Аграрний тиждень. Україна
» » Завершується формування корпусу несамохідного плавкрану
» » Завершується формування корпусу несамохідного плавкрану

    Завершується формування корпусу несамохідного плавкрану


    Фахівці суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» продовжують виконання суднобудівних замовлень компанії в рамках комплексної програми з відродження річок Дніпро та Південний Буг як головних транспортних артерій країни.
    Наразі ж, окрім іншого, «НІБУЛОНівські» суднобудівники працюють над будівництвом несамохідного судна для перевантаження зерна грейферним мобільним краном (проект С14938).
    Так, на стапельному майданчику суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» вже виконано формування циліндричної частини судна (блоки № 2-8), тривають роботи з приєднання до цих блоків кормової частини (блок № 1). Таким чином, із міцного корпусу залишилося виготовити лише блок № 9 (носова частина), який планується приєднати до корпусу на початку листопада.
    Щодо секцій надбудови судна, то тут вже виконано монтаж блока № 13. Відтак, ведеться монтаж блока № 15, в процесі збирання − блоки № 11, 12, 14.
    Разом з цим, готуються до монтажу скеги (конструкції, що встановлюються на днищевій частині судна з метою стабілізації напрямку руху судна на воді).
    Фахівці компанії продовжують гідравлічні випробування баластних цистерн під тиском на герметичність і непроникність, завершено випробування на конструктивність корпусної частини паливних цистерн, а також ведеться підготовка до очищення та фарбування відсіків судна.
    Окрім того, завершуються роботи з виготовлення та встановлення приварного електрослюсарного та доізоляційного насичення, трубопроводів у машинному відділенні судна. Зокрема, в машинному відділенні вже завершено установку перехідних площадок, змонтовано дизель-генератор, завершується монтаж і йде підготовка до випробувань паливної, баластної систем і систем осушення й охолодження. Продовжується монтаж стічної системи і системи питної води.
    Після закінчення будівництва та спуску на воду судно буде прийнято на відповідний клас Регістра судноплавства України: KE * Ice1 B-R4-RSN2,0 Судно технічного флоту.
    Основні характеристики судна:
    довжина − 38,5 м;
    ширина – 12 м;
    висота борту на міделі – 3,45 м;
    осадка – 1,45 м.
    Слід зазначити, що несамохідний плавкран разом з нещодавно придбаним компанією грейферним мобільним навантажувачем Terex Fuchs MHL 385 D виробництва Terex Deutschland GmbH (Німеччина) складають «тандем», який виконуватиме навантажувально-розвантажувальні операції на рейді та на перевантажувальному терміналі, а також буде задіяний до допоміжних вантажних операцій.
    Нагадаємо, що нещодавно під час офіційного візиту на суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» Президент України взяв участь в низці історичних подій для Миколаївщини, серед яких − спуск на воду несамохідного судна NBL-026 і закладка несамохідного судна NBL-027.
    //www.nibulon.com/news/novini-kompanii/sudnobudivniki-maksimalno-nablizilis-do-zavershennya-formuvannya-korpusu-nesamoxidnogo-plavkrana.html





    Схожі новини
  • Перші суднові випробування
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
  • Буксир «NIBULON-5» готується до спуску на воду
  • «NIBULON-5»: половину шляху пройдено!
  • Завершується формування найскладніших конструкцій корпусу буксира «NIBULON-5»

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Завершується формування корпусу несамохідного плавкрану


Фахівці суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» продовжують виконання суднобудівних замовлень компанії в рамках комплексної програми з відродження річок Дніпро та Південний Буг як головних транспортних артерій країни.
Наразі ж, окрім іншого, «НІБУЛОНівські» суднобудівники працюють над будівництвом несамохідного судна для перевантаження зерна грейферним мобільним краном (проект С14938).
Так, на стапельному майданчику суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» вже виконано формування циліндричної частини судна (блоки № 2-8), тривають роботи з приєднання до цих блоків кормової частини (блок № 1). Таким чином, із міцного корпусу залишилося виготовити лише блок № 9 (носова частина), який планується приєднати до корпусу на початку листопада.
Щодо секцій надбудови судна, то тут вже виконано монтаж блока № 13. Відтак, ведеться монтаж блока № 15, в процесі збирання − блоки № 11, 12, 14.
Разом з цим, готуються до монтажу скеги (конструкції, що встановлюються на днищевій частині судна з метою стабілізації напрямку руху судна на воді).
Фахівці компанії продовжують гідравлічні випробування баластних цистерн під тиском на герметичність і непроникність, завершено випробування на конструктивність корпусної частини паливних цистерн, а також ведеться підготовка до очищення та фарбування відсіків судна.
Окрім того, завершуються роботи з виготовлення та встановлення приварного електрослюсарного та доізоляційного насичення, трубопроводів у машинному відділенні судна. Зокрема, в машинному відділенні вже завершено установку перехідних площадок, змонтовано дизель-генератор, завершується монтаж і йде підготовка до випробувань паливної, баластної систем і систем осушення й охолодження. Продовжується монтаж стічної системи і системи питної води.
Після закінчення будівництва та спуску на воду судно буде прийнято на відповідний клас Регістра судноплавства України: KE * Ice1 B-R4-RSN2,0 Судно технічного флоту.
Основні характеристики судна:
довжина − 38,5 м;
ширина – 12 м;
висота борту на міделі – 3,45 м;
осадка – 1,45 м.
Слід зазначити, що несамохідний плавкран разом з нещодавно придбаним компанією грейферним мобільним навантажувачем Terex Fuchs MHL 385 D виробництва Terex Deutschland GmbH (Німеччина) складають «тандем», який виконуватиме навантажувально-розвантажувальні операції на рейді та на перевантажувальному терміналі, а також буде задіяний до допоміжних вантажних операцій.
Нагадаємо, що нещодавно під час офіційного візиту на суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» Президент України взяв участь в низці історичних подій для Миколаївщини, серед яких − спуск на воду несамохідного судна NBL-026 і закладка несамохідного судна NBL-027.
//www.nibulon.com/news/novini-kompanii/sudnobudivniki-maksimalno-nablizilis-do-zavershennya-formuvannya-korpusu-nesamoxidnogo-plavkrana.html





Схожі новини
  • Перші суднові випробування
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
  • Буксир «NIBULON-5» готується до спуску на воду
  • «NIBULON-5»: половину шляху пройдено!
  • Завершується формування найскладніших конструкцій корпусу буксира «NIBULON-5»

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.