Аграрний тиждень. Україна
» » Теплиці втрачають попит
» » Теплиці втрачають попит

    Теплиці втрачають попит


    Висока ціна енергоносіїв і конкуренція з імпортом роблять непривабливим інвестиції в тепличну галузь України.
    Про це в коментарі «Інфоіндустрія» розповів Владислав Остапенко, керівник групи корпоративних фінансів і M&A, Ernst&Young.
    «Як і всім аграріям, тепличникам не вистачає оборотних коштів. Теплична продукція, яка раніше з Туреччини надходила в РФ, тепер перенаправлена на український ринок. Маржа при реалізації української тепличної продукції стала нижчою», — говорить експерт.
    Ще один фактор — це джерела енергії.
    «Подорожчали енергоносії. Незважаючи на те, що багато тепличників намагаються перейти на альтернативні джерела енергії, це не рятує на 100% від зростання витрат», — сказав пан Остапенко.
    За словами експерта, в сегменті тепличних овочів виходить класична вилка: з одного боку люди себе обмежують, не можуть собі дозволити купувати тепличні овочі, з іншого — витрати на виробництво зросли.
    «Тепличні підприємства балансують на межі рентабельності. У короткостроковій перспективі галузь не буде рости. Всі дивляться на виживання, а не на розвиток», — підсумував експерт.
    //agravery.com/uk/posts/show/teplici-perestaut-buti-cikavimi-virobnikam-v-ukraini





    Схожі новини
  • Ціни на тепличну полуницю обвалились
  • Плодоовочевий індекс виріс на 67%
  • Підвищення цін на газ - кінець для тепличного сектору України
  • «Салатний» набір різко подорожчав через тепличні овочі
  • Фермери до цих пір не розпродали минулорічні овочі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Теплиці втрачають попит


Висока ціна енергоносіїв і конкуренція з імпортом роблять непривабливим інвестиції в тепличну галузь України.
Про це в коментарі «Інфоіндустрія» розповів Владислав Остапенко, керівник групи корпоративних фінансів і M&A, Ernst&Young.
«Як і всім аграріям, тепличникам не вистачає оборотних коштів. Теплична продукція, яка раніше з Туреччини надходила в РФ, тепер перенаправлена на український ринок. Маржа при реалізації української тепличної продукції стала нижчою», — говорить експерт.
Ще один фактор — це джерела енергії.
«Подорожчали енергоносії. Незважаючи на те, що багато тепличників намагаються перейти на альтернативні джерела енергії, це не рятує на 100% від зростання витрат», — сказав пан Остапенко.
За словами експерта, в сегменті тепличних овочів виходить класична вилка: з одного боку люди себе обмежують, не можуть собі дозволити купувати тепличні овочі, з іншого — витрати на виробництво зросли.
«Тепличні підприємства балансують на межі рентабельності. У короткостроковій перспективі галузь не буде рости. Всі дивляться на виживання, а не на розвиток», — підсумував експерт.
//agravery.com/uk/posts/show/teplici-perestaut-buti-cikavimi-virobnikam-v-ukraini





Схожі новини
  • Ціни на тепличну полуницю обвалились
  • Плодоовочевий індекс виріс на 67%
  • Підвищення цін на газ - кінець для тепличного сектору України
  • «Салатний» набір різко подорожчав через тепличні овочі
  • Фермери до цих пір не розпродали минулорічні овочі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.