Аграрний тиждень. Україна
» » "НІБУЛОН" відвідала місія з торговельної логістики Групи СБ
» » "НІБУЛОН" відвідала місія з торговельної логістики Групи СБ

    "НІБУЛОН" відвідала місія з торговельної логістики Групи СБ


    3 грудня 2015 року, в рамках візиту до України, компанію "НІБУЛОН" відвідала місія з торговельної логістики Групи Світового банку. Метою місії є визначення та бар’єрів, які заважають налагодженню та розвитку експортного та імпортного товаропотоків аграрної продукції ) та матеріально-технічних ресурсів в портовому та річковому господарствах України.

    Це фактично є продовженням планомірної роботи, яку проводить Світовий банк з вивчення різноманітних аспектів аграрної логістики України.

    У ході зустрічі гості ознайомилися з логістичною системою компанії "НІБУЛОН", видами її діяльності, географією роботи в Україні та за кордоном тощо. Окремо їм було продемонстровано роботу головного експортного термінала компанії, зокрема сучасні лабораторії, оснащені обладнанням провідних виробників світу.

    Але ключовою темою зустрічі стали існуючі нагальні проблеми в торговельній логістиці України, озвучені генеральним директором компанії «НІБУЛОН» Олексієм Вадатурським.

    У сфері морського транспорту:

    1. Монополія держави на розвиток інфраструктури (неефективне використання коштів Адміністрацією морських портів України (далі – АМПУ)), отриманих від портових зборів); відсутність стратегії розвитку інфраструктури морегосподарського комплексу Миколаївської області (насамперед Бузько-дніпровсько-лиманського каналу (далі – БДЛК)).

    2. Наявність значної кількості бар′єрів: тарифних (економічно необґрунтовані та неконкурентні портові збори) та регуляторних (правила плавання БДЛК).

    3. Систематичні спроби поглинання АМПУ об′єктів морського транспорту приватної форми власності (на прикладі розширення меж акваторій та територій морського порту Миколаїв за рахунок об′єктів ТОВ СП "НІБУЛОН").

    4. Критична різниця у розвитку морегосподарського комплексу в різних регіонах; відсутність загальнодержавного підходу.

    У сфері внутрішнього водного транспорту:

    1. Відсутність у держави зацікавленості в розвитку і поглибленні суднових ходів внутрішніх водних шляхів (р. Дніпро та р. Південний Буг).

    2. Наявність тарифних бар′єрів (плати за шлюзування, за регулювання руху суден, лоцманське обслуговування тощо).

    3. Недосконалість законодавства, що регулює справляння та використання акцизного податку з нафтопродуктів, що споживаються суднами внутрішнього та змішаного плавання, і неврахування кращого іноземного досвіду (США та ЄС).

    4. Запровадження прихованого податку на річкові перевезення (річкового збору) при розробці проекту Закону України "Про внутрішній водний транспорт".

    5. Відсутність державного стимулювання внутрішнього попиту на судна внутрішнього та змішаного плавання.

    У сфері автомобільного транспорту: передчасне запровадження державою надмірно жорстких вагових обмежень вантажоперевезень на фоні нерозвиненості внутрішнього водного транспорту та державної монополії на залізничні перевезення.

    У сфері митної і фіскальної справи: відсутність ефективної системи виявлення та запобігання існуванню фіктивних експортерів сільськогосподарської продукції та ухиленню від оподаткування.

    По завершенні дискусії гості завірили менеджмент компанії "НІБУЛОН", що максимально об’єктивно та незаангажовано підійдуть до аналізу перелічених проблем, використавши всі можливі інструменти для усунення законодавчих та адміністративних бар’єрів, які заважають оптимізації торговельної (та зокрема аграрної) логістики в Україні.
    //agroconf.org/content/nibulon-vidvidala-misiya-z-torgovelnoyi-logistiki-grupi-sb





    Схожі новини
  • «НІБУЛОН» – приклад побудови успішного бізнесу в Україні»
  • АЗУ про проект Закону України «Про внутрішній водний транспорт».
  • МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ ЗМЕНШИТЬ ФІНАНСОВІ ВИТРАТИ ДЛЯ СУДЕН МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами
  • Перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» філії «Переяславська» відвідали представники Росії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

"НІБУЛОН" відвідала місія з торговельної логістики Групи СБ


3 грудня 2015 року, в рамках візиту до України, компанію "НІБУЛОН" відвідала місія з торговельної логістики Групи Світового банку. Метою місії є визначення та бар’єрів, які заважають налагодженню та розвитку експортного та імпортного товаропотоків аграрної продукції ) та матеріально-технічних ресурсів в портовому та річковому господарствах України.

