Аграрний тиждень. Україна
» » Транспортувати вантажі дешевше всього по річках
» » Транспортувати вантажі дешевше всього по річках

    Транспортувати вантажі дешевше всього по річках


    В Україні вантажні перевезення річковим транспортом в п'ять разів економніші, ніж залізничним і в десять разів дешевші, ніж автомобільним. Про це пише «ПроАгро».

    Відзначається, що Україна має занедбану річкову інфраструктуру і, маючи розгалужене річкове покриття, займає аутсайдерські позиції серед країн з найменшою часткою перевезень по річках — менше 1%.

    Територією України проходить близько 4 тис. км внутрішніх водних шляхів, якими потенційно можна здійснювати перевезення вантажів. Сьогодні транспортування здійснюється по Дніпру, Дунаю і Південному Бугові.

    За даними Держстатистики, 90% транспортних перевезень припадає на Дніпро. Протяжність водних шляхів, за якими здійснюється судноплавство, в порівнянні з 1990 роком скоротилася майже вдвічі — з 4 тис. км до 2,1 тис. км. А протяжність водних шляхів з гарантованими глибинами — з 3,1 тис. км до 1,2 тис. км.

    На думку юриста агрокорпорації «Гермес-Трейдинг» Миколи Петруніна, ситуація багато в чому створена штучно: тривала відсутність розвитку викликана зацікавленістю в занепаді ВВП з боку конкурентів (як залізничних, так і автомобільних перевізників), які здійснюють транспортування вантажу іншими шляхами.

    «Сьогодні тарифна політика не врегулювана. Для того, щоб здійснити перевезення внутрішнім річковим транспортом, перевізнику потрібно оплатити кілька зборів: канальний збір за розведення мостів, а також збір за шлюзування. Загальний обсяг цих зборів становить 1,88 дол. за тонну вантажу. Розміри зборів визначаються постановами Кабміну, що означає регулювання "в ручному режимі"», — пояснив юрист.
    //energolife.info/ua/2016/Economy/890





    Схожі новини
  • Перевезення зернових річковим транспортом склали понад 150 тис. тонн
  • АЗУ про проект Закону України «Про внутрішній водний транспорт».
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами
  • Перевезення вантажів у порти України і з портів України
  • Видача дозволів на захід до річкових портів іноземних суден здійснюється за новим порядком

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Транспортувати вантажі дешевше всього по річках


В Україні вантажні перевезення річковим транспортом в п'ять разів економніші, ніж залізничним і в десять разів дешевші, ніж автомобільним. Про це пише «ПроАгро».

Відзначається, що Україна має занедбану річкову інфраструктуру і, маючи розгалужене річкове покриття, займає аутсайдерські позиції серед країн з найменшою часткою перевезень по річках — менше 1%.

Територією України проходить близько 4 тис. км внутрішніх водних шляхів, якими потенційно можна здійснювати перевезення вантажів. Сьогодні транспортування здійснюється по Дніпру, Дунаю і Південному Бугові.

За даними Держстатистики, 90% транспортних перевезень припадає на Дніпро. Протяжність водних шляхів, за якими здійснюється судноплавство, в порівнянні з 1990 роком скоротилася майже вдвічі — з 4 тис. км до 2,1 тис. км. А протяжність водних шляхів з гарантованими глибинами — з 3,1 тис. км до 1,2 тис. км.

На думку юриста агрокорпорації «Гермес-Трейдинг» Миколи Петруніна, ситуація багато в чому створена штучно: тривала відсутність розвитку викликана зацікавленістю в занепаді ВВП з боку конкурентів (як залізничних, так і автомобільних перевізників), які здійснюють транспортування вантажу іншими шляхами.

«Сьогодні тарифна політика не врегулювана. Для того, щоб здійснити перевезення внутрішнім річковим транспортом, перевізнику потрібно оплатити кілька зборів: канальний збір за розведення мостів, а також збір за шлюзування. Загальний обсяг цих зборів становить 1,88 дол. за тонну вантажу. Розміри зборів визначаються постановами Кабміну, що означає регулювання "в ручному режимі"», — пояснив юрист.
//energolife.info/ua/2016/Economy/890





Схожі новини
  • Перевезення зернових річковим транспортом склали понад 150 тис. тонн
  • АЗУ про проект Закону України «Про внутрішній водний транспорт».
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами
  • Перевезення вантажів у порти України і з портів України
  • Видача дозволів на захід до річкових портів іноземних суден здійснюється за новим порядком

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.