн, залучає кваліфікованих експертів. Наша головна мета – створити таку систему, яка дозволить знизити рівень аварійності на дорогах України і не буде тягарем для перевізників», - наголосила Оксана Рейтер.

    Експерти з ЄС поділилися з учасниками зустрічі досвідом організації безпеки дорожнього руху в країнах, які вони представляють, в результаті чого були визначені основні етапи реалізації проекту в Україні: 

    1. Підвищення рівня менеджменту з безпеки дорожнього руху;

    2.Підготовка нормативно-правових актів для запровадження системи підтвердження професійної компетентності водіїв та менеджерів у сфері автомобільних перевезень (відповідно до регламенту ЄС 1071/2009);

    3. Підготовка нормативно-правової бази для системи відповідності транспортних засобів, їх частин та обладнання (відповідно до директиви ЄС 2007/46/ЄС);

    4. Підготовка нормативно-правової бази для технічного розслідування ДТП за участі комерційного автомобільного транспорту, що спричинили тяжкі наслідки.

    В кінці зустрічі Міністерство інфраструктури та вся команда, яка працюватиме над проектом, заручилася підтримкою громадських організацій, які виразили готовність активно долучатися до його реалізації.

    //www.mtu.gov.ua





    Схожі новини
  • Хто гине на наших дорогах
  • Міжнародна конференція з питань безпеки пішоходів і велосипедистів.
  • ТИЖДЕНЬ ПІШОХОДА ЗАКІНЧИВСЯ. ТУРБОТА ПРО НЬОГО МАЄ ПРОДОВЖУВАТИСЯ
  • Роль страхового ринку у вирішенні проблеми безпеки дорожнього руху
  • Кошти витрачаються, аварійність зростає

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

СИСТЕМУА, ЩО ДОЗВОЛИТЬ ЗНИЗИТИ РІВЕНЬ АВАРІЙНОСТІ НА ДОРОГАХ УКРАЇНИ


 З метою покращення безпеки комерційних автомобільних перевезень в Україні у відповідності до технічних вимог Європейського Союзу і передового світового досвіду, а також для зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод з січня 2015 року в Мінінфраструктури розпочато реалізацію проекту міжнародної технічної допомоги ЄС Twinning «Підтримка Міністерства інфраструктури України з питань підвищення безпеки комерційних автоперевезень». 31 березня у Міністерстві інфраструктури України пройшла конференція з нагоди його офіційного відкриття.

      На початку заходу з вітальним словом виступила заступник Міністра інфраструктури України з питань євроінтеграції, керівник проекту від України Оксана Рейтер. Вона звернула увагу гостей, наскільки важливим для України наразі є цей проект. Адже питання безпеки на автомобільному транспорті торкається всіх, і статистика невтішна. За минулий рік в Україні на комерційному транспорті в ДТП загинуло 60 чоловік, це в півтора рази більше, ніж у 2013 році і в 2-3 рази більше, ніж у європейських країнах.  Саме тому якісна експертна підтримка в рамках проекту Twinning дозволить Міністерству інфраструктури України отримати найкращі європейські  практики та досвід, особливо щодо системи управління безпекою дорожнього руху, кваліфікації керівників та управлінців автотранспортних компаній, а також сертифікації транспортних засобів та їх складових частин.

        З української сторони на конференції були присутні директор Урядового офісу з питань європейської інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України Наталія Гнидюк, голова Національного агентства України з питань державної служби Костянтин Ващенко, Голова підкомітету з питань безпеки автодорожнього руху Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ігор Діденко, Заступник завідувача Секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Людмила Лукіна, а також представники профільних департаментів Міністерства, МВС, Нацдержслужби, ДержавтотрансНДІпроекту, члени громадських організацій. Для офіційного запуску проекту в Україну завітали партнери проекту з трьох держав-членів ЄС: Генеральний інспекторат дорожнього транспорту (GITD, Польща), Федеральний офіс вантажних перевезень (BAG, Німеччина), Федеральний інститут досліджень автомагістралей (BASt, Німеччина) та Державний інспекторат дорожнього транспорту у складі Міністерства транспорту і комунікацій (SRTI, Литва). У заході взяли участь також представники посольств Польщі, Німеччини та Литви, Представництва ЄС в Україні.

       «Безпека на транспорті - пріоритет для нашого Міністерства. Ми розробили, а Кабінет Міністрів затвердив плани імплементації європейських директив у сфері безпеки на автомобільному транспорті. Міністерство постійно спілкується з громадськістю, аналізує досвід інших країн, залучає кваліфікованих експертів. Наша головна мета – створити таку систему, яка дозволить знизити рівень аварійності на дорогах України і не буде тягарем для перевізників», - наголосила Оксана Рейтер.

Експерти з ЄС поділилися з учасниками зустрічі досвідом організації безпеки дорожнього руху в країнах, які вони представляють, в результаті чого були визначені основні етапи реалізації проекту в Україні: 

1. Підвищення рівня менеджменту з безпеки дорожнього руху;

2.Підготовка нормативно-правових актів для запровадження системи підтвердження професійної компетентності водіїв та менеджерів у сфері автомобільних перевезень (відповідно до регламенту ЄС 1071/2009);

3. Підготовка нормативно-правової бази для системи відповідності транспортних засобів, їх частин та обладнання (відповідно до директиви ЄС 2007/46/ЄС);

4. Підготовка нормативно-правової бази для технічного розслідування ДТП за участі комерційного автомобільного транспорту, що спричинили тяжкі наслідки.

В кінці зустрічі Міністерство інфраструктури та вся команда, яка працюватиме над проектом, заручилася підтримкою громадських організацій, які виразили готовність активно долучатися до його реалізації.

//www.mtu.gov.ua





Схожі новини
  • Хто гине на наших дорогах
  • Міжнародна конференція з питань безпеки пішоходів і велосипедистів.
  • ТИЖДЕНЬ ПІШОХОДА ЗАКІНЧИВСЯ. ТУРБОТА ПРО НЬОГО МАЄ ПРОДОВЖУВАТИСЯ
  • Роль страхового ринку у вирішенні проблеми безпеки дорожнього руху
  • Кошти витрачаються, аварійність зростає

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.