Це фактично є продовженням планомірної роботи, яку проводить Світовий банк з вивчення різноманітних аспектів аграрної логістики України.

У ході зустрічі гості ознайомилися з логістичною системою компанії "НІБУЛОН", видами її діяльності, географією роботи в Україні та за кордоном тощо. Окремо їм було продемонстровано роботу головного експортного термінала компанії, зокрема сучасні лабораторії, оснащені обладнанням провідних виробників світу.

Але ключовою темою зустрічі стали існуючі нагальні проблеми в торговельній логістиці України, озвучені генеральним директором компанії «НІБУЛОН» Олексієм Вадатурським.

У сфері морського транспорту:

1. Монополія держави на розвиток інфраструктури (неефективне використання коштів Адміністрацією морських портів України (далі – АМПУ)), отриманих від портових зборів); відсутність стратегії розвитку інфраструктури морегосподарського комплексу Миколаївської області (насамперед Бузько-дніпровсько-лиманського каналу (далі – БДЛК)).

2. Наявність значної кількості бар′єрів: тарифних (економічно необґрунтовані та неконкурентні портові збори) та регуляторних (правила плавання БДЛК).

3. Систематичні спроби поглинання АМПУ об′єктів морського транспорту приватної форми власності (на прикладі розширення меж акваторій та територій морського порту Миколаїв за рахунок об′єктів ТОВ СП "НІБУЛОН").

4. Критична різниця у розвитку морегосподарського комплексу в різних регіонах; відсутність загальнодержавного підходу.

У сфері внутрішнього водного транспорту:

1. Відсутність у держави зацікавленості в розвитку і поглибленні суднових ходів внутрішніх водних шляхів (р. Дніпро та р. Південний Буг).

2. Наявність тарифних бар′єрів (плати за шлюзування, за регулювання руху суден, лоцманське обслуговування тощо).

3. Недосконалість законодавства, що регулює справляння та використання акцизного податку з нафтопродуктів, що споживаються суднами внутрішнього та змішаного плавання, і неврахування кращого іноземного досвіду (США та ЄС).

4. Запровадження прихованого податку на річкові перевезення (річкового збору) при розробці проекту Закону України "Про внутрішній водний транспорт".

5. Відсутність державного стимулювання внутрішнього попиту на судна внутрішнього та змішаного плавання.

У сфері автомобільного транспорту: передчасне запровадження державою надмірно жорстких вагових обмежень вантажоперевезень на фоні нерозвиненості внутрішнього водного транспорту та державної монополії на залізничні перевезення.

У сфері митної і фіскальної справи: відсутність ефективної системи виявлення та запобігання існуванню фіктивних експортерів сільськогосподарської продукції та ухиленню від оподаткування.

По завершенні дискусії гості завірили менеджмент компанії "НІБУЛОН", що максимально об’єктивно та незаангажовано підійдуть до аналізу перелічених проблем, використавши всі можливі інструменти для усунення законодавчих та адміністративних бар’єрів, які заважають оптимізації торговельної (та зокрема аграрної) логістики в Україні.
//agroconf.org/content/nibulon-vidvidala-misiya-z-torgovelnoyi-logistiki-grupi-sb





Схожі новини
  • «НІБУЛОН» – приклад побудови успішного бізнесу в Україні»
  • АЗУ про проект Закону України «Про внутрішній водний транспорт».
  • МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ ЗМЕНШИТЬ ФІНАНСОВІ ВИТРАТИ ДЛЯ СУДЕН МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами
  • Перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» філії «Переяславська» відвідали представники Росії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